TTT Ondeugend deeltje (69 :hihi:)

Zo hee moest ik even bijlezen, ongelofelijk, ik weet ook niet of alles is blijven hangen…

Hans…boos op ons voor 1 woordje…kom op man…
Bloemmie…leuk stukje hoor goed geschreven, en een tweeling fiets…hihihihi
Beps…hubbie aan het werk, op de wi* gezeten vandaag, schotel kapot, nieuw die het niet deed…maar nu alles gelukkig wel weer
Roanna,… rode lampjes voor de ramen…ahumm
Marion…J. die niet meer geloofd, einde van de competitie, en lekker met een boek op de bank.
Brenniej…problems in paradise…succes, en sterkte met je beslissingen, maar neem ze niet te snel
Trl…ja ons gemist… kl*ten internet, mijn modem doet het wel de Wifi ook, maar ik kan ze niet aan elkaar koppelen, snap er geen sik van…pfffff dus de hele middag en avond daar aan gezeten, nu aan een draadje aan de grote tafel, i.p.v. lekker op de bank, nou ja we zijn online daar gaat het om, ga morgen ofzo maar even een adapter halen die er echt bij hoort bij het internet wat ik heb voor 34 euro wil ik niet steeds dat gelazer…
Antonie…nog gefeliciteerd met je dochter…
pfff voor de rest alles vergeten…

Met mij gaat het wel redelijk, ben nog niet helemaal de oude, maar ga morgen toch maar weer werken…nog 2 weken en dan eindelijk vakantie.

Nu ga ik naar bed, sorry voor het kleine berichtje vandaag…voor iedereen slaapse en sweet dreams…

okey
batterijen van de muis zijn bijna leeg en tis bijna kinderbedtijd… dus goeie combi
tot morgen allemaal :dag:

Nog even voor vandaag!

Brenniej - gelukkig weer wat optimistischer
TRL - askim in de problemen :kus:
Damber - in gevecht met internet vandaag
Bloem - (ook al) op zoek naar een laptop
Filiz - nat geregend, ook nog verloren maar daarna verwend met kadootjes
Viva - morgen weer aan de slag, hoop dat je rustig aan op kan starten

:idea:

Goedenmorgen allen op deze 1ste dag van een nieuwe werkweek :retard:

Was niet veel bij te lezen:

@Bloemmie: Rustig aan, kies rustig(nwe LP is geen slechte keuze!) en :thumbsup: vandaag bij het uzb!!!

@Viva: Ff volhouden die 2 weekjes dan…(Luxe hoor, dat werken met schoolverlofperiodes…!!!) En toitoi met het internet gebeuren!!!

@Marion: Wat voor boek had je…of had je dat gezegd en heb ik het gemisd… Ikke nu half in Potter…

@TRL: Als je wat delen wilt(alleen als jij dat wilt) kom maar hoor…PB kan ook!!! Niet voor mij, ik hoop alleen dat het allemaal goed komt voor jullie!!! :kus:

Nou goed ikke dus werken. Over 1 uurtje zit ik al weer in de auto… MAARRRR dan ben ik ook om 13 uur vrij. Nog ff shoppen voor mij…dus rond 15 uur wel thuis!
:dag:

Goedemorgen,

Ik kom ook weer ff een keer snel langs, zal zo kijken wat ik kan bijlezen, want loop dus hopeloos achter, sorry.

Hoop dat alles goed gaat met iedereen!

Ik niet zoveel tijd mee om hier te komen en als ik wel tijd heb, kan ik het niet opbrengen, dus mijn excuses dat ik niet zoveel meer deelneem

Voor jullie allemaal een:kus:

Lieverd… Kom als je kan, en als het niet lukt, we missen je wel,…
Alles oke?? Dikke :kus:!!!

beppie- alles gaat niet goed, daarom kom ik ook niet zo vaak hier, het is allemaal te veel en wil jullie ook niet steeds lastig vallen met al mijn dingetjes

maar miste jullie, vandaar dat ik ff een berichtje kwam achterlaten

Goedemorgen :wave:

Niet druk geweest na gisteravond… Het is trouwens Viva geweest die aan het stoeien is geweest met internet… ik ben niet zo ‘technisch’ aangelegd :smiley:

Nu weer aan het werk :dag:

Morgen,

ook weer op het werk aangekomen.
Beps,thanks
Seray:kus:
Damber,werk ze.

