TTT Ondeugend deeltje (69 :hihi:)

goedemorgen allen…

Filiz danse
Cyn welterusten
Roanna…ieder huwelijk heeft zijn ups en downs, elkaar respecteren is het beste, en praten, dan komt het wel weer goed, zoals jij zelf ook al zegt.
Mierre. succes met je zeer moeilijke beslissing
Beps…shopse, leuke foto van je ouders.
Tlr…naar sinterklaas, kijk uit anders neemt hij je mee naar Spanje, dus lief zijn he.
Marion…laatste wedstrijd voor de competitie, succes kleine, grote J.
Damber…werkse meissie…
Antonie, al weer wakker, van het feest gisteren??

voor de rest alles weer vergeten…

Zo vandaag ff lekker naar buiten, weet nog niet waarheen, maar ik zie wel.

We zijn er weer … niet gescoord maar wel GEWONNEN! Was een mooie wedstrijd om naar te kijken in ieder geval.
Voor zover ik kan zien worden ze 4e in de competitie en misschien moeten ze door naar een hogere klasse. Maar dat zien we wel.

@Cyn
Is juist fijn om dat lekker warm in bed te liggen als de wind om het huis waait.

@Toos
Werk ze want geloof dat jij ook aan de crock moet vandaag.

@Roanna
De boodschappen al binnen? Ook jij een fijne dag.

@Filiz
Weer een volle dag voor jou, eerst dansen dan op pad voor een kadootje. Veel plezier op het feest vanavond.

@Viva
Gaat ie weer een beetje? In ieder geval er even uit vandaag.

Goede ehh Middag alemaal.

Marion,laatste wedstrijd van het seizoen al???Hoe kan dat dan??

Antonie leuke avond gehad?

Sinterklaas feest was ook erg leuk voor de kids en ben weer goed thuis gekomen,dus ben leif geweest dit jaar:D

@Trlover,

ja , feest was leuk .
T’ was eigenlijk eten eten en nog eens veel eten en daarbij een drankje :smiley:
Pfoeh , geloof dat ik voorlopig geen eten meer hoef :smiley:

Morgen weer verjaardag , maar dat is overdag …kinderfeestje.

Sinterklaas wordt nie veel dit jaar …kinders zijn “eruitgegroeid” en kiezen liever voor de kerstboom

@Marion,

word er met voetbal nu verder gegaan in pouls met andere regio’s dan ?

@TRL
Was de laatste wedstrijd van de najaarcompetitie. In februari begint de volgende weer.
Gelukkig ben je lief geweest, voor hetzelfde geld moet je in de zak mee naar Spanje :smiley:

@Antonie
Het weekend volgepland met feesten! Ga je nog iets speciaals doen met het kinderfeestje?
De sinterklaas … hier voor het 1e jaar zonder gelovigen. Aan de ene kant jammer want vond het altijd zo mooi. Het ijverige zingen op pakjesavond, schrikken als er op de ramen gebonkt wordt en dan dat blije gezichtje als de zak met kadootjes gevonden was. Maar aan de andere kant ook heerlijk rustig nu de spanning eraf is.
Het voetballen. Heb van de indeling niet veel verstand maar voor zover ik weet is Zuid Nederland ingedeeld in 2 districten, dan wordt er nog ik klasses gespeeld. Nu voetballen ze in de 2e klasse en als ze over gaan moeten ze in de 1e klasse gaan spelen. Volgens mij speelt het aantal tegengoals ook nog mee maar weet dat niet zeker.

goeiemiddag iedereen !

Kom gewoon even binnenwippen. Heb bijgelezen hoor, maar iets te veel om te onthouden. Heb een geheugen als een zeef momenteel ! :retard:

In elk geval, de klevers zijn eraf geweekt ! Heb heel erg genoten van die douche ! :beef:

De allergietest was negatief, dus weten we nu nog niks; Vind ik eigenlijk wel jammer, kan ik blijven zoeken tot … ??? en blijven rondlopen met rooie wateroogjes en lopende neus ! :crybaby:

Huisje aan de kant, dus ben gerust voor de rest van het weekend. Weertje ziet er niet zo best uit, maar deze morgen scheen de zon. De ramen zijn natuurlijk ook net gepoetst ! Nu ja, ze hebben hun beurt toch gehad !

Voor de rest eigenlijk niets nieuws. Deze avond gezellig avondje met mijn ventje. Bubbeltjes staan al in de ijskast ! :stuck_out_tongue:

Zal waarschijnlijk tot morgen zijn !

Voor iedereen een fijne zaterdag ! :kus: :kus:

Goedenmiddag.

Ik meld me ook maar weer even. Het is hier wel erg rustig hoor! Iedereen aan de Klaasinkopen doen?

Heb ook net ff weer een paar ramen gezeemd, zodat ik mijn rode lampje(pyramide) voor het keukenraam kon zetten. Ziet er weer gezelli uit zo. :wink:

@Kaylo: Ja, dat is dan vervelend dat het ze dan alsnog niet hebben kunnen ontdekken. Zo blijf je gissen en er mee door lopen.
Vanavond dan maar weer eens lekker aan de bubbels met je hub. Rode neus had je toch al, door die loopneus. Hi, hi. :stuck_out_tongue:

@Antonie: Etentje was dus geslaagd! Heerlijk zo af en toe he? Ik heb over 2 weken ook zoiets, omdat onze manager dan afscheid neemt en wij dan ook met de hele meute uit eten gaan. Zin an!

Morgen ook nog je kinderfeestje. Toe maar Antonieq! Het kan niet op. :wink:

@Marion: Mooi zeg! Weer gewonnen en dan ook nog zo hoog geeindigd tot nu toe. Ga zo door J. en je team. :thumbsup: Nu dus winterstop?

Goedemiddag :dag:

zie dat iedereen heel braaf een verslag heeft neergezet… En er is ook niet veel gekletst…

Vanmorgen gewerkt, wij kunnen eens in de zoveel tijd op zaterdag overwerken… van 8 tot 13:00 uur… is heel snel voorbij en je kunt veel achterstanden wegwerken… vind het niet erg om te doen… ook krijgen we dan 150% in uren of geld…
Vanmiddag lekker naar het paard geweest, madammeke was heel braaf dus ik ben blij…

Zou vanavond naar mijn vriendin gaan, maar ze is me vergeten :tear: Dennis is ziek… dus ik kijk even aan wat ik vanavond ga doen…

@kaylo
Jammer dat ze niets hebben gevonden met de test en vooral omdat de klachten niet over zijn.

@marion
Een paar maandjes rust v.w.b. de voetbal, helemaal afkicken voor J.
J. gelooft dus niet meer in de Sint, vond hij het jammer toen hij erachter kwam?

@viva
Hoe gaat het vandaag, iig een frisse neus gehaald en ben je ervan opgeknapt?

@damber
2e Date achter de rug en is hij nog steeds errug :wub:

@bloem
Een koude oorlog in huize bloemetjes en jij zit ertussen en dan het werk nog dat tegenvalt… soms zit het mee, maar nu zit het wel erg tegen :crybaby:

@roanna
Ik vind de mac ook erg lekker hoor, je bent dus niet de enige :wink:
Wij hebben in Utrecht bij de mac gegeten.

@beps
Is de collage mooi geworden? en hoe is de test vrijdag gegaan?

@cyn
Lekker met :wub: op msn. Y. nog steeds niet kunnen bereiken?

@filiz
Flink aan het oefenen met de dansmariekes.

@marifran
Voelt zich al helemaal thuis bij TTT, leuk hoor.

@antonie
Een weekend vol met feestjes.

@trl
Dat valt weer mee dat ze bij de IND rekenen vanaf het moment van eerdere aanvraag, dat scheelt weer een paar weken. Ik hoop dat je snel iets hoort en dat het positief is natuurlijk.

@toos
Je zus maakt het je niet gemakkelijk, nog heel even doorbijten en dan ben je van haar af.

@linda
Waarschijnlijk lekker druk in de winkel i.v.m. sinterklaas.

@seray
Jammer dat de opleiding zo rommelig is verlopen. Nu volop aan de telefoon en ondertussen de kranten uitpluizen voor een andere leukere baan.

@miere
Moeilijk allemaal hoor, ik hoop iig dat jullie een goed gesprek hebben samen. Sterkte hoor.

@damber
Leuk zo’n vriendin.
Heb je de bacillen van Viva op Dennis overgebracht.

sorry niet bijgelezen
leuke avond gehad mega melig enzo!! helemaal super

maar goed, kom ik terug in O. stukkie fietsen, kom ik langs de bushalte van 2 weken geleden en zie ineens een stukje oranje fiets…
uhm… hallo!!? mijn fiets!! niet te geloven!
dusss… na een half uurtje piepen met een boor op t slot (had de sleutels al weggemieterd) heb ik dus 2 oranje kronan fietsen (ga er 1 verkopen maar moet eerst langs de fietsenmaker…)

Ach, geeft niets… doen we gewoon een andere keer over… hadden anderhalve week geleden afgesproken en tja… ach… wat ik al zei… geeft niets :smiley:

Vorige week vrijdag was Dennis al niet lekker, had oorontsteking en afgelopen donderdag hoestte hij ook z’n longen al uit zijn lijf… Even uitzieken dus…

M’n broer belde net met de vraag of wij vanavond langskwamen… weet nog niet of Viva en papa iets in gedachten hadden… maar ik ga sowieso…

euhm… stond de fiets er dan toch??? hihi

@bloem
Stond hij daar gewoon, netjes op slot en onbeschadigd???

@damber
Probleem voor vanavond alweer opgelost dus.

@Damber: Oh wat jammer dan dat je vriendin je was vergeten Hoe kan iemand nou zo stom zijn, om jou te vergeten? Snap ik niet! Nou, kom je toch een poosje hier! :drugged: Ha, ha.

@MK: Heerlijk zo alles weer even terug te lezen he? Knap van je dat je dat allemaal onthoud! :thumbsup: Oh, toch nog een medestander die de M*c ook wel lekker vind zo af en toe. :nod: Hi, hi.

@Bloem: Da’s mazzellllllllll. Meid toch! Zit je daar met 2 kr**an fietsen. Het is bij jou ook alles of niks he! :lol: Heb ie het verder nog leuk gehad gisteravond en vandaag?

hij stond achter een muurtje
snao het niet, misschien om te zieken ofzo

word hier gewoon op msn aangesproken door :wub: hihi…