@Damber: had ook niet verwacht dat je zou schrikken, wilde het alleen ff cker weten :hihi:
@Cyn: :hihi: Genoten??
Ikke voor pampus voor de tv…hubbie wel aan de compie, dus ik lijk online, maar ben er niet!!!
@Damber: had ook niet verwacht dat je zou schrikken, wilde het alleen ff cker weten :hihi:
@Cyn: :hihi: Genoten??
Ikke voor pampus voor de tv…hubbie wel aan de compie, dus ik lijk online, maar ben er niet!!!
Ikke ga ook is ff gtst kijken!!!.. ff ontspannen!
maar het gaat werkelijk nergens over!
hahaha
ikke had het 7 weken niet gezien! hahah maar ze hebben het nog steeds over hetzelfde!![]()
maar toch ga ik kijken hoor!![]()
GTST… vroeger was ik echt verslaafd… tegenwoordig vind ik er niet veel meer aan…
Effe druk hier … met de boekhouding bezig
@Roanna
:eek: de foto goed? Heb zo maar wat gegokt!
Nog even 1 reactie terug.Ik reageerde op het schrijven van Hans,het ging namelijk over vertalingen,En volgens mij was ook Hans niet in dat gesprek van jullie aanwezig,en moet je perse zoveel jaren lid hier zijn om te mogen reageren ? (want zo voelt dat en dat schrijf je ook),om mee te mogen praten ? Ik zit ook niet op een exuus te wachten hoor,maar vind het wel een hele vreemde opmerking,en dan nog iets over schreeuwende letters…volgens mij valt dat erg mee hoor,volgens mij gebruik jij bij jou handtekening veel ergere schreeuwende letters,En dan heb ik ook nog eens naar jouw profile gekeken,zie ik tot mijn verbazing dat je een volwassen vrouw bent…bah,ik vind je niet erg volwassen ,maar ik heb je goed begrepen hoor, …Hierbij zeg ik mijn lidmaatschap op…Nog veel forumplezier.
Vr.Gr. Mariannn
@Mariannn: Btje overdreven vind je niet… Ik reageerde niet met de tekst dat je jaren lid moet zijn, ik reageerde naar Antonie, dat je niet op alle uit de lucht vallende one-liners hoeft te reageren. Want zo kwam het op mij over.
Als jij vind dat dat ik zeg dat je hier niet mag reageren…das dan jouw mening. Ik verwelkom normaal iedereen, en zelfs jou! Alleen jij reageert op iets wat ik tegen Antonie zeg, trekt mijn woorden uit verband. Heel jammer, maar jouw gevoel jouw mening! Ik kan dat niet ontkennen, wil dat respecteren.
Nogmaals, ik ken je niet, weet niet waar je je reaktie vandaan hebt. Jammer zo te zijn gestart! Hier is het een forum waarin respect en openheid als 1ste in het vaandel staat. Jammer dat we blijkbaar op een verkeerd moment gestart zijn.
Maar, als je respect vraagt moet je het ook geven en verdienen…
Zo meiden ik ga naar bed. Heb een best zware week achter de rug.
Spullen voor de ouders zijn klaar. Alle foto’s uitgezocht en nu nog op het geheugenkaartje zetten en klaar… Doe dit pas maandagmiddag/dinsdagmorgen! En dan instellen en klaar!!!
Morgen niets bijzonders, hubbie werken en dan zie ik wel weer, de Wii is geduldig!!
:slapen: lekker
Weltruste Beps!! Slaap lekker!!
Ook ik ga afsluiten, morgen een halve dag werken…
Ik ga er ook zo mee stoppen. Ga nog even tv kijken. Ben vanavond eens aktief geweest bij raad de foto, maar dat valt nie mee! :biggrin:
@Bep: Je weet het. La ma waaien. Weltrusten voor zo. :dag: :kus:
Weltrusten allemaal en tot morgen. :dag:
meiden…ff een egootje van mij…maar toch ff laten weten dat ik nog alive ben ![]()
heb een beetje bijgelezen maar helemaal is niet te doen…aangezien ik in het vorige deel ben blijven steken…
hoop dat het goed gaat met iedereen!! met mij iig wel…druk;)maar leuk…
vant weekend ook niet veel tijd…maar wens jullie allemaal een fijne weekend!!
dikke kusz…!!
gosh…is de ene lama vertrokken, dient de andere zich wel weer aan…Beps…dikke knuf en 1-0.
uhh…viva bedoel je mij?
het is hier super rustig geweest.
@Viva: Knap je al een beetje op?
@Beps; Maak je er niet druk om, dit sloeg gewoon nergens op
@Filiz: Jij ook een goed weekend:dag:
Filiz…Nee ik bedoel jou niet…maar een dom

hierboven…
Was ook druk met andere dingen. Morgen is er weer een dag zullen we maar zeggen … ga ook mijn bed in nu. Truste!!!
Toos, ja gaat wel, ben nog niet helemaal de oude, maar dat zal tijd nodig hebben, gaat wel weer over voordat ik een jongetje wordt.
oke…dan is het goed…verschrok me al;)
kan ik nu met een gerust hart gaan slapen…
xx…welterusten all
Maar heb nog last van een scherpe keel…
Filiz…meissie nee dikke kus voor jou…pb