TTT Deeltje 89, Er wordt wat afgekletst

alright CanSu it is…
okey… poging 2 om te gaan slapen…
owh dit gaat morgen echt pijn doen!!

Neem een borrel, bloem, wil wel eens helpen!!
Kuzzie, CS

:zon02:
Goedenmorgen

nou ja, goed, mn internet zijn ze aan het updaten…vliegt erin en eruit!!
Dus maar ff snel

Niet echt bijgelezen…duim voor CS, en verder…
Geen idee…

Werk ze allen, ik begin om 9.15…
(oh ja, er is weer een klein pupje geboren bij mn fokker… www.joshygirl.punt.nl )

Goedemorgen,

Na een lang weekend moet er vandaag weer gewerkt worden…

Beps,nog geslaagd voor de plantjes.
Filiz,welkom terug.
Bloem,nee nog niet stiekem geshopt met mams,al zou ze al wel willen hoor.
Toos,leuke foto’s en wat een flauwe reactie van je schoonmoeder.
Marion,hoe was het toernooi.
Miere,hoop dat je een goedkoop ticket kan vinden,mijn ervaring is dat het alleen maar duurder wordt hoe dichter de datum nadert,maar zal het voor je in de gaten houden.

fijne dag allemaal

:mexico:Cynthia: 17 mei - Mexico:MEXICO:

Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Turkije lover:27 mei - Kusadasi
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Wr: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Cynthia: 12 juni - Bulgarije!!!
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Crazymar: 28 juni voor 3 weken Marmaris
Filiz: juli - side 4-evahh
Linda: 4 t/m 6 juli - Familieweekend naar ?
Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Beppie 14 september- Kusadasi(8 dgn)
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Miere: 4 oktober Blue Cruise Marmaris

En dan de verjaardagen nog …

28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill

Ik heb van die hele kleine bakjes met 6 nog kleinere plantjes gekocht, voor ong 5 plantenbakken… Alles staat erin, hubbie heeft me zelfs nog geholpen, door de stress rondom de bevalling bij de fokker kwam ik er geen steek verder mee nl!!

Volgend weekend nog een paar bakken hebben we afgesproken

mornink
owh… pijn… auwwww ikke in bedje blijven!!! zucht…
werk…
allemaal een mooie dag gewenst!!

Goedemorgen :dag:

heb bijgelezen, maar geen tijd voor een verslag. Ben weer aan het werk, dus weer een poging doen om al die stapels weg te werken. Ik kom zo nu en dan even :ninja:

goedemorgen ik op kantoor, weinig te melden…

Goedemorgen allemaal

Goede morgen …
Fijne dag gehad gisteren, eerst het toernooi. Leuke wedstrijden en ze waren 3e geeindigd in de poule. Daarna op bezoek bij zus, altijd gezellig daar maar vooral met mooi weer want ze hebben een zwembad. Met z’n allen gegeten en dan is de dag alweer bijna voorbij!
Vandaag naar kantoor dus niet veel tijd om uitgebreid te kletsen nu. Wordt er vanmiddag alleen maar later van.

@Viva
Het is echt schandalig wat er allemaal met je moeder gebeurd. Vreselijk voor jullie als familie om dat allemaal aan te moeten zien. Sterkte!!!

@Toos
Leuke foto’s. DE manier om ongewenst bezoek weg te werken.

@Beps
Heb jij je ff goed kunnen beheersen in het tuincentrum zeg!

@Filiz
Leuke dagen gehad … mooi zo.

@Miere
Een nieuwe naam gekregen en zal het dan toch gaan lukken om in juni al te gaan? Hoop het voor je.

@De rest
Een dikke kus … moet er vaart achter gaan zetten nu anders ben ik zo laat weg. Tot straks!!!

Goedemorgen.

@Linda: Het bijna zover. Ik neem vanavond even kontakt ( msn) met je op over hoe en wat. Oke? Hebbie d’r nog steeds zin an? Ikke wel in ieder geval.

Verder iedereen weer aan de arbeid? Ik ook straks en waarschijnlijk morgen op de fiets, als de bussen hier ook gaan staken. :thumbsdown:

@Marion: Best goed dan op de 3e plaats. :thumbsup:

Nou, verder heb ik ook niet veel te melden, dus tot laters maar weer. Ga nu even badderen.

Jullie allemaal ook…werkse.

Goedemorgen!!

Viva: Ik ben het met Beps eens! Waarom wachten? Ik zou er ook meteen wat tegen doen!! Dit kan zo echt niet! Hoe kunnen ze in vredesnaam zo met mensen omgaan?!?! :kus: sterkte meis!!

Nou Scheveningen was heerlijk!!! Enorm lekker in de zon gezeten, lekker gegeten… maar me ook enorm geïrriteerd aan … Wat kan dat mens zeiken zeg!! Niet normaal meer!!! Nou ja goede leer… we doen het dus niet meer!!!

Meiden ik ga even wat doen!!

:kus:

:ninja:

Zit dus op een but-plek, kan niet langs komen of niet vaak!!
Tot straks of vanaaf

Heb er al wat van gezegd in het ziekenhuis, ga vandaag de zorgcoordinator bellen of er al zicht is op een plekje voor mams in het verpleegtehuis.
Met paps gaat het wel goed, en zolang het goed gaat met hem laat ik alles maar zo als het is, en zie per dag wel wat er allemaal op me afkomt.
Heb goed nagedacht en als de zaken volgende week nog er zo voor gaan, besloten om toch met vakantie te gaan…alles is geregeld…meer kan ik niet doen. Moet ook aan mijn hubs denken die staat iedere dag om 5 uur naast zijn bed en komt savonds om half 7 binnen, even bijtanken anders gaan we er allemaal aan onderdoor. Er zal nog genoeg op ons afkomen, de zorgen neem ik wel mee naar turkije, maar lichamelijk toch even bijtanken…
En er gaan tig vliegtuigen per dag terug naar nederland, of ik nu naast mijn moeder zit als er iets gebeurd of daar ben, ik kan er verder niets, maar dan ook niets aan veranderen…

dus ben benieuwd wanneer mijn tickets komen…

@Viva: Heel goed besluit. Inderdaad… zoals het er nu voor staat, kun je toch even niets meer en minder doen. Je moet ook realistisch blijven en daarom ook heel fijn om te lezen, dat je ook zo aan je hubs denkt. Maar jij ook hoor! Jullie hebben het allemaal even nodig! :wink:

Wat je zegt, indien nodig… ben je zo weer hier.

Viva: ik denk echt dat het een goed besluit is! Het zal je goed doen! Gaat er geen vlucht vanaf Bodrum, dan gaat er wel 1 vanaf Dalaman of een andere luchthaven! Dus dat kan echt wel geregeld worden!! Al zou je via Istanbul moeten gaan!!!

Meiden dank jullie wel voor jullie hele lieve en opbeurende woorden, het doet een mens goed, om te weten dat er zoveel mensen met je lot begaan zijn.

Nu weer een collega van mij haar 24 jarige zoon, vrijdag naar de dokter omdat hij last had van zijn zaakje, gelijk via de poli opgenomen en geopereerd, een tumor 1 testikel verwijderd, wat een ellende toch allemaal…is ook zo vreselijk…

Viva: he bah wat een rotbericht!!! Het zit ook allemaal niet mee!!