TTT Ondeugend deeltje (69 :hihi:)

@TRL
Geloof dat we de samenvatting maar niet gaan kijken dan.
Voor de liefhebbers … Nance dacht ergens gelezen te hebben dat Turkije om 19.50 bij 3 op reis (Nederland 3) kwam. Ga het even checken.

Oke Ned 3 ziet er niet uit dat het over Turkije gaat, wel een snoepje als gastverslaggever(Dhr A Boomsma!)
Oh toch Istanbul!!!

Goedenavond.

Waar lekker ding? Waar A.Boomsma? :stuck_out_tongue: Heb ik weer gemist dan. :crybaby:

ned 3…NU!!!

Oh gaak kieke ff.

Uhmmm vind persoonlijk bastiaan labrie leuker:tongue: die was in Istanbul

Nee ikke ben dus meer van Arie-achtige typjes…Groot, gespierd, en ach ja, zn ‘plaatjes’ op het lijf mag ik ook graag zien… Bastiaan is mij ‘te glad’…

Nou goed ik ga hier afronden. Zo alles klaar leggen voor morgen, mn groentjes en fruitjes klaar maken. Morgen werken van 8-13. En dan 2 daagjes vrij!!! Meld me morgen weer

Allen vast weltrusten…tot morgen
:slapen: lekker!!

Bedankt voor de tip en Beps… weltrusten. :wink:

Wat een figuur he die Boomsma? Nou, ik mag dat ook wel en dan te bedenken, dat ik die tatoo’s van heel dichtbij heb gezien. Hmmmm :stuck_out_tongue:

Beps,ik vindt die 'plaatjes’ookm ooi hoor.En vind Arie beetje te soft:smile:.
Lekker Beps,2 daagjes vrij en morgen maar een half dagje das een tijd geleden he dat je dat heb gehad

@TRL: Had die daagjes nu ook niet gehad als mn ouders het niet zolang met elkaar hadden uitgehouden :hihi: Nu kon ik er een dagje achteraan nemen, omdat ze begrepen dat ik het op een ‘zuipen’ ga zetten…NOT!!! Ikke mag natuurlijk weer rijden

Maaaaarrrrr Nu naar bed…:dag:

hoi hoi!!!

zo ikke ook weer om de bocht!.. Tis vandaag niet druk geweest!..
iedereen druk… maar het weer was vandaag om te huilen!!! Baaaahhh!!!..
Vandaag lekker op de bank gelegen samen met mams het op films kijken gehouden!:slight_smile:
Lekker niks doen!!..ff lekker dagje genieten!

Askim belde me vanacht nog…:S:S:S Hij miste me…en moest me even horen… Hmm dat ziet er wel weer beter uit dan het was!,… Morgen komt die online, dus maar even het 1 en ander bepraten!..we will see what happend!..

allereerst @ Antonie: beetje laat maar nog gefeliciteerd met je dochter…hoop dat je een leuke dag hebt gehad, maar dat zal vast wel!

@ TurkijeLover: ooeeeiii jij zal wel balen, hoorde het aan het gescheld van me vader die ook voetbal zat te kijken!!:wink: verder ben ik nog steeds voor je aan het duimen hoor, (visum) ben je al wat wijzer… of nog steeds aan het bellen!..

@ Roanna: Lekker gewinkeld in de regen!!:D:D en dan nog thuis komen met een tas die je net niet nodig had!.. jammer!!!

@Bloem: zag ik ook in een flits voorbij komen!.. Laptop weer opgepimpt…!

Viva heb ik indd ook niet voorbij zien komen, misschien nog beetje ziekjes…?? :kus:

@ Beps: Sweet dreams!!! :dag: :kus:

Verder las ik het 1 en ander over mannen, gespierd, plaatjes,… body’s…;):wink:
heb ik wat gemist???

Brenniej,dus je gevoel is weer wat beter…Wel lekker dat je askim nog smste,en morgen op msn alles goed uit praten.
Nog geen nieuwe berichten over het visum,ze hebben de vragenlijst ontvangen,maar deze week weer bellen.

Ik askim ook net gesproken,maar was niet zo leuk,hij heeft wat problemen en ziet er niet goed uit voor hem:frown:.

