Wens jullie allemaal een fijne zondag,ik weer naar Amsterdam. Tot vanavond:dag:
Ik ook net lekker gedoucht. Al het vuil van me afgespoeld :unibrow: en ben nu weer fris en fruitig. :o
Het is nu nog rustig hier wat het weer betreft, maar als ik de verwachtingen hoor voor vanmiddag… niet veel goeds en wij willen nog wel even naar de stad. Dan maar zoveel mogelijk overdekt proberen te winkelen.
Wens jullie ook allemaal nog een fijne dag. ![]()
PS:@ Brenniej: Zou je ook wel ff een keer willen zien met blond haar. :unibrow:
goedemorgen allemaal vandaag ook weer druk, vanmiddag naar het stadion, moest thuis nog het e.e.a. doen ben van de week nl bijna niet thuis geweest, cadeau/surprise maken, huiswerk maken na voetbal nog even bij buurmeisje op bezoek in ziekenhuis,
Goede morgen …
Dacht ook dat het netjes uitgelegd was. Zie wel eens ergere dingen voorbij komen
.
@Filiz
Jammer zeg, is het gezellig op het feestje en dan moet je naar huis omdat je voeten zeer doen.
@Beps
Geen plannen voor vandaag. Zou dit dan nu eindelijk een relaxdag worden voor je?
@TRL
Een gezellige verjaardag gehad en nu onderweg naar Amsterdam. Veel plezier!!
@Roanna
Al helemaal fris op de vroege morgen. Klaar voor het shoppen!!
Hopen maar dat het weer mee gaat vallen. Past wel bij deze tijd he … hoor de wind waait door de bomen.
@Linda
Jij ook veel plezier in het stadion. Hoe was het met je buurmeisje? Niets ernstigs hoop ik?
@marion: zoals ik begin dit jaar heb verteld hier heeft mijn buurmeisje leukemie is gistermorgen opgenomen omdat ze koorts heeft, wanneer haar temp boven de 38,5 moeten ze met haar naar ziekenhuis toe had gistermorgen 39.1
@Roanna: daar wil ik nu wel eens een foto van zien!!! :lol:
@Marion: Precies. ![]()
Oke, ik ga nu maar, anders krijgen we nergens parkeerplaats, want ik verwacht dat het weleens megadruk kan worden vanwege de Klaas en de kerst.
Tot latersssssssssss :dag::kus:
@Linda: Mogen jullie er wel bij dan?? Is ze nu niet heel erg vatbaar voor bacillen ed?? Sterkte vanmiddag, want dat zijn de mindere dingen in het leven :kus:
@Beps: Komt nog. Als alle zonden van me afgewassen zijn. :unibrow:
@Beps: heb t aan buurvrouw gevraagd, men mag er wel gewoon bij, arts had gister gezegd dat gezien haar status hij had verwacht dat ze tussentijds veel vaker in het ziekenhuis zou komen te liggen
@roanna: veel plezier met shoppen
@Linda
O wat stom … hoe kan ik dat nu vergeten. Veel sterkte voor strakkies :kus:.
Was de koorts inmiddels al wat gezakt of heb je er sinds gisteren niets meer van gehoord?
@Roanna
@Beps: Komt nog. Als alle zonden van me afgewassen zijn. :unibrow:
Is het zo erg :lol: ?
@marion: buurvrouw heeft gisteravond nog even met buurman gebeld, ze wisselen af ivm hun zoon, kreeg toen net 2e kuur antobiotica via infuus toen nog niet lager maar ze zeggen dat je zo’n kuur 24 tot 48 uur de tijd moet geven
goede middag allen tezamen.,
Zo Antonie, ook weer in het land der levenden??
bijna ![]()
@Linda
Oke, hopen maar dat de kuur snel gaat werken.
@Antonie
Al bijna klaar voor het kinderfeestje vanmiddag?
@Marion,
ook bijna.
Ik heb nog effe , zal nog een paar uur duren eer ze hier is.
@Antonie: Ik heb een hoop gemist, kinderfeestje???
@Beppie ,
mijn jongste was gister jarig.
Was toen bij haar moeder,
vandaag heeft ze ook nog een verjaardag hier bij mij dan.