TTT Ondeugend deeltje (69 :hihi:)

Marion: Succes :thumbsup: haha

@Marion: Veel plezier…

Ben me aan het vervelen… Hubbie loopt weer op te ruimen, en ikke heb GEEN ZIN in huishoudelijke taken… Maar wat dan wel? Hij heeft ook DE HELE OCHTEND de buitendeur open gehad, het is hier F-ING koud!!!

Ikke ermee weg ! Treintje sporen !

Tot morgen iedereen ! :dag:

@ kaylo -goede reis terug

@ beppie- lekkere trui aan of verwarming wat hoger! of gaan wiien;) tenminste wij krijgen het daar altijd warm van :smiley:

Ikke heb de kachels aan, en heeeeeeelllll langzaam gaat het hier aangenamer worden. En wat dat Wii-en betreft…ikke is lui, je kan alles ook zittend :tongue:

heb zojuist iets besteld op internet voor mijn mams voor sinterklaas… Haha en kan het nu al ophalen… Dus ga even richting juwelier nu!!!

:dag:

beppie- haha ik kan het echt niet zittend heb het idee dat het mee bewegend beter gaat:D

@ cyn- wat heb je voor haar gekocht?

Ohhhh Cyn, wat hebbie gekocht???

@Seray: Ik ben nu met de nieuwste Mario…kan ook zittend hoor… Alleen als het niet lukt, en voor ik ga schelden, dat ga ik idd op het puntje van de stoel en bewegen…Maar hubbie kan daar slecht tegen zeg maar…

een Pandora-bedel… Mijn moeder heeft vroeger heel lang bij een muziekkorps gezeten… en nu is er een bedel van een trommel met gouden trommelstokjes… Dus leek me wel een leuk kadootje…

ben nu ff weg!
:dag:

@ beppie - haha dus als het spannend wordt… wij doen voornamelijk sport spellen vandaar, die nieuwste mario moet erg leuk zijn he, hier is ie uitverkocht:(

@ cyn - wat een leuk cadeau! doei!

@Cyn: Gaaf!!!

@Seray: hij is idd heel leuk, en veelzijdig vooral. Ben al 2 weken bezig(met tussenpozen) maar ben nog niet op de helft!!

beppie - ok, ben benieuwd hoop dat ie hier snel verkrijgbaar is! klinkt goed

Zo ben er weer!! Pfff wat een stuk lopen zeg!

@ cyn- hopelijk was het dan wel droog, of ben je nu helemaal nat geregend en half weggewaaid en is ie mooi in het echt de bedel?

@Seray: Geen werk ofzo?? Ben je vrij vandaag??

@ beppie - ja ben deze week tot woensdag vrij omdat ik ook het weekend werk en werk daar maar 32 uur vandaar

hoezo?? ben ik teveel aanwezig vandaag;) hihi

Nee ABSOLUUT NIET!!! maar valt gewoon op zeg maar!!! Wel lekker(en ook niet) dat je ook weekenden werken kan!! Maar kan me ook voorstellen, als je dan net ff lekker stappen kan, je niet op werken zit te wachten!!!

@ beppie - het is gelukkig maar 1x in de 2 maanden dat je een heel weekend hoeft te werken als je je daar voro hebt opgegeven, en af en toe maakt me niet uit en het verdient wel leuk zeker op zondag:)

Pciessss!!!