Goedemorgen.
Speciaal even voor Toos d’r hubs. :dag:
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/v/verjaardag/feest201.gif
Vanuit een zeer zonnig A’doorn :dag:
Goedemorgen.
Speciaal even voor Toos d’r hubs. :dag:
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/v/verjaardag/feest201.gif
Vanuit een zeer zonnig A’doorn :dag:
@Beps: Oh, ik verheug me er nu al op. Ook nog file op de terugweg? Waar gaan al die mensen s’nachts naar toe dan? Of wegwerkzaamheden?
Ik ben er ook nog steeds mee bezig, maarja ik sta er maar niet teveel bij stil, hoe erg het ook is, want wie weet want ons hier nog te wachten staat. Pffffffff moet er niet aan denken. Misschien ben ik wel weer teveel aan het piekeren… Vind het ook zooooo erg he!
@Viva & Damber: Ik denk aan jullie hoor! :kus:
Maargoed, we gaan vandaag ook weer gewoon door. Kokkie werken bij de boer en ik vandaag maar een beetje genieten van het mooie weer.
@TRL
Zeker beter om het over de zwangerschap te hebben als je daar bent. Face-to-face praat zowiezo al gemakkelijker en de telefoongesprekken moeten leuk blijven, je hebt zo al stress genoeg.
@Bloem&Beps
Een leuke avond gehad gisteren bij Blof. Mocht dat ook wel want je hebt er heel wat kilometers file voor over moeten hebben Beps! Was trouwens overal bar en boos op de weg volgens de berichten, veel vakantieverkeer en veel ongelukken.
@Roanna
Logisch dat je je zorgen maakt maar probeer niet TE veel te piekeren he, is ook niet goed voor JOU :kus:
@Marion: Ja, je hebt wel gelijk. Ga ik ook proberen hoor! Maarja, hoe dichterbij het komt…Nee, nee, nee…ik ga niet piekeren. Zo!!!
:kus: Groetjes hoor en bedankt .
Good-Morning!!
Viva+Damber: Lieverds ik weet gewoon even niet wat ik moet zeggen… Zit hier met tranen in mijn ogen omdat ik weet hoe het voelt om naar iemand te kijken/gaan die machteloos in een bed ligt en niks/weinig meer kan… (mijn opa heeft weken in coma gelegen)… Echt ik leef zo met jullie mee, en vind het ook zo erg wat er allemaal gebeurd!! Kan niet meer doen dan aan jullie denken, en jullie sterkte wensen… :kus: bij deze!
Pff ben ff helemaal van slag…
Ehm… Beps+Bloem: super dat Blof weer gaaf was!!!
Toos: Gefeli met hubs!!!
heb net dan eindelijk het programma in handen gekregen van Mexico… en oohh was het alvast maar zo ver!! Best veel vrije tijd, wel ook veel hotels bekijken maar goed dat hoort erbij!!!
:kus: :dag: tot zo!
@Trl: Het lijkt mij ook beter zo, om even te wachten totdat je daar bent. Je weet nu hoe hij er nu over denkt, dus laat het even rusten. Misschien als hij je straks in het eggie weer zit, dat het hem dan wel wat doet.
En zo niet, dan weet je waar je aan toe bent, lijkt mij. Maar ik kan me niet goed voorstellen, dat hij het dan alsnog niets vind. Maargoed, even afwachten dus. Fijn weekend verder hoor en doe kalm an he! :kus:
@Cynthia: Zo, en ziet het er een beetje leuk uit dat progamma? Oh, volgende week ga je al. Op R. z’n verjaardag. