TTT Deeltje 89, Er wordt wat afgekletst

ik ga ook maar eens een salada fabriceren… smaakte goed de vorige keer…

En Bloem… is tie weer gelukt? De salade bedoel ik. :biggrin:

ja cker wel!!
heb alleen de koelkast te koud staan denk ik, want de sla lag een beetje achterin en sommige blaadjes waren bevroren… dat had ik laatst ook al…
zal er strax eens naar kijken…

hhmm de wijn is op… ga maar ff een nieuw flesje halen :smiley:

Hier is t voor deze avond stokbrood met eier-, zalm en krabsalade…wat franse kaas en gerookte zalm…ach het was behelpen…:lol:

ja he vreselijk!?!!
ik heb eindelijk de afwas gedaan… maar ja… ben nu al moe… nu moet t nog drogen en in de kast… in turkije laat je het gewoon staan en klaar… maar ja, hoe warm t ook is, dat gaat hier niet lukken…

Nou Beps, ook lekker. :biggrin:

We gingen dus even een patatje halen en het was er best druk. Iedereen komt terug van een dagje uit, zwemmen, of weet ik wat en allemaal naar het cafetaria.

We waren ff gauw met de auto gegaan, komen we thuis, zit er maar 1 patatje met chilisaus ( ik niet besteld) in. Jeetje, ik snel de fiets gepakt en weer terug. Hadden ze door de drukte een fout gemaakt. Kreeg toen 2 patat mee, waar ik morgen ook nog van zou kunnen eten. Pfff… zoveel. De rest dus weggegooid. Ondertussen was m’n knakworstje al koud! :stuck_out_tongue: Al met al toch nog wel lekker gegeten.

hahahaa
lastig he roanna? ik heb dat altijd met de Macdo’s die maken ook altijd fouten bij de Mcdrive…
en friet… brbrbr… zoveel friet…
ik heb ze het liefste knoepert hard en hier zijn het van die gele dikke… nee dank je, doe dan maar een lekker krokkeleketje ofzo…
maar goed, ikke dus heel verantwoord salade!! hahahaha…

ga maar eens verder met de afwas… tis schoon… nu nog droog…

Nee, van die dikke gele hou ik ook niet zo. Heb nu ook lang niet alles opgegeten hoor, ik denk dat ze dat als goedmakertje hadden gedaan. En ook heel verantwoord… verse (nouja, van gister dan) sla erbij. :slywink:

Ook samen al getruust. Alles weer in de kast. Kopje koffie al op en zo dadelijk aan de wijn. :biggrin:

jjaaaa
truus is eindelijk weg!! gelukkig… als het zo veel is, dan ist ook zoveel!!
ikke cappu ook op, zo lekker tv kijken!! jippieeee

daag dames…
ikke net n uurtje terug…
heb nog niks bijgelezen…dus reageren doe ik morgen we;)

ik iig een leuk druk weekje gehad…
eerst 5 dagen met de kids in de weer…vrijdag ochtend naar huis…
heb op tijd van een half uur mn koffer in en uit gepakt en toen weer vertrokken…
met de meiden was ook erg leukzz…
lekker gelamzakt enzo 4 daagjes…:smiley:

ik hoop dat het hier met iedereen goed gaat…!!

ook alweer een nieuw deel…fegeliciteerd…

tot morgen…xx

@ filiz welcome back!! je zal al wel lekker een kleurtje hebben opgelopen deze week!

Hoi Filiz… mooi dat je er weer bent…
nu eerst bijtanken en dan spreken we je wel weer!!!

@filiz: welkom terug, rust maar goed uit en dan zien we je wel weer hier

yup
en morgen weer werken… dus… er maar eens op tijd in…
eens kijken of fuzz n furr in de ren willen blijven zitten vannacht…
slaap lekker allen en truste!!

@Filiz: Welkom terug en de verhalen horen we nog wel…

Ik sluit meteen ook maar af, dus hierbij alvast weltrusten allemaal en tot morgen weer… :wacko: Werken? :finger:

:dag::dag:

Ik ben ook onder de airco, tot morgen!

Hoi meiden
@Viva, wat een vreselijk verhaal, idd, het is dat we je kennen, anders zou je het gewoon niet geloven. Heel veel sterkte ermee. Heb pas iets dergelijks meegemaakt met m’n schoonmoeder, ik weet wat je doormaakt, al is de situatie wel anders natuurlijk. En vakantie? Moeilijke beslissing. Als de situatie stabiel is zou ik gaan, maar ja, dat is helemaal aan jullie zelf, je moet je er wel prettig bij voelen.Heel veel sterkte iig!
**
Zelf vandaag gewoon gewerkt, heb niet het idee dat het 2e pinksterdag was, maar het was wel gezellig op werk. Thuis ben ik ook maar alleen, en het maakt mij niet zoveel uit, krijg er a.s. vrijdag een extra vrije dag voor. Ook wel lekker. En mijn plannen om begin juni een weekje naar Marmaris te gaan nemen steeds vastere vormen aan. Geduld…voor een goedkoop last-minute ticket, maar voor 90 % zeker dat ik ga!! Als iemand wat vind voor 3, 4 juni ofzo???
Iedereen de groetjes, XXX Mar, alias CanSu

ik ga ook slapen slaap lekker allemaal en tot morgen

en ikke ging slapen maar kan nie slapen… sh*t dat word morgen weer sukkelen… :frowning:

@ miertje… cansu? do explain…pls

@ Bloem, de turkse naam die ik heb gekregen van een collega van de beveiliging op m’n werk. Vind hem wel leuk, Levend Water. Hij noemt me ook de hele dag zo, dus ik begin er aardig aan te wennen!