TTT Ondeugend deeltje (69 :hihi:)

cker
en deze accountant werd diep donker rood :hihi:
wij gaan eten
EIN-DE-LIJK frietjessssssssssssss jaaaaaaaaaa!! jammie jammie!!
dus doeggie :dag:

Iedereen nog aan het eten, zo te zien.

Wat een heerlijke verhalen weer van je Bloem. Die L. heb ik ook gezien in Gumbet. Wist niet zeker of hij het was en vroeg daarom gewoon aan hem van… are you L? Hij zei ja en ik wou nog de groeten doen van Bloem, maar moest doorlopen van de familie. Die dachten dat het weer zo een of ander iemand zou zijn, die wat wou aanpraten. Hi, hi. Maar het was zekers wel een lekker ding hoor! :stuck_out_tongue:

En Beps… weer alles in groot beeld op de tv? Tis toch wat met al die electronica. Tis mooi spul, als het het doet ja. :unibrow:

Zooo ikke ben er ook weeer!!

druk daggie gehad!..kamer verbouwd…haha moest ik nog even afmaken van gister!
En toen keek in de spiegel en dagt ik hollliiiii Sh***t wat een uitgroei!!

dus even langs de kapper geweest,…en die heeft er maar weer een blondi kleurtje ingegooid…dus ben nu echt een blondiii!! hahah…

verder, jaaa moet ik jullie toch maar even iets vertellen!..
Sinds eergister een beetje ruzie gekregen met Askim!..
\Naja kan gebeuren toch…hoort er allemaal bij!

Maar nu vandaag hangt het op een heeeel laaag pitje!
Gaan we er mee door of niet??
Weet ook niet waar het ineens vandaan komt!
weet ook niet hoe ik me moet voelen!
Net barste ik bij me moeder in tranen uit en zei ik Neeee ik wil hem niet kwijt!
maar aan de andere kant leken het ook tranen van opluchting…

Is het me dan toch allemaal teveel…???

Ik weet zeker dat ik van hem hou en dat we een gelwedige tijd hebben als we samen zijn!.. maar er zit soms zo een maar bij!

Nu laten we elkaar even met rust, om allebei ook tot rust te komen!..
is ook wel is goed!

Niks is dus nog zeker,… en misschien raak je in elke relatie wel een zo een dipje…maar echt goed kan het niet zijn!

maar goed, even kijkenhoe dit afloopt…het lijkt ook zo dat ik er heel rustig onder ben!
misschien is het ook wel zo!,… en misschien besefi k het niet!..
vaaaaggg!!!..

sorry voor egoberichtje,…ik ga even bijlezen!

Zo ikke ben er weer klaar voor. Net ff op de beruchte stoel een dutje gedaan, want hubbie ligt (voor) te slapen! Nog 1 uurtje en dan isstie weer beneden!

@Roanna: Ja als het het doet ist mooi spul! Nu werkt het prima dus…hij gelukkig en dus ik gelukkig :hihi:

@Brenniej: Neem je tijd meis. Kijk je bent samen, maar wel ver uit elkaar. Ruzie maken als je in 1 huis zit is al niet lekker laat staan dat je dan 3000 km uit elkaar woont!!! Rustig aan, kijk kalm, beslis niets overhaast!!!

@ Beps; weer wakker!:wink: Niks zo lekker als even een uurtje de oogjes dichtdoen!:wink:

en jaa ik neem ook zeker geen overhaaste besilssing, maar jaa…er zijn gewoon dingen gezegt door ons…waarvan ik toch ga denken!!.. Heeeee waarom zeggen we dat??.. snap je! maar goed…Ik voel me rustig en goed!

en we komen er wel uit!.. allleen miscchien met een omweggetje of anders… maar er moet even rust tussen ons zijn!..het is ook allemaal zo heftig…
misschien komt het ook die rottelefoon en de taal…soms wou ik dat ik echt wat ik het NEDERLANDS kon zeggen!!!..hehe

ola
frietjes op, meteen er maar weer uitgegooid, veels te vet, maar t was wel lekker

@ brenniej, owh jeetje, dit speelt denk ik al ietsje langer… je bent er idd erg cool over… tis allemaal ook niet nix om het allemaal te laten werken als je zover uit elkaar zit… ff rust en dan weer kijken hoe je je voelt

mag ik dan ff weer ego doen
ben nameljk maar een klein beetje trots:
http://www.speedskating-online.com/spotnews.htm

owh en was vandaag in de medimrkt en t was drukK!!! met allemaal lekkere mannen 20-35!! wist niet waar ik moest kijken man, en al die verkopers ook, kan ik u helpen kan ik u helpen… hihi…

trouwens…
@ roanna :finger: waarom zeg je dat nu passss?
vroeg ie niet hoe jij wist dat ie L was…? hihi…

@ Bloem: jaa even afwachten!.. kan hier wel helemaal in paniek raken, maar ja dan zeg je ook weer dingen die je niet wilt toch!..

hee en ik zit nou te lezen, maar jou engels is ook goed!:wink: WooW…:smiley:
even verder kijken!

@ Bloem: Uhhh heeee…heee??? welke mediamarkt!;););):wink: hahaha,…kijken mag toch!

die in B. t was druk, wist niet waar ik moest kijken man, jammie
dus daar verstoppen ze zich allemaal!! hahahaa

en mn engels is niet zoooo mega hoor, tis ge-edit :wink:
al zaten er niet zo heel veel spelfouten in, meer taal- en vormvouten enzo :wink:

Ach Bloemmie is weer eens bescheiden!! Haar engels is best goed… En ze schrijft iig goed genoeg om dit te mogen doen!!! Was weer GAAFFFFF!!!

@ Bloem; nouuuu dan weet ik dat ook weer!:wink:

En @ Engels…Ohhhh…hahaha… Mijn engels is ook niet zo heeeel super…maar kan in ieder veel beter praten als schrijven!

Het was even rustig hier thuis.
Ik dacht ik kijk even hier op WW .
Net goed en wel twee pagina’s terug gelezen …telefoon …half uur bijna.

Weer twee pagina’s gemist hier dus

@ antonie, tis allemaal moeilijk bij te houden he

@ brenniej, moet wel zeggen dat ik wel langer over dat innieminnie stukkie heb gedaan dan over een NL log ofzo
tis toch moeilijk om je NL gedachtes enzo over te brengen op het engels…

@ Bloem; jaa precies, dat heb ik ook zooo vaak met Askim!.. dan weetje het ff niet te verwoorden, of net 2 woordjes verpesten eigenlijk je hele zin! hahah… dat je net niet zegt wat je eigenlijk bedoeld terwijk het wel in je hoofd zit! hahah zoo snap ie em nog!

ja en vooral taalgrapjes en dingetjes die echt typisch hollands zijn
we hebben zo gelachen vrijdag
italiaans voor: enrico, met jou wil ik wel een scheve schaats rijden
mega grappig in t NL, zelfs in t italiaans, maar vertaal t maar eens naar het engels…

@Brenniej: dat lijkt me ook het moeilijkst… Ik vind het in het nederlands al behoorlijk irri als we ruzie hebben… laat staan in een ‘vreemde’ taal!!!

@Brennie,

het zal altijd lastig zijn om woorden goed over te brengen in een vreemde taal.
Vooral als tenminste èèn van de partijen die taal minder beheerst als de anders.

Ik heb zelf in mijn eerste paar jaar met mijn eerste , ook turkse, vrouw nogal wat moeilijkheden gehad wat dat betreft.

Had soms een uur nodig om het gebruik van een verkeerd woordje weer uit te leggen of verklaren.

@ antonie: ja precies!.. hahha… ruzie over zulke kleine dingetjes wat OOOO zo verkeerd is overgekomen!..en dat is gewoon vervelend!

daarom hou ik al helemaal niet van msnen met askim!..
tuurlijk om hem even te zien op de cam! en even een glimlach van hem op te vangen, zodat ik weer lekker kan slapen!..hahha…

maar de rest,…begrijp je elkaar zoo snel verkeerd,…maar goed!