Goeiemiddag,
Namens Hub bedankt voor de verjaardagswensen, nog 364 dagen en dan wordt hij 50:lol:. Wij gaan in plaats het geijkte koffie met gebak enzo ook BBQen
@Cyn: Dat hotel ziet er niet uit en het programma zal ook niks zijn. Net terug uit maleisie, jetlag enzo, ontsteking aan je been. Je kunt beter hier blijven, het is niet goed voor je, ik offer me wel op om te gaan:vak01:
@Roanna: Met een krantje in de zon
@Beps en Marion: Aan de BBQ
@Trl: Askim nog gesproken en last van de hormonen. Wat een rotdingen zijn dat af en toe
Toos: Ik zal de naam ff omzetten… dan kun jij mee naar dat verschrikkelijke land!!! ![]()
Goedemiddag.
Ik zie, dat ik hier nu wel alleen zit
maar wat geeft dat. Anders vergeet ik het weer. :biggrin:
Cynthia al naar huus? :dag:
Zijn ook net terug van het WC. Ook even inkopen gedaan voor morgen, want jullie raden nooit wat wij morgen ook gaan doen. Juist ja, BBQen.
Ben ook maar even langs HA gegaan en heb me een zonnebril op sterkte laten aanmeten. Helaas moet ik er nog wel 2 weken op wachten. Had 'm echt wel nodig, want ik zat daar straks lekker buiten te lezen (gewone bril) en als je dan naar binnen gaat is het net of je bijna blind bent. Ik heb wel zonnebrillen, maar kan daar niet meer mee lezen. Hoezo kippig? :biggrin:
Nou, fijne dag nog verder. :dag: (Remy) :dag:
Ach af en toe zijn we allemaal Remy, nu ik dus…
Heerlijk in de tuin, en het weer is eigenlijk TE heet…
Tot straks
:dag:
Haha en nu ik weer remy? Ik was hier ff druk… jaaaa de klanten komen allemaal weer terug van vakantie!!!
Zo lekker naar huus!!! ![]()
Oh wat leuk dan Cynthia. Om je even gedag te zeggen en te vertellen hoe ze het gehad hebben… of komen ze klagen? :unibrow:
Ja Beps, ik ook zo af en toe weer naar binnen hoor. Bietje te heet buiten, maar ik klaag nie. :zon02:
Haha nee joh gekkie! Nieuwe reizen boeken!!! ![]()
Ik mag zo ein-de-lijk naar huis!!! :biggrin: En dan morgen Scheveningen!! Lekker hoor!!! :biggrin:
Lekker op een terrasje met een drankje, of een ijscoupe!!!
Ik spreek jullie dinsdag weer!!! :dag:
@Cyn: Wel thuis en nog een fijne avond verder en morgen natuurlijk …heel veel plezier. Genieten he! Het weer hebben jullie mee, dus beter kan niet! ![]()
:vak01:
Oh… alweer? ![]()
@Bloem: Nog kunnen slagen voor een bietje leuke zomerkleding? :zon02:
zo… ikke weer thuis
helemaal uitgeteld…
is toch best ver, 3 kwartier heen en dan shoppen en dan weer terug.
maar goed, heb een nieuwe broek en een bloesje, wilde eigenlijk gewoon een hempje maar goed… ga toch niet op vakantie en binnen op t werk is dat te bloot, dus tis goed zo…
nu lekker alle deuren tegenover mekaar open en ff bijkomen…
had laatst ook een kortingsbon gekregen voor 25 euro korting op aankoop bij een bepaalde schoenensite… wel leuke gezien in mijn maat, maar durf schoenen niet online te kopen
maar ze stonden in de winkel, ff gepast en nu kan ik ze dan wel bestellen online ![]()
owh ja…
ik heb (bijna) 2 volle spaarkaarten voor de tarzan zegeltjes…
wie kan ik daarmee blij maken???
@Bloem: Oh, mooi meegenomen dan van die schoenen.
Toch nog kunnen slagen voor wat zomergoed, al is het niet zoveel en niet zo bloot. :o
Ik heb zelf nu ook een boekje vol voor Tarzan, nu alleen nog even zien voor wanneer. Hi hi.
ja ik ga niet naar tarzan, dus heb nu 2 kaarten… wie t wil mag t hebben…
owh ik ga ff een dutje doen denk ik… beetje moe…
Slaap lekker. ![]()
Ik ga ff een hapje eten.
See joe leter oll. :dag:
Ikke net weer een btje wakker
zo het eten regelen…worstjes op de electrische bbq, stokbrood, salades…
Ach het is ‘behelpen’ maar het lukt wel ![]()
sure…
ikke ga mezelf eens lekker verwennen met een lekker maaltje… smakelijk allemaal…
ikke trek ff een fleske wijn open!! bubbels bubbels
Dat flesje is er bij mij ingeslagen als een Bommmmm
@Bloemmie: Cyn zegt altijd alles kan stuk…zo ook bij de buurman…mss toch eens een weekendje langskomen binnenkort?? hahahaha…
@ beps ![]()
moet sowieso nog die tv halen
hahaha… nee hoor… mot geen man met een kind…
maar goed…
iedereen zit cker buiten??