Jemmig meiden… Kan ik niet lekker naar boven komen, denk ik kijk nog ff…

@TRL: Wat een toestanden…(weet wel niet wat, maar het klinkt als iets behoorlijk vervelendsss)

@Brenniej: Weer rust in de tent dus??

Nou ik ga nu echt
:kus:

Beps,weltrusten

Ja behoorlijk vervelend…

Goede avond :dag:

Heb alles netjes bijgelezen, maar weet niet of ik alles onthouden heb…

Shoppen in de regen… daarbij een tas gekocht met een te kort hengsel; rotdingen… je loopt dan continu aan het hengsel te trekken…
komt L wel of niet naar Nederland…
Askim van Brenniej belt omdat hij toch haar stem nog even wilde horen…
Antonie bekaf?? van het kinderfeestje…
Bebs vroeg uit bed… en er nu vroeg in…
euhm… visum en vragen formulier gaan nog steeds niet vlot met askim van tlr… en het gaat niet goed… knuffel

euhm… verder is het niet helemaal blijven hangen…

Hier gaat alles goed… tenminste… we hebben geen draadloos internet… balen dus als een stekker letterlijk en figuurlijk moeten nu met de flaptop aan de grote tafel zitten… met draadje en stekker dus :frowning:

Vanmiddag ook even wezen shoppen… in de regen… Viva en ik hadden het al heel snel bekeken… zijn nog even bij m’n opa en oma geweest… en tja… voor de rest in gevecht geweest met internet… dat het nu dus nog steeds niet naar behoren doet…

halloooowwww

ja al dat socializen kost veel tijd… maar goed, meteen daarna broodjes vd zaak gegeten (zooo lekkerrrr) en daarna met mn pa online een laptop uitgezocht…

denk dat ik dus geen camera ga komen maar mezelf een laptop koop… denk dat ik daar meer gebruik van maak dan van een camera, aangezien ik die nog een goeie heb…
en tja, die laptop van mij is echt om te huilen, klote ding…
maar goed… moet er van mn pa nog 1 nachtje over slapen, en dat ga ik ook doen (maar ben er stiekem al voor 90% uit ;))

morgen weer werken
ga wel ff langs het uzb om mn briefje in te leveren maar toch ook ff praten, want het zit me toch allemaal niet lekker, en als ik nix zeg dan gebeurd er ook nix, ja toch?
dan dinsdag met fiets 1 naar de fietsenmaker enzo en werken en alles… kom echt tijd te kort alweer… wat een ellende dat 9 tot 5 werken :retard:

heb wel bijgelezen maar alles is zo;n beetje wel gezegd, dusseuhm,… sluit me er volkomen bij aan
owh ja, ikke lekker rtl travel gekeken en die roland fernhout was gewoon 1 week na mij overal waar ie was… gaaf man!! was echt smullen die beelden!

goede avond…!!

iedereen een fijne zondag gehad…was niet zo heel veel gekletst dus bijlezen was redekijk te doen…

@brenniej…askim wilde je sten horen…das toch alweer een goed teken…!! morgen msn’en…succes ermee

@bloem…welk broodje had je?

@roanna…idd geen weer om te shoppen!!

@beps…lekker lui dagje gehad…

@trl…club verloren…jmmr…volgende keer beter!!

@damber en viva…ook in de regen geshopt…maar wel nog lkkr een bakje gaan doen bij opa en oma

hmzz…sorry rest alweer kwijt…,maar denk aan jullie allemaal hoor :wink:

ikke vandaag een leuk dagje gehad…gevoetbald in de regen!! bah…en ook nog verloren…bij thuiskomst gegeten en daarna suprice gedaan…leuk…alles gekregen wat ik graag wilde hebben :smiley:

slaap lkkr allemaal

Bloem,morgen lekker vrij dan??
Damber,lekker dagje met Viva gehad.

Ik ga me bed in,morgen weer werken.

Weltrusten

Ik ga ook afsluiten en m’n bed in… Viva komt er zo aan :smiley:

ikke morgen niet vrij hoor

@ filiz, wat heb je gekregen dan?
zij die gaan slapen: welterusten!!