haha…crazy…das minder…!!
hihi
ikke soep, brood en ww… kan best!!
@ filiz, ja denk ik ook, maar ja, wil nog zoveel andere dingen… archHHH!
@crazy
Haha, heel herkenbaar. Zit ook met m’n brood voor de pc.
ikke ook ff een broodje eten…maar doe dat ff voor de tv…![]()
hihihi…crazy…pc gedoopt met een broodje ei…
Seray…kop op meis
Bloemmie, ook weer twijfels…hangt het allemaal in de lucht ofzo…
@ filiz- nee krijg mijn ticket pas eind deze week, ik vlieg om 21.40 heen en 18.10 terug. en jij? schiet al wel lekker op ![]()
@ beppie- ja gelukkig wel:kus: jij alweer bijna klaar met werken!lekker
@ mk - thnx:kus:
@ bloem - eet smakelijk!
@ crazy - hihi niet zo handig, nu moet je nog opruimen ook
Ik denk erover om te stoppen met zelf voeden.
Het vraagt toch wel heel veel van je lichaam en dat begin ik een beetje zat te worden. Ik ben al maanden verkouden en dat gaat maar niet over. Iedere dag moe, moe en nog eens moe. Ik moet 's avond op tijd naar bed, anders red ik het niet om 6 uurtjes slaap te krijgen. 's Avonds nergens meer puf voor en daardoor loop ik hier thuis weer achter de feiten aan.
Van de andere kant, wil ik het eigenlijk tot een half jaar volhouden, pffff moeilijk.
Nog 25 min
Ikke kan ook niet kiezen, ga ik naar huis, of ga ik naar huis :lol:
OH nee, ik ga SHOPPEN!!!(lijk wel niets anders te doen momenteel hihi)
@ mk, tja idd moeilijk, ikke ben geen mammie, dus kan vrij ego zeggen, als je jezelf niet goed voelt, dan merkt het mannetje het vanzelf… en dan heb je double trouble
hij zal het heus wel overleven,…zoveel mensen doen het korter en je hebt hem nu al wel een dikke basis van 5 mnd meegegeven, die ene maand zal ie echt niet een achterstand of onderontwikkeling van krijgen hoor (denk ik dan)
Mk…borstvoeding is makkelijk, en fijn, maar niet als het ten koste van jezelf gaat, jou kinderen hebben meer aan een uitgeruste en fitte moeder met een fles, dan een wrak met borstvoeding…hou anders 1 voeding bijvoorbeeld de ochtendvoeding nog met de borst, als je het gevoel niet wil missen. Anders stoppen met die handel…denk aan jezelf
@ beps… luxe problemen he? ![]()
wat ga je shoppen dan? kleren? luchtje? boeken? cd’s? snuffelen, prutjes offeuh,m,… boodschappen? ![]()
@ mk - wat ik zo er over gelezen heb, vergt het aardig wat van en lichaam om zelf te voeden, dus kan me voorstellen dat als je continue slap en verkouden bent je het zat bent. hoeveel maanden voed je nu dan al?
@seray
Vanaf 07-07-2007, bijna 5 maanden dus. De laatste maand niet meer volledig, omdat ik niet meer genoeg heb voor de hele dag.
Mk,er zijn genoeg kinderen groot geworden zonder borstvoeding…Je moet ook aan jezelf denken…En 1 maandje korter zal dus vast niet erg zijn…
Cyn,owww moeilijk ook he,snap je helemaal hoor…:kus: Heb deze twijfels ook wel eens…
Seray,hoe was Bruce??
Beps,shop ze en een fijne middag.
Bloem,die laptop levert bij jouw zijn geld wel op en die je nu hebt levert je alleen maar irritatie op toch???Vreemd dat ze zo vaag blijven over je werk.
@mk - jij moet de beslissing nemen, maar als jouw lichaam er zovele moeite mee heeft om het vol te houden dan is het jammer en vervelend dat je je voornemen van 6 maanden niet hebt gehaald, maar hij heeft iig 5 maanden lang goede stoffen binnen gekregen! en het is denk ik niet de bedoeling dat het ten koste gaat van jou. succes!
trl- heb weinig van Bruce meegekregen, stond niet op het veld, maar vond ik ook niet erg, was soms echt heel hard en daar hou ik niet zo van, maar zijn fans waren hilarisch over zijn show! Maar wat ik zo merkte was de sfeer goed en heb ook niemand gehoord over het feit dat het een dag verschoven was
ik ga ff boodschappen halen, tot later
@ beppie- shopse straks!
voor de rest alle werkenden, werkse!
Ik weet ook wel dat het beter voor mijn lichaam is om te stoppen, maar er is nog iets als gevoel (heel vervelend) en die moet het er nog wel mee eens worden. Misschien dan alleen de ochtend nog zoals viva zegt.
mk. succes met je beslissing…enne die 1e voeding kun je heel lang volhouden omdat het niet zoveel van je lichaam vergt…![]()
Goedemiddag :dag:
heb keurig alles bijgelezen, maar aangezien mijn pauze 10 minuten geleden is afgelopen en ik nu dus in overtreding ben… geen verslag… Heb net een evaluatiegesprek gehad… errug positief… dus moet ik me wel zo blijven gedragen
![]()
xxx