goedemorgen…

iedereen weer op zn plek. ik vertrek zo
@ seray, wij missen jouw ook en wat mij betreft boeit het niet: de grote dingen, de kleine dingen, de leuke dingen of de vervelende dingen----> je mag hier alles delen!!
mag, hoeft niet, dus kijk maar igg een hele dikke :kus:

@ damber, jij weer op je werk… nog een telefoontje of sms-je gehad van D? nog steeds kriebels?

die beps, weer wat leuks voor zichzelf kopen :wink: hihi…
ikke een keer vroeg naar bed gegaan, lag ik nog 2 uur naar het plafond te staren (en de muur en de kamer, muur, plafond, muur, kamer, plafonf, muur, plafond, muur :retard:)

goede morgen allemaal .

http://www.pipebandsforum.com/images/smilies/coffee.gif

@ antonie,… zwaar he? die maandagen…?!

en de ochtenden en dat samen :retard:

okey
jus-tje op, schoentjes aan… op de fiets… welke?
die oranje :wink: naar t werk :dag:

Goede morgen allemaal …

@Beps
Was ‘weerzien in Afrika’ aan het lezen van Corinne Hofmann.
Nog een paar uurtjes en dan … een paar dagen VRIJ!!

@Seray
Snappen het wel hoor maar als we iets voor je kunnen doen … je weet ons te vinden. :kus:

@TRL
Hoe is ie vandaag?

@Bloem
Heeft vannacht de hele kamer van boven tot onder bekeken. Nu weer aan het werk. Succes bij de U**!

@Antonie
Weer op het werk? Zijn ze er weer de pottenkijkers?

pfff 36 pagina’s bijgelezen…en het erge is dat er bijna niks is blijven hangen…grrrr

toch ff een poging wagen wat ik nog weet:

@ toos - succes vandaag bij de de notaris en sterkte ermee

@ marifran- ja had je post gelezen, heb er ff naar gekeken, is wel handig zo’n boekje, dus missschien toch maar ff aanschaffen…:slight_smile:

@ damber -:wub:, is D nog ziek?

@ viva- hoe is het met jou? nog niet helemaal 100%? wel weer aan het werk vandaag?

@ brenniej - met askim ff niet helemaal lekker, wel lief dat ie je belde, jullie komen er wel uit denk ik zo

@ cyn - heb echt wat gemist denk ik zo, je hebt een beslissing genomen maar kan hem niet bereiken en iemand:wub: op msn, leuk zeg!

@ trl - wat voor verlichting bij mij?! of bedoel je het centrum?

@ bloem - jij alweer wat beter in je vel? las dat het een paar dagen geleden niet zo lekker ging, wel andere fiets ook weer terug, zo heb je er geen 1 en nu 2:D wat voor werk doe je nu? werkse in igg enne misschien drop ik het verhaal hier vandaag nog wel iig thnx:kus:oja werkse

@ kaylo - allergietest kwam niks uit, vervelend zeg, ben je dus nog niks wijzer

@ antonie- nog gefeliciteerd met dochter, heeft ze leuke verjaardagsfeestjes gehad?

en toen was ik het toch echt kwijt…sorry

Zo op het werk… Hier lekker rustig…

@Seray: Kom maar hoor… Het maakt niet uit hoor!!! Wij willen er voor je zijn!!!

@Bloemmie: Je weet toch…ik wil altijd voor mezelf shoppen :lol:!!!

@Seray
Nou je hebt goed je best gedaan zeg, in ieder geval heb je iets belangrijks onthouden wat ik vergeten was!

@Toos
Succes vandaag bij de notaris. En … laat de am*****o smaken, heeft de kroegbaas genoeg op voorraad?

En nu mijn bakkie nog, de douche in en op naar een oudcollega. Ze wordt 50 morgen en wij gaan haar alvast feliciteren met een stel.

Bloem,jij bent een echte nachtbraker dus,voortaan toch maar wat later het bed opzoeken :slywink:

Seray,die verlichting bij je huis,aan de voorkant.

Marion,gaat vandaag wel hoor,denk wel de hele tijd aan askim…
J het voetbal nog gezien?

Antonie,hoe was het feestje van je dochter?

@TRL
Logisch toch dat je hem je hoofd niet uit krijgt en al helemaal als je weet dat het niet goed met hem gaat. Dikke :kus: