@MK: ik zou dus stoppen…stress ziek en niet uitgerust, en jij verwacht dat je voeding dan lekker loopt???
@Bloemmie: Nog voor een shirt voor morgen! maar weet niet of ik nog iets vind hihi!!
@llen: IK GA NAAR HUIS…
Tot straks
:dag:
@MK: ik zou dus stoppen…stress ziek en niet uitgerust, en jij verwacht dat je voeding dan lekker loopt???
@Bloemmie: Nog voor een shirt voor morgen! maar weet niet of ik nog iets vind hihi!!
@llen: IK GA NAAR HUIS…
Tot straks
fijne middag Beps…shopse…
2mk…ik ben ook geen moeder…dus miss slaat het nergens op wat ik zeg…maar als je zelf helemaal uitgepur erdoor bent en nergens meer aantoe komt door de vermoeidheid…is het miss beter om te stoppen…bovendien zijn er tegenwoordig zat kinderen die niet eens meer borstvoeding krijgen
@seray…heb m tickets ook nog niet…maar de tijden toen ik boekte waren om 08.00 heen en om 16.00 uur terug…hopen dat ze zo gebleven zijn!!
Zo ziet het kleine mannetje er nu uit.
Mk,wat een lief kereltje
MK: :wub:
Heb net lekker weer een Douglasbon ontvangen… Heb nu al 50 euries!!! :biggrin:
@cyn
Weer een goede reden om te gaan shoppen ![]()
@mk…wat n lekker menneke
@cyn…das lkkr meegenomen:D
ik ben er ook vandaar…tas inpakken en dan werken…slaapdienst en morgen meteen door naar school…dus ik zou zeggen tot morgen na 3 uur ![]()
fijne dag nog allemaal…xx
poppie…![]()
was ik weer even ![]()
pottekijkers …grrrr
Heb nog vlug wat puntjes uit kunnen delen…liep al een hele tijd achter:redface:
MK : wat een schatje !
Pfff krijg als het goed is mijn cijfer van mijn tentamen van donderdag per mail… Heb nog steeds niks… WIL HET WETEN!!
@MK: Heeerlijk ventje ist toch…van wie heeft hij dat…???
Ikke weer thuis… Goed geslaagd, broek/shirt/pul-overachtig ding… Heb ook een trui laten weghangen… met een kortingbon die ik thuis vergeten was kan ik die dan van de week halen!!!
Terug op bureau nu ! Hevige middag gehad ! Eén van de collega’s is 55 geworden vandaag en er was een drink ! Met als resultaat dat ik nu een heel klein beetje warm heb (en wat tipsy !!!)
@ mk - wat een heerlijk ventje!
@ filiz- lekkere tijden, en werkse lange dag voor je
@ cyn- gaat lekkermet de douglasbonnen, altijd handig
@ beppie - geslaagd, jij kan morgen mooi naar het feest:D
beps : lekker gekocht ! Zou ik in feite ook eens moeten doen, bijna uit winterkleertjes gegroeid ! hihi !
cyn : hopelijk goede punten op tentamen ! ![]()
Goede middag …
Jullie hebben de schade van gisteren flink ingehaald zeg, heb heel wat bij te lezen zo meteen.