Zo hee moest ik even bijlezen, ongelofelijk, ik weet ook niet of alles is blijven hangen…
Hans…boos op ons voor 1 woordje…kom op man…
Bloemmie…leuk stukje hoor goed geschreven, en een tweeling fiets…hihihihi
Beps…hubbie aan het werk, op de wi* gezeten vandaag, schotel kapot, nieuw die het niet deed…maar nu alles gelukkig wel weer
Roanna,… rode lampjes voor de ramen…ahumm
Marion…J. die niet meer geloofd, einde van de competitie, en lekker met een boek op de bank.
Brenniej…problems in paradise…succes, en sterkte met je beslissingen, maar neem ze niet te snel
Trl…ja ons gemist… kl*ten internet, mijn modem doet het wel de Wifi ook, maar ik kan ze niet aan elkaar koppelen, snap er geen sik van…pfffff dus de hele middag en avond daar aan gezeten, nu aan een draadje aan de grote tafel, i.p.v. lekker op de bank, nou ja we zijn online daar gaat het om, ga morgen ofzo maar even een adapter halen die er echt bij hoort bij het internet wat ik heb voor 34 euro wil ik niet steeds dat gelazer…
Antonie…nog gefeliciteerd met je dochter…
pfff voor de rest alles vergeten…
Met mij gaat het wel redelijk, ben nog niet helemaal de oude, maar ga morgen toch maar weer werken…nog 2 weken en dan eindelijk vakantie.
Nu ga ik naar bed, sorry voor het kleine berichtje vandaag…voor iedereen slaapse en sweet dreams…