Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Turkije lover:27 mei - Kusadasi
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Wr: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Cynthia: 12 juni - Bulgarije!!!
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Crazymar: 28 juni voor 3 weken Marmaris
Filiz: juli - side 4-evahh
Linda: 4 t/m 6 juli - Familieweekend naar ?
Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Beppie 14 september- Kusadasi(8 dgn)
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Miere: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
En dan de verjaardagen nog …
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
@Marion: Hubbie zegt: Of niets kopen, dan kan er ook niets omvallen…of plastic hoeft ook geen water en gaat niet dood…:finger:
Nee hoor, binnen niet, alleen het raam en eromheen vanwege het muggenkerkhof op de auto…was bijna een deken van stinkende muggen:paranoid:
Heb even niets van me laten horen, sorry daarvoor, maar moest eerst voor mezelf alles even op een rijtje zetten.
Vrijdagavond het zware bericht aan mijn vader verteld, de klap kwam hard aan wat logisch is, maar het dringt geloof ik wel tot mijn vader door. Even een paar tranen bij hem, en toen mochten we er niet meer over praten, tot een half uur later hij echt besefte wat ik hem had verteld. Hij schaamde zich voor zijn tranen (oude stempel he, mannen huilen niet)…
Het is echt niet te verteren hoor dat arme mensje zo in het bed te zien liggen, …haar linkerbeen doet nu niets meer, linkerarm doet niets meer, ze toont geen emotie, lacht niet, huilt niet. Zaterdag had ze zichzelf bevuild en Damber en mijn schoondochter kwamen op bezoek, een schoon bed dat wel, maar geen schone pyama, vieze nagels en 3 kwetterende verpleegsters die een prive gesprek over mijn moeders hoofd stonden te bleren. Bijna weer met haar hoofd tegen de stang van het bed. Gistermiddag belde het ziekenhuis, ze hadden mijn moeder op de stoel gezet, en ze was voorover gevallen bovenop haar hoofd, een grote bult weer een scan gemaakt, was verder niets op te zien…Ik zal geen stappen ondernemen tot dat mijn moeder in het verpleegtehuis zit, maar dan breekt de pleuris (sorry voor mijn taalgebruik) uit. 1x vallen mag al niet gebeuren, maar 2x is onverantwoordelijk…
Ik kan jullie niet vertellen hoe ik me voel, geknakt, gebroken weet ik veel, ik probeer het te accepteren, het een plekje te geven en voor de rest alles op de automatische piloot zeg maar.
Ik krijg ontzettend veel hulp van mijn hubs, van Damber en mijn schoondochter, iedereen adviseerd ons om toch maar op vakantie te gaan, zelfs mijn vader zegt, jullie moeten gaan, alles heb je geregeld, en waar je ook bent als er wat aan de hand is, je kan er niets aan veranderen.
Het enige wat we voor mijn moeder kunnen doen is haar vertroetelen, ze vind het heerlijk als we haar gezicht insmeren met creme, dat is dan ook wat we doen. Ik heb gisteren haar nagels geknipt en gevijld alle vieze randen weggehaald en toen lekker handcreme erop gesmeerd. Ze genoot ervan, ze zegt dan ook lekkere cremig, niet meer van die droge handen.
Voor haar COPD zijn ze haar nu aan het vernevelen, zodat ze meer lucht krijgt, ze krijgt logopedie om toch te kijken of ze ooit nog kan slikken, want nu kan ze dat niet goed, en ze zijn bang dat ze anders zich verslikt en een longontsteking krijgt. Ook krijgt ze fysio maar of dat wat uithaalt dat weet ik echt niet…
Hoe en wat er allemaal ons nog te wachten staat, ik heb geen flauw idee de tijd zal het leren.
We leven nu maar bij de dag iets anders zit er niet op…
Viva,geen sorry voor je afwezigheid we begrijpen dat je nu wel andere dingen aan je hoofd heb dan ww.Kan begrijpen dat je woest ben op het ziekenhuis dat ze je moeder weer hebben laten vallen,maar krop je kwaadheid niet op het moet eruit…wens jullie heel veel sterkte:kus:
Zo zeg, ik heb me een beetje verslapen. Gebeurd me eigenlijk haast nooit, maar was pas om 9.30 uur beneden. Nouja, heb toch de tijd aan mezelf.
@Viva: Viva meid toch. Het is dat we je nu een beetje goed kennen, anders zou je zeggen… ze verzint maar wat. Het is toch niet te geloven, wat je nu allemaal weer verteld. Wat een gesol met dat mensje. Misschien wordt het echt tijd, dat ze haar naar een verpleeghuis sturen, waar ze (hopenlijk) de zorg krijgt, die ze nodig heeft. Dit kan toch niet!!!
En dan je vader!!! Oh, wat zielig… Hopenlijk dringt het een beetje tot hem door hoe en wat enzo. Wat een stumperd ook. Sorry, dat ik het zo zeg, maar zo zie ik het voor me.
En ja natuurlijk zegt iederen dat je op vakantie moet gaan, je kan er verder toch niets aan doen, maar kan me ook heel goed voorstellen, dat je niet lekker weggaat. Hoe dan ook, al die adviezen, ze bedoelen het goed! Maarja, ik vind dat jullie dat zelf moeten beslissen, om wel of niet te gaan.
Meid, jij en je familie, ook nu weer… heel veel sterkte gewenst en als je de de tijd en zin vind, houd ons op de hoogte.
Goeiemorgen,
Het is hier superrustig geweest, hoef niet veel bij te lezen. @Viva: Wat daar gebeurd kan echt niet, een keer vallen okay, kan gebeuren. Maar dan nog een keer. Het komt op mij over dat hier meiden werken die of niet op de hoogte zijn van de conditie van je moeder en niet weten dat ze niet zelf kan zitten of dat ze het zo druk met kleppen hebben dat ze vergeten om naar je moeder te kijken. Allebei de gevallen niet goed te praten en kan en mag niet. Heb je al met het afdelingshoofd gesproken? Heb je enig idee wanneer ze naar het verpleeghuis moet? Ik heb echt vreselijk te doen met jullie en wat moet het moeilijk zijn voor paps. Ik vind ook wel dat ze gelijk hebben wat je vakantie betreft, zou ook gaan hoe moeilijk het ook is. Je weet niet hoe lang dit gaat duren en even je batterij opladen zou goed zijn. Ik weet wel dat als je daar bent je met je gedachten thuis bent, maar Damber en je schoondochter nemen even de zorgen van je over en ik ben ervan overtuigd dat ze dat goed kunnen. Lieve schat, probeer het straks even los te laten, probeer even te gaan genieten zodat je er als je terug komt er weer tegenaan kan. Een hele dikke :kus:
Verjaardag van Hub was super gezellig, hebben met de familie geBBQd en flink diep in het samosglas gekeken. Gisteren de hele dag een duf hoofd gehad. Ben de hele dag verwend, hoefde niks te doen, gisteravond met de kinderen buiten gegoermetselt en nee geen samos erbij. Vandaag komen vrienden en gaan we …BBQen. Had voor een heel weeshuis vlees gehaald en het is zonde om weg te gooien
@Viva: Lieve schat!!!
allereerst geen sorry!! logisch!!!
En ik weet niet of ik zou kunnen wachten tot ze in het verpleegtehuis zit… Echt niet!!!
Alles dat jullie nu te verwerken krijgen…pffffffff
Ik weet ook niet of ik wel of niet op vakantie zou gaan!
Hoe moeilijk ook, die beslissing ligt bij jou/jullie!
Arme paps en mams… Koop maar de lekkerste smeer voor haar…en smeer dr 20 keer per dag in!! Als ze het zo lekker vind, dan zou ik dat ook doen!
En jij hebt dan toch contact met haar tenslotte…
Wat ben jij toch een geweldige dochter!!!
Heel dikke knuffffff
@ viva, owh wat een verhalen… ik kan het me voorstellen dat je van voren niet meer weet wat je van achter het eerst moet doen (tip: doe t van voren!)
en je arme moeder. die wordt op de stoel gepland en voelt dat het mis gaat… tis al erg dat ze het zelf niet tegen kan houden, maar dan hebben anderen het niet in de gaten!! verwen haar maar lekker. en erg aandoenlijk dat je paps moest huilen…lief
ikke net wakker, wilde vroeg opstaan, anders slaap ik vannacht niet.
@ beps, kaatje wilde niet in de bak, dus toen moest ik haar oppakken en daar was zij het met maatje 50 incl nagels niet mee-eens… dan gaat ze stampen en trappen met dr poten en tja… daar zat net mn arm/ buik/ hals…
uhm… wilde nog van alles zeggen maar ben t alweer kwijt… uhm…
@ toos geen “leuke” verrassing van je broer om je terug te pakken?
zo
net ff naar de BB geweest. ff een ren gekocht… nu kunnen de bunnies in de ren, in de kamer los lopen als ik weg ben…meer ruimte… happier bunnies, bloemmie zonder krassen… hoop ik…
hihi je zou ze moeten zien, ze zitten die ren echt te onderzoeken alsof ie van mars komt… hihi…