TTT Ondeugend deeltje (69 :hihi:)

ja was lachen man
een grote melige bende, hebben nog nix gemaakt, maar goed… hihi… wel mega lol gehad…
krijg wel settle kriebels als ik haar zo zie…

hallo allemaal,

Pff wat een drukte in de winkels zeg is niet normaal meer…

Hahaha Bloem toch moet er wel om lachen hoor zo heb je niks en zo heb je er weer 2.Misschien toch niet goede gekeken toen.:smiley:

Damber,jammer dat Dennis ziekjes is anders had je wat met hem kunnen doen.nu je vriendin je vergeten is.

Mk,alle sint kado’s al binnen,wanneer vieren jullie het?

Gisteravond toen ik thuis was lag er een kadootje op de tafel voor mij en had niet eens me schoen gezet:teeth: blijkt dat me vriendin het er neergelegd heeft,lief he…

Lief zeg trl… ennuh. wat zat er in het cadeautje??
Bloem… toch niet goed gekeken dus :smiley: :smiley: Ach… nu 2 fietsen voor de prijs van 1 :smiley:

Nou ik ga afsluiten, straks gaan we met z’n allen nnar m’n broer en schone zus… fijne avond :dag:

Damber,een tas hadden ze net nieuw binnen op het werk…van dat lak spul,niet echt mijn stijl maar ga hem toch wel gebruiken …

@damber
Veel plezier.

@trl
Morgenmiddag vieren we het bij mijn moeder en woensdag thuis.
Jammer dat het niet helemaal je smaak is, maar idd wel lief dat ze iets voor je heeft uitgezocht. Is dat voor al dat oppassen.

Nu snel aan het eten, gaan nasi eten mmmmmm.

Mk,spannend voor de kleine meid natuurlijk of is ze nog niet zenuwachtig.
Ik met de oppaskids naar sinterklaas geweest hadden allebei een zwarte pietenpak aan zo leuk

wel goed gekeken, maar was niet zichtbaar vanaf de weg, wel langsgefietst maar toen was het donker, nu niet

geloof dat ik :wub: heb uitgenodig naar NL te komen en hij denkt erover na… uhm…:paranoid:

Bloem,spannend…je weet dus niet zeker of je hem heb uitgenodigd hahaha en kan :wub: zo makkelijk komen dan

@TRL: Oh, toch leuk van haar dat ze aan je heeft gedacht. Ik wou morgenmiddag nog ff naar de stad hier. Denk dat we maar op tijd weg gaan i.v.m. parkeren. Anders pakken we nog weleens de €1 bus, maar weet niet hoeveel ik ga/moet kopen! Moet ik misschien wel veel te veel meesjouwen. :unibrow: Kom ik de bus niet meer in!

@MK: Ik dacht ook al, Wat ruikt het hier lekker! De nasi van jou dus! Eetse.

@Damber: Mocht je het nog lezen… fijne avond met z’n allen.

Wij gaan ook zo even eten. De kok hier… heeft gado-gado gemaakt met witte rijst. Ook mmmmmmmmmm.

Eetze allemaal! .

owhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :wub:

@ trl :wub: kan heel makkelijk komen
maar wilde eerst ff zeker weten waar ie dan ‘mocht’ slapen
dus dat hebben we ff gefixt… en ben nogal :wub: erig van t antwoord,…

@Bloem: Je hebt iemand uitgenodigd en die wil ook wel komen? Nou, kiek es dan, wat een verrassing. :biggrin: Doen!

Bloem,leuk sinterklaaskadootje toch of wordt het kerstmis…En wanneer kreeg je je kamer ook alweer?

Roanna,eet smakelijk

Meiden ikke is weer thuis. Gister is de schotelontvanger spontaan overleden, en we moesten dus opzoek naar een nieuwe. Eerst naar de winkels voor kleding(Geslaagd, en ook nog schoenen!!) en toen naar de “schotelboer”…nou wat een bevalling!!! :wacko: :retard: :wacko:
Maar…na VIER uur heeft hubbie dan gekozen! EN eenmaal thuis…DEED DAT DING HET NIET MEER!!! PFFFFFFFFFFFFF… Wij weer terug, daar geen probleem, met verkoper naar hier(is zo’n klein zaakje dat alleen in het weekend open is) en toen alles hier geinstaleerd… en lopen maar!!!

Hubbie nu naar bed, en ikke vrij tot 21 uur, dan komtie er weer uit!!!En dan moettie te werk…
Nog niet echt bijgelezen…niet veel gebeurt begreep ik

@Bloem heeft fiets terug(wist ik al) Staat leuk die 2 zo naast elkaar Verder begrijp ik er niets van!

@Damber verveeld zich

en toen wist ik het al niet meer :hihi:
:dag:

ola
pa wilde op de pc, dus ikke gauw weg
helaas ook msn afgesloten

krijg de 21e dec de sleutel van mn kamertje
en was met L. op msn, waar ie zat, bij een vriend. dus ikke, owh gezellig, zegt ie: turks iemand, ik ken hem niet eens… dus ikke…wat??
maar ja, ik dacht, kan ie beter nix doen bij mij, gezelli. dus ik zeg: je weet toch wel dat als je naar NL wilt komen, je altijd bij mij kunt komen…
owh… dus allerlei vragen, waar woon je dan, hoeveel huisgenoten en hoe zit dat dan en als ik kom waar zitten we dan, en wat voor bed heb je… hij wilde ff cker weten dat ie dan wel uhm… bij mij mocht slapen, dus ikke… ja duh… maakt mij nix uit, als je dat wilt, mag het als je het niet wilt, mag je op de bank (ff voor de goede orde, tis een 1 persoons bed, maar goed, zien we dan wel weer)

maar L. zat dus vreselijk te vissen, vroeg ook helemaal aan t begin of ik een vriend had enzo
maar ja, mn broer ook nog tussendoor dat ik een programmaatje moest downloaden om music te kunnen rippen enzo, en toen belde mn broer hoe ik dat moest doen :retard:
dus ging lekker

maar goed. L zei wel dat ie graag wilde komen, maar denk dat ie het toch niet doet. moet ie een ticket hebben en tja, hij spreekt wel engels en kan allicht wat werken enzo, maar ja, in NL… nou ja, ik zie het wel, als ie komt, leuk, zo niet, nou ja dan niet…

moet eerlijk zeggen dat ik dan ook niet weet hoe dat moet als ik 40h werk enzo… maar ja… lekker belangrijk!!

heb getracht bij te lezen maar er is echt nix blijven hangen, zag wel dat miere langs was geweest en toch weer twijfels en dat J van Marion toch goed gepresteerd had en misschien kan promoveren…

dan was er nog een :wub: die ziek was, @ damber pas maar op dat je eergisteren niet door hem bent aangestoken enzo
heb je nog gevraagd hoe dat zat met dat andere meisje…?

over andere dames gesproken
kwam mn accountant tegen in de Mmarkt… hihi, hij werd knal rood, 3 zoenen en toen hoe is het blablabla, ik was met mn moeder, dus ik zeg, dit is mn moeder, ma dit is mn accountant :wink: maar goed, er was dus een meisje bij, dus hij zegt dit is… E… dus ik: hoi, bloemmie… uhm… okey
hahahaaa… was t zn zus? vriendinnetje? hahahaa… was een beetje raar maar goed…

@Bloemmie: :hihi: Kan een acc blozen?? :hihi: Wel grappig met L! Maar afwachten dan!