TTT Ondeugend deeltje (69 :hihi:)

@Toos: OEPSSSS vergeten, nou niet echt, maar vergeten dat het vandaag was… Suc6 met de 1 na laatste stap! Dikke :kus: En laat ze smaken in het café!!!

Toos,succes en dan is het eindelijk een afgesloten hoofdstuk…denk aan je :kus:

@ beppie - goed plekje gevonden, lekker half dagje maar werken:) en dank je wel, misschien dat ik het hier drop, is moeilijk verhaal en wil mensen in het verhaal ook niet in een verkeerd daglicht zetten dus zit nog ff te denken hoe ik het ga verwoorden, vandaar ook dat ik het er nog met niemand over gehad heb

@ marion-:smiley: en werkse

@ trl - heb daar eerlijk gezegd niet opgelet, wist niet eens dat we verlichting hadden…wat erg he en hoe gaat het met je askim, heeft hij al werk? of is ie gaan werken op cyprus( was het toch?)

trl- lees net dat het niet goed met hem gaat, wat is er met hem?

Goeiemorgen iedereen !

Ben uit mijn bed moeten “kruipen” deze morgen ! Jakkes, een bonkend hoofd !
En het weer is ook niet bepaald aanmoedigend om naar buiten te gaan.

Ge eerst even bijlezen, is geleden van vrijdag (denk ik …)

hahaha Seray,de verlichting niet gezien???Hangt er al weer een tijdje dacht ik zo…Zo’n mooi verlicht hertje aan de voorkant of was het nu de arreslee:tssk:
Askim heeft wel werk gevonden helaas niet op cyprus,maar in de bouw,maar zoals hij zelf zegt ‘better than nothing’.Maar door de prive problemem die er nu zijn,raakt hij zijn baan misschien wel kwijt…:frown:

trl- dat is toch in centrum? ik woon daar niet meer, dus dat verklaart dat ik het niet gezien heb;)
maar wat vervelend zeg voor hem dat ie zijn misschien kwijt raakt door prive problemen.

Seray,nee niet in het centrum…Waar jij nu woont,daar is het ieder jaar zo verlicht

trl- sorry oh ok zal is ff uit mijn raam kijken!

Ik kom ook even een goedemorgen wensen voor jullie allen.

@Toos: Inderdaad…wel aan gedacht gister, ook dat het vandaag zou zijn, maar nog niet gereageerd. Dus Toos… mocht je het nog lezen… veel sterkte gewenst bij het afsluiten van dit ondeel van je leven. Vanavond een lekkere borrel erop en… finito. Hopenlijk kun je dan weer verder met jullie eigen leven, alhoewel de ouders in gedachten, altijd een rol zullen blijven spelen, maar het zal nu wat eenvoudiger zijn, nu alles toch nog goed afgesloten wordt. :kus:

Alle anderen die momenteel met problemen zitten, met of zonder askim, ook heel sterkte en wijsheid gewenst. En zoals anderen al zeiden, … wil je iets kwijt… jullie weten, deze of gene hier te vinden, die misschien wel geen oplossing hebben, maar wel een luisterend oor willen zijn.

@Viva: Ja, ik en rood lampje in de vorm van een pyramide. Staat zo gezellig voor het keukenraam. Nee, ga er niet zelf bij/achter zitten. Hi, hi. :wink: Gekkie!!!:wink:

@Beps: Op een goed plekje op het werk?

@Marion: Ook op het werk, of druk op de boerderie?

Ga nu ook ff weer poedelen, om me ook weer klaar te maken voor een hele werk werken. Gelukkig maar een paar uur per dag. Pffffffff.

Ja meiden ik heb een heerlijk plekje!!!

@Seray: Neem je tijd…en als je het gewoon kwijt wilt, kom maar op he(PBtje… Ik snap je mss eerder zeg maar :wink: )

Kom alleen ff zeggen dat ik nog leef… maar dat ik vet met mezelf in de knoop zit… wel of niet ermee kappen… doorgaan of niet… weet het niet meer!!! Komt wel weer…

*:kus: voor jullie allemaal!! *

goedemorgen allen.

Ik weer op kantoor, al weer een natte rug, wat een zooitje hier, maar goed gaat de dag lekker snel.

Wat is er toch allemaal aan de hand Tlr…problemen…Seray…problemen…Brenniej…problemen…het houd niet op…en meiden jullie kunnen hier alles kwijt dat weten jullie, kies iemand uit en stort je hart uit…de visie van een “vreemde” is soms verhelderend.
Toos…proos meis…op deze moeilijke,vreemde en slopende dag…maar neem een neut, en laat het achter je.
voor de rest niet veel om op te reageren…

Cynnie…:crybaby:…moeilijk, denk er goed over na…en sta achter de beslissing die je neemt, anders maak je jezelf helemaal gek:retard::retard:

Vorige week stond ik erachter… maar nu ga ik weer twijfelen… Heb hem gesproken gister en heb het hem verteld dat ik niet weet of ik er mee door wil gaan… Hij begreep mijn twijfels, maar verklaarde dat hij echt van me houdt… En nu ik hem weer gesproken heb weet ik het echt niet meer…

@Cyn: Stap voor stap… En bij twijfel niet inhalen!!! Maar denk eerst AAN JEZELFFFFFFF!!! Dikke :kus: En dit weet je, als je m spreekt, dan is het goed, maar hoe blijf je de komende 48 weken van het komend jaar, en de periode van zn dienst door… Nogmaals JIJ BENT BELANGRIJK!!!

:kus:

Beps: thanks :kus:

Ik weet wel dat ik voor mezelf moet kiezen… maar ik geef ook echt om hem… Dat is gewoon ***…

toos : sterkte vandaag hoor meid ! Drink er vanavond maar ne goeie op, en dan eindelijk alles achter de rug ! :kus:

@Cyn: :kus: en PB terug!

goede morgen …ook ik ben weer wakker…

@beps…lekker maar een half dagje werken!!

@cyn…gelukkig dat je nog leeft!! :smiley:

@seray…:kus:

@bloem…bevalt het nieuwe werk…?

sorry…rest is niet blijven hangen
ikke om 3 uur aant werk…dus ik heb nog ff…:smiley: