TTT Deeltje 89, Er wordt wat afgekletst

Goedenavond.

Zo, dit hebben we ook weer gehad. Het was weer even gezellig vandaag en weer over tot de orde van de dag. Het is hier wel echt rustig geweest vandaag. Velen zeker in de tuin en/of dagje uit en op moederdagbezoek?

:slight_smile:

Niet veel gebeurd hier vandaag. Waarschijnlijk heeft iedereen genoten van het mooie weer.

@viva en damber
Al even niets van jullie gehoord, hoe is het bericht bij opa aangekomen?
Zware dagen voor jullie :kus:

@roanna
Ha ha tegelijk.

@MK: Inderdaad. Twee zielen, een gedachte he? :dag: Ha, ha.

lekker druk hiero!!
iedereen aan het genieten van t mooie weer?
tis gewoon nog 22 graden geloof ik… summmmerrrrrr

@Bloem: Hoezo lekker druk hiero? Ik zie niemand. :biggrin:

Zijtte gij nog weggeweest vandaag? Of lekker thuus gebleven? Nog in het sunneke gezeten?

was om 3 uur wakker…
ontbeten… toen was t 5 uur…
om 6 uur de tv aangezet…
met mn konijnen geknuffelt… boterhammetje gegeten…
mmmhhh… da was t wel zo’n beetje wat ik vandaag gedaan heb
nix dus…

en gij? was t gezellig met de kids??

@Bloem: Oh, da’s ook weleens lekker zo een hele dag helemaal niets doen.:wink:

Ach wel ja hoor, mijn dag was ook wel gezellig hoor. :zon02: Mooie blumkes gekregen en even gezellig bijgekletst enzo. En ge-BBQt dan!

Zo, ik heb het wel weer gehad voor vandaag. Drink ff mijn blikje leeg, (had zo’n dorst van dat bbqen :stuck_out_tongue: ) en dan ga ik er maar in. Morgen nog lekker een dag je vrij en ook nog mooi weer, dus morgen weer verder genieten.

Voor zo alvast… voor wie er nog zijn… weltrusten en tot morgen weer.

Trusteeeeeeeee :dag::slapen:

Goede avond meissies!!! Wat is het rustig geweest hier zeg. Iedereen bij moeders geweest of in de zon gezeten. Hoop dat iedereen een leuke dag heeft gehad en de moeders lekker verwend zijn.

En nu is het genoeg voor vandaag … ga mijn bed in want moet morgenvroeg al om 9.00 paraat staan op het voetbalveld. Toernooi hier in het dorp. TRUSTE!!!

@ roanna, krijg je dorst van he? al die knoflooksaus bij de BBQ
@ marion , succes met wakker worden morgen

O ja Marion. Heel veel plezier en hopenlijk gaan J. en zijn ploeg het goed doen morgen. Toi, toi, toi. :biggrin:

Truste ook! :dag:

Wij ook thuis…
En nu naar bed

trusten allen!!

auw auw auw… mn arm ligt open…
dikke diepe rode striemen…
maar goed… ook kaatje zit in de kooi, dus ikke kan slapen… howly smokes zeg… doet dat pijn!!

:zon02:

Goedenmorgen…
Heerlijk Aiji begint t te leren…gewoon 2 uur later op dan zij normaal afloopt…uhhh vind dat we eruit moeten…

Mooie dag buiten, gister op de camping geweest, was gezellig en vandaag op naar tuincentrum, dan is onze tuin aan de beurt

@Bloemmie: What’skebuurt???

Goede morgen!

@Bloem
Heeft Kaatje je aangevallen?

@Beps
Naar het tuincentrum … dan is hubs vast al aan het stressen of niet?

@Marion: Nee helemaal niet zelfs… ik heb m verteld dat we niet ‘alle’ plantenbakken hoeven vullen(haha niet hoeven, maar wel willen haha) en nu ist goed… Hij is zelfs zn bed al uit omdat de auto eerst gewassen moet worden vanwege de vele muggen op de dijk van Enkhuizen naar Ltown… Jaja hij is altijd heeel behulpzaam en vooral lief :wub:

@Beps
Doet ie de binnenkant ook? Moet je wel zorgen dat er straks geen planten om gaan vallen in de schone auto, zonde van al dat werk. Zit maar 1 ding op dan, zorgen dat ie bomvol met planten staat. Kunnen ze geen kant meer op.
Muggen!! Is echt al erg, hebben mij gister- en eergisteravond al flink te pakken gehad. Ik lijk de zevenheuvelenweg wel.

Goedemorgen,

Marion,succes vandaag voor J.
Beps,plantjes kopen ook succes.
Bloem,aangevallen door kaatje…

uhhh de rest ff kwijt,de meeste gebbq gisteren en van de zon genoten.Voor vandaag iedereen weer een fijne dag gewenst.