TTT Ondeugend deeltje (69 :hihi:)

Zo het zit er al weer bijna op :lol:
Nog 2 uurtjes haha!!!

beps : leuk om zo de week te beginnen ! Lekker kort dagje ! :nod:

Ik ga richting werk :dag:

cyn : werk ze !

werkze cyn!!

@Cyn: :kus: en werk ze!

hihi ikke nog net 1 uurtje…HEERLIJKKK Ben het ook al zat…

Zo op mijn werk aangekomen… Lekker veel werk te doen… Dus kan mijn gedachten ergens anders bij gebruiken!!! :biggrin:

Merhaba lieve mensen,
Ben een stief kwartiertje bezig geweest met bijlezen en ga een poging wagen om een beetje te reageren…komt ie dan:
Beppie, gefeliciteerd met het 50 jarig huwelijksfeest van je ouders en veel plezier morgen! Maak er een fijne dag van.

Viva, weer aan t werk?! Hoop dat t een beetje gaat.

Bloem, nieuwe laptop? heerlijk als je straks een hebt die het gewoon altijd goed doet. En wat een verhaal met je fiets! Beter 2, dan geen 1 moet je maar denken.

Turkijelover, hoop dat de problemen met je vriend meevallen. Wat het ook is, sterkte ermee!

Brenniej, gaat t nu weer wat beter? Valt ook niet mee om een relatie fris en fruitig te houden als je zo ver uit elkaar bent. Hoop dat het allemaal weer snel goedkomt meis.

Linda1980, vreselijk hoor voor je buurmeisje. Maar hopen dat het goedkomt.
Hier in de buurt heerst nog grote verslagenheid vanwege ons buurmeisje die vorige week is overleden. Vrijdag is ze begrafenis en het was gewoon vreselijk. Zoveel verdriet, pfffff, echt bijna niet te doen. Het enige wat we als buurtgenoten kunnen doen is haar ouders steunen waar we kunnen. En dat doen we dan ook!

Fliiz, als surprises gehad. Leuk! Ben je lekker verwend door de Sint? (eh, ik bedoel het netjes hoor hihi…)

Hans, wat werd er verkeerd gezegd dan? Beetje dollen mag toch wel? Kom op zeg, allemaal volwassen mensen hier hoor!

Roanna, gefeliciteerd met je kleinzoon’s verjaardag. Tsa, gaat idd hard hé en wat zijn ze wijs vandaag de dag! Succes met alle inkopen voor de Sint.

Voor de rest weet ik het ff niet meer hoor, sorry.
Ik ben vrij vandaag en morgen, woensdag nog even werken en dan donderdagochtend naar Istanbul! Krijg er steeds meer zin in en het is bovendien erg fijn om er samen met manlief voor 4 dagen uit te zijn. Geloof dat we daar wel een beetje aan toe zijn. Altijd maar druk druk druk, er zijn soms dagen dat we elkaar alleen in bed tegenkomen…sorry, maar tis echt zo!
Nou, ik ga zo maar eens t dorp in. Moet nog wat kadootjes kopen voor een paar bewoners van het werk. Thuis vieren we geen Sinterklaas, voor het eerst dit jaar. We doen kadootjes onder de Kerstboom, ach weer eens wat anders!
Fijne dag iedereen en ik meld me nog wel even voordat we donderdag weggaan!

@ cyn- wat vervelend dat je weer twijfels hebt, moeilijk voor je, denk er rustig over na meis en heel veel sterkte:kus:

@ filiz- hoe is het? al sinterklaas gevierd las ik, leuk gehad?

@ crazy - het schiet al lekker voor je op en dan eindelijk wat quality time met je hub!

Toch nog even een kleine aanvulling

Toos, afsluitdag vandaag? Ik wens je veel sterkte toe en kop op hoor! Sluit t af, neem een neut, morgen weer een nieuwe dag met een nieuw begin…

Cyn, wat vervelend voor je meid. Kan me wel voorstellen dat je zo onzeker bent over je relatie. Tis ook zo lastig als je van elkaar houd, maar niet bij elkaar kan zijn…! Veel succes met het nemen van een beslissing, ik denk aan je XXX

@Crazy: En ik aan jou :kus:

@cyn…lees nu pas dat je weer twijfeld…tis moeilijk meid…doe het rustig aan meid

@seray en crazy…ja goed verwent…had op mn papiertje kussens, mascara en een mapje voor cd’s gevraagd…en dat ook allemaal gekregen…ikke dus weer tevrede :wink:

filiz- kijk dat is helemaal mooi, alles krijgen van je lijstje!:smiley:

idd…:smiley: seray…heb je je tickets al tuis gekregen…? hoelaat vlieg je? gaat lkkr snel nu he:D

@Seray: We zijn er om elkaar te helpen toch :kus:

Ikke nog 35 min…

@trl
Askim in de problemen, kan me voorstellen dat dat je niet lekker zit. :kus:

@cyn
Weer twijfels, moeilijk hoor. Maar wel de 1e stap gezet door askim te vertellen dat je aan jullie relatie twijfelt. Sterkte met je beslissing :kus:

@serey
Gaat niet lekker met je, misschien helpt het als je het hier vertelt, sterkte iig :kus:

@toos
Eindelijk de overdracht, kun je weer een hoofstuk afsluiten.

@beps
Nog een ½ uurtje en dan lekker vrij.
Alvast van harte en veel plezier morgen.

ola
pauze…

@ filiz, nee… maar ja :tssk:
@ cyn, owh meid, weer die twijfels… snap het, kop op!

@ seray en brenniej en trl: alleen al van je af schrijven helpt vaak wel…
@ crazy, alvast een fijne reis en veel plezier in Istanbully

@ toos, :redface: heel veel sterkte en kracht vandaag! nog 1 stapje en de streep komt in zicht
uhm…
toen wist ik het al niet meer
ga t nog ff aankijken, heb het aangekaart op het uzb, en hiero gevraagd wat ze nog meer in petto hebben… allemaal vrij vaag maar goed…

nu twijfel ik of ik toch die lp zal kopen, tis toch veel geld, maar ja… als ik IETS intensief gebruik :retard: hij gaat echt lekker met ons alleen mbt keuze maken

@ beps :kus:

Ik weer, probeer een broodje ei te eten, terwijl ik zit te kijken op ww en tegelijkertijd een e mail aan t schrijven ben…tsa, dat kan natuurlijk niet goedgaan! Een grote bende hier haha. Eerst maar ff opruimen en dan misschien beter om 1 ding tegelijk te doen ipv 3!

beps…een half uurtje is zo om!!:smiley:

@bloem…jmmr…
miss vee; geld…maar t is het zo te horen wel waard