TTT Ondeugend deeltje (69 :hihi:)

@Antonie
Heb je nog helemaal niet gefeliciteerd, dus bij deze … PROFICIAT!!!
Gaat het druk worden vanmiddag?

@antonie: gefeliciteerd nog!

@Marion,

dank je…

zal niet zo heel druk worden vorige week heeft ze bij haar moeder al een groot kinderfeestje gehad , meeste vriendinnetjes zullen vandaag niet nog een keer komen.
Wordt meer beperkte familie aangelegenheid dan .

@Linda,

dank je

@Antonie: Heel fijne middag dan! Feliciteer haar ook van mij! Weer een jaar verder, en al zijn de vriendinnnetjes dan al geweest, het moet toch een ‘lauwe’ middag worden!!!(pff die taal van die gasten… Moet wel bijblijven natuurlijk :wink:)

@Antonie
Een rustiger feestje is ook leuk, kan niet altijd groot bal zijn he! In ieder geval veel plezier.

@Beppie ,

dank je .

Ze is al 11 nu en behoorlijk wijs voor haar leeftijd dus snapt ze veel dingen heel goed.
O.a dus dat twee grote kinderfeestjes niet zomaar gaan omdat de ouders van de vriendinnetjes niet twee keer cadeautjes kopen etc…

@Antonie: Mooi is dat he! Ik heb 2 nichtjes en wij deden altijd 1 keer per jaar meidendag. Dan gingen we leuke dingen doen, en als sluitstuk mochten ze iets leuks uitkiezen(zonder op het prijskaartje te kijken, ik stuurde het wel ;)) 1 Keer tussen door zei ik een ‘kleine’ meidendag te doen…kwamen ze aan met kleurpotloden, een schrift ed…dat was nl klein!!! Kan zo van de kinderen genieten als ze zich idd van dat soort dingen bewust zijn, maar ook net zo blij zijn MET die kleurpotloden ed!

Nou ik ga me nog een btje nuttig maken…NOT!!!
Ga ff lekker met de Wii aan de gang…tot straks
:dag:

goededag

ikke in het internetcafe van mn vroer met rtl travel adrenaline in tibet op de achtergrond. bro opgenomen, lekker genieten, hij zit bij de buurman en ikke in zn huis :smiley: :smiley: beterrrrzzz

dus… lekker uitgeslapen enzo
nu lekker aan de slag
nix bijzonders gebeurd
wel kinderfeestjes enzo, gefeliciteerd…
allemaal fris en fruitig… tis vies buiten, lekker binnen blijven

ben er wel,maar ben er niet…!!

Zo, ben weer terug van de stad, maar wat een ktweer. Had er echt geen zin meer in verder te kijken. Had ik een leuk (dacht ik) leren tasje gekocht bij de Kijsh*p, kom ik ermee thuis heeft het maar zo’n kort hengsel en dat moet ik niet. Heb alles weer precies zo ingepakt en breng het van de week weer terug.

Zie trouwens dat er bijna niemand hier is, nouja dan hoef ik het straks niet meer te vertellen. :unibrow:

@Antonie: Forgive me… natuurlijk nog van harte gefeliciteerd met jou dochter van alweer 11. :king:

Wat je zegt, ze zijn tegenwoordig zoiezo al erg wijs voor hun leeftijd. Mijn kleinzoon wordt a.s. dindag 11 en als ik hem zo nu en dan zie, dan denk ik ook, wat zijn ze wijs en verstandig met alles.

@Beps: Nog aan de Wi… wat? :wink:

@Marion: Ik zeg verder nog even niks, maar het gaat vandaag weer nie goe met het cluppie van J. en TRL. :crybaby: Huilen met de pet op!

Wat is het rustig hier!!!

@bloem
Is er wel en toch weer niet :wink:

@roanna
Door weer en wind toch gaan shoppen. Jammer dat het tasje toch tegen viel.
Is het weer 3xniks met de club? Vanavond maar eens kijken naar de samenvatting dan … of beter van niet :crybaby:

Zo hubbie de deur weer uit. Dus vroeg warm gegeten.

Nu maar weer ff op de Wii/wat/waar/welke :hihi:

Valt me op dat Viva en Damber nog niet geweest zijn vandaag, ze komen toch altijd wel even kijken. Hopen maar dat alles goed is daar :confused:.

dat zal toch wel??

zo mn laptop ff gepimpt… leuk die computernerds van een vriendjes van mn bro…
anyway
ikke heb ook nie zoveel te vertellen…
tis allemaal een beetje tam… geen olifanten, tijgers, bergen of raftverhalen… solly :smiley:

en ben weer weg

Ben ikke er net ben jij weer weg haha!!!

Ik ook weer thuis van een druilerig Amsterdam of ik kan beter zeggen een hulerig Amsterdam,zo wat was het slecht zeg…

Antonie,nog van harte gefeliciteerd met je dochter.
Beps,lekker aan het wii-en
Roanna,jammer van het tasje nu dus nog een keer terug naar de stad om het te ruilen.
Bloem,is er wel maar ook weer niet.Lekker bezig met het pimpen van je laptop.
Marion,een troost voor je J,zijn favoriet heeft wel gescoord.

@antonie
Van harte met je dochter!