bekend verschijnsel, scherpe keel. Thee met honing verzacht, maar het enige wat echt helpt zijn molletjes
@marion: Slaap lekker:dag:
Marion truste
Toos, ja het gaat wel weer over, heb deze week aandelen bij de mollen fabriek
Zo ik hou het voor gezien vandaag…truste allemaal
@Viva: Is het nog ergens goed voor, dit griepje. Slaap lekker meissie:kus:
Ik ga ook mijn mandje opzoeken, zal het licht vast uitdoen en de verwarming laag. Mocht er nog iemand lang willen komen, touwtje van licht zit aan de rechterkant, en PAS OP voor de drempel. Zal nog een spaarlampje aanlaten.
truste…
:dag::dag:
Op de valreep, Miere zie dat je online bent. Hoe gaat het??
Toos crockse morgen…
Dank je komt wel goed hoor. Jij rustig aan hoor en beterschap
Ja, Toos, ik ben er, heb eerst even dit deel bij zitten lezen. Ik vind het jammer dat ik niet zo mee kan kletsen met jullie. Gewoon geen tijd voor. En…eerlijk gezegd kan ik het op het moment ook niet zo, slap O.H.-en, zeg maar. Niet dat jullie dat alleen maar doen, hoor, zo bedoel ik het niet, er zijn ook genoeg serieuze gesprekken. Maar ik ben gewoon veel met mezelf bezig nu, sorry.
Maar goed even een update, hoewel er eigenlijk weinig nieuws is, er zit weinig schot in de zaak.
*Het vinden van woonruimte is het grootste probleem, en van de centjes problemen wordt ik ook een beetje simpel, eigenlijk. Ik ben van de week naar een studio wezen kijken, maar daar werd ik heel erg depri van. Dinsdag ga ik een klein huisje bekijken, wat eventeel wel een optie zou kunnen zijn. Er komt nu alleen wel druk op te staan, want de flat waar ik nu met mijn zoon woon is verkocht, en we moeten er uiterlijk 1 februari uit. *
En…er zijn nu toch wel twijfels bij hubs en mij of dit wel de juiste weg is. We hebben een hele goede band nu, maar ik weet niet of ik nog wel met hem verder kan, hoewel ik dat diep in m’n hart toch wel het liefste zou willen. Maar zal hij zich ook genoeg aan kunnen passen aan mij?? En aan wat ik belangrijk vind?? Dit is nl. een van de grootste struikelblokken geweest in ons huwelijk. Zondag gaan we praten, maar ik weet zelf niet wat ik echt wil. Ik hoop op een wijze ingeving, zodat we echt de beste beslissing kunnen nemen.
Lieverds, dank voor het luisteren, dikke kus,
Een beetje depri-Mar
:idea:
Goedenmorgen allen!
Heerlijk nachtje gehad, geslapen als een klein roosje! Nu maar eerst ff sociaal zijn:
@Mierre: Wijsheid is waar ik aan denk op dit moment voor jullie…jullie allebei. Stress is een verkeerde raadgever dat moet je onthouden. En de stress over het vinden van een plekje en de centjes is dat waar je je nu aan vast moet houden??? Ik denk aan jullie lieverd :kus:
@Filiz: blij dat je er nog steeds bent!! En ego-berichtjes zijn jammer omdat je gemist wordt, maar iig zijn het berichtjes!!!
@Roanna, Viva: Ik maak me niet druk geen angst,… maar ik laat het me ook niet allemaal gezegd worden!!! :kus:
@Toos: :kus: En ik denk aan je de komende week!!!
Nou en nu ben ik het kwijt
@lle anderen: :kus:
Meld me vanmiddag ofzo nog wel, straks shoppen voor de week, kleertjes voor hubbie(en mij natuurlijk hihi) vanwege mn ouders…
:dag:
Goedemorgen :dag:
Ikke weer op het werk… gisteren zijn jullie niet druk geweest…
Morguh:slapen:nog niet uitgeslapen,maar ga met de oppaskids naar sinterklaas…
Miere,is niet makkelijk allemaal,hoop dat je de juiste beslissing kunt nemen,denk aan je:kus:
Beps,lekker kleertjes shoppen veel succes
Toos,crock ze
Bloem,spandoek mooi geworden?
Damber,werk ze
Goede morgen vroege vogels!
Als het goed is vandaag de laatste voetbalwedstrijd van de competitie.
@Miere
Doen we het goed of niet? Moeilijk he, als je niet goed MET maar eigenlijk ook niet ZONDER elkaar kan. Twijfels die komen nu de band weer goed is tussen jullie. Zoveel vragen waar geen antwoord op is. Hebben we de puf nog om er samen voor te vechten? Kan de een de ander geven wat hij/zij belangrijk vindt? Gaan we het redden of vallen we na een poos weer terug in het oude patroon? Moeilijk meis maar wel het overdenken waard als jullie nog om elkaar geven. Heel veel wijsheid voor morgen en hoop op een goede beslissing voor jullie beiden. Denk aan je :kus:
@Filiz
Beter egoberichtjes dan helemaal geen, weten we iig dat het goed met je gaat.
@Damber
Al weer hard aan het werk!
@Beps
Hoop dat je kan slagen vandaag, is bij mij meestal zo dat ik niets kan vinden als ik echt iets nodig heb.
@TRL
Veel plezier met de kids bij sinterklaas.
Goeiemorgen!!
Net wakker… denk dat ik er nog maar even induik!!! Ben echt verrot!!!
:kus: voor jullie!
@Cyn
Goeie morgen ennuh … welterusten dan maar weer he ;):teeth:
Gelijk heb je!
haha ja dankje!! Het is alleen nogal herrie hier… Die wind staat vol op mijn raam… Erg fijn!!!
Weet nog niet wat ik vandaag ga doen… Online zijn heb ik ook niet echt zin in vandaag…
Hoop dat J. weer ff gaat scoren vandaag!!
:dag:
Goeiemorgen,
@Trl: Veel plezier bij de sint met de oppaskinders
@Miere: Wens je veel sterkte en wijsheid toe met het nemen van een goeie beslissing:kus:
@Beps: Succes met shoppen vandaag enne dikke :kus: voor jou!!
@Marion: J. weer aan de bak vandaag, succes!!
@Cyn: Welterusten maar weer:slapen::dag:
@Damber: Werk ze vandaag
Een goede morgen allen.
@Miere: Heb net weer even je posting hier gelezen. Sommige dingen herken ik ook. Gelukkig niet die hele heftige dingen die jij meemaakt, maar toch wel bepaalde fragmenten. Zoals dat eigenlijk niet met, maar ook niet zonder elkaar kunnen. Die fases hebben wij ook menigmaal in ons 40 jarig huwelijk gehad, maar met goed praten en ook wel een beetje water bij de wijn doen, kwam het altijd weer goed en zou ook nu niet meer zonder hem kunnen/willen. Ik weet, dat bij jou de situatie iets anders ligt, maar als jullie er toch nog over kunnen praten, is het misschien toch nog wel een poging waard. En elkaar dan wat vrijer laten, lijkt mij best een optie.
Maargoed, jullie moeten doen, wat je hart en je verstand ingeeft. Misschien is een LAT relatie ook wel wat, maarja dan moet ieder wel alles voor elkaar hebben qua woonruimte en de finacien. Ik hoop echt, dat jullie er op de een of andere manier uit gaan komen.
En dat je niet wilt/kunt slap mee OH, kan ik me ook heel goed voorstellen. Hoeft ook niet. Dat komt vast wel weer en dan erbij, we kunnen ook wel eens even serieus zijn hoor! ![]()
Hopenlijk gaat het zonnetje ook voor jullie weer schijnen. Heel veel sterkte en wijsheid gewenst. :kus:
@Bep: Soo cute die 2 oudjes op de foto.
Gaat vast een mooi feest worden.
@Cynthia: Nog steeds moe? Waarvan dan? :unibrow:
@Damber: Aan het werk? Ook al op zaterdag? Nou, werkse dan hoor! ![]()
@Toos: Crockse weer hoor!
Zo, ik ga nu ook ff poedelen en dan maar weer ff de boodschappen zien binnen te krijgen.
Fijne dag allemaal. :dag::dag:
goede morgen…ikke ook net wakker…
@viva…dikke kus terug!!
@beppie…shopze…![]()
@damber…aant werk…werkze
@mierre…:kus:
@toos…crochze
@marion…veel plezier bij de laatste wedstrijd!! dat J ze nog maar eens een poepje laat ruiken!!
@cyn…verrot…? how can?
iedereen een fijne dag…ik vanaaf 25 jarig huwelijk te vieren…dus dadelijk nog ff achter het cadeau aan…
vanmiddag eerst weer dansen…en zo krijgen we de dag weer om;)
xx