Nee wij weer binnen…buiten ben ik ook op den duur zat…hahah!!!
Ach Bloemmie: hij is geen man voor 1 vrouw denk ik… en zij… ach laat maar ze doen hun best maar. Die kleine vent is de dupe tenslotte!!!
Nee wij weer binnen…buiten ben ik ook op den duur zat…hahah!!!
Ach Bloemmie: hij is geen man voor 1 vrouw denk ik… en zij… ach laat maar ze doen hun best maar. Die kleine vent is de dupe tenslotte!!!
Nou ik heb de vermoeidheid van gister enzo er nog inzitten dus…
Ik ga zo maar eens denk ik!
Tot morgen
slaap lekker beps…
enneuhmmm
edit: mot sowieso geen vent
hahaha… igg niet voor vast… mmhh… that matches… ![]()
k heb ook zegels over voor tarzan ong 7, hoor t wel als iemand ze wil hebben ik ga denk ik morgen boeken
hahhaha iedereen via WW naar tarzan!
@bloem: kunnen we daar wel een meeting houden haha
ja maar ik ga niet… duss…
maar goed… ben een beetje misselijk… ga dus maar ff op bed liggen… tot morgen ofzo ![]()
truste!
@bloem: had al gelezen dat je niet ging was maar grapje hoor ik ga ook slapen slaap lekker hoop dat je misselijkheid morgen over is
:zon02:
Goedenmorgen
Ik geniet al een poosje van de zon, daar het op de slaapkamer zo heet was dat ik mn bedje uitdreef… Te laat de airco aangezet, dus…jammer dan maar weer,…
Vandaag naar mams…(en paps natuurlijk) en dan zien we verder! Lekker BBQ-en en genieten van het weer denk ik
@Viva(en Damber en hubs) ik denk aan jullie vandaag, een dubbele dag zeg maar… Maar ze is er en hoort en begrijpt jullie!!! Dat is het belangrijkst!!!
Goedemorgen,
Cyn,gisteren niet meer van gekomen,maar heel veel plezier in Scheveningen.
Beps,al lekker vroeg in de zon.Straks lekker bbqen
Bloem,misselijk iets verkeerds gegeten?
Viva en zussie,ook ik denk aan jullie.
Toos,leuke verjaardag gehad van je hubs?
voor iedereen een fijne dag
Cynthia: 17 mei - Mexico:MEXICO:
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Turkije lover:27 mei - Kusadasi
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Wr: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Cynthia: 12 juni - Bulgarije!!!
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Crazymar: 28 juni voor 3 weken Marmaris
Filiz: juli - side 4-evahh
Linda: 4 t/m 6 juli - Familieweekend naar ?
Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Beppie 14 september- Kusadasi(8 dgn)
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Miere: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
En dan de verjaardagen nog …
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
Goedemorgen all. :dag:
Ik kom me ook even melden. Heb eigenlijk niet veel te melden maar toch! :biggrin:
Kokkie zoals gewoonijk weer naar de boer, maar hopenlijk voor een halve dag. Vind het eigenlijk veel te warm voor dit werk, maarja daar moeten ze wel van hebben, anders groeien ze niet hard genoeg. Dan erbij, hij wil toch niet luisteren. ![]()
Tegen de avond komen de kids hier en gaan we dus BBQen. Dat zal wel weer gezellig worden.
@Linda: Goed van Twente he? Sorry… TRL. ![]()
@Bloem: Misselijk? Nee he?..Welnee… want je zei gister nog , ik mot geen vent.
Misschien toch nog een bietje moe van al dat werken en van de Blofavond. Vandaag maar weer lekker even relaxen, of moet je ook nog naar de moederdag? Nouja, kan ook relaxd zijn.
@Beps: Weer wakker door de zonnestralen. Hier ook hoor. Heb wel verduisterende gordijnen , maar het komt er langs de zijkanten toch door.:biggrin:
@Viva & Damber: Ik denk ook aan jullie hoor. Juist op deze dag. :kus:
Verder iedereen een fiijne dag gewenst met of zonder moederdag. Geniet zoiezo weer van deze mooie zonnige dag.
:dag: :dag:
Roanna,was het al weer vergeten,maar nu herinner ik het me weer ;),maar gelukkig hebben we nog een return alhoewel ik daar een zwaar hoofd in heb.
Linda,gefeliciteerd met de overwinning…
@tkl en roanna: dank je, nu nog de return volgende week
goeiemiddag !
Wil alvast iedereen (moeder of niet - ben ik ook niet echt) een leuke moederdag toewensen !
Proficiat met het (alweer) nieuwe deeltje ! Ga vlug even bijlezen en zien wat me blijft bijhangen.
Beps : je handtekening nog altijd niet ok ? Ik heb het mijne gewoon terug ingesteld, waterskieventje
Heel veel bij te lezen was er niet. Enkel :
Viva en Damber : ik vind dit zo erg voor jullie en familie en weet eigenlijk niet zo goed hoe daarop te reageren. Enkel dat ik denk aan jullie en heel veel sterkte toewens. :kus: Zal zeker geen makkelijke dag zijn voor jullie.
Toos : te laat, maar alsnog proficiat met je hubs hoor !
TRL : hoe voel jij je nu ? ![]()
Cyn : ook te laat, maar have fun in Scheveningen !
Roanna : met kokkie alles in ok met de asperges ? Wij hebben er morgen op het menu. Zal aan je denken ! ![]()
Verder heb ik eigenlijk niet veel te melden.
Behalve een 3de graads brandwond op mijn arm (eigen schuld !), een prachtig weertje (voor mij iets te warm nu in de tuin), en ventje die mijn auto “gepikt” heeft omdat die wel airco heeft en de zijne niet ! Ga ik dus lekker met de fiets !
Gisteravond bij mijn mam geweest en deze avond bij schoonmoeder langs. Ventje moet werken tot 14 u, dus vroeger kon niet.
Iedereen nog een leuke dag gewenst, en misschien tot morgen ! Terug lekker lang weekendje voor mij (tot woensdag). Ik geniet ervan ! :vak02:
Goede middag meiden,
Niet heel veel te melden vanaf hier. Alle moeders (en bijna moeders) een mooie moederdag. En ook de niet-moeders natuurlijk een fijne dag.
@Viva-Damber
Denk aan jullie … vooral vandaag!
@Kaylo
Waar heb je je aan gebrand dan? Beterschap :kus:
En nu snel de douche in en op weg naar ons mam ![]()
@marion: veel plezier bij mams
goood morninkkkkk
ikke geen last van de warmte… werd wakker om 11 uur en toen dacht ik… ga ff de andere kant van t bed proberen die is lekker cool… daarna zonnetje gedraaid… en nu dus pas wakker
anyway
@ alle mamsies en kindertjes: een hele fijne moederdag!!!
zal zo eens mn mammie bellen, weet eigenlijk niet of ik er nog langs ‘moet’ ga t wel zien. eerst ff wakker worden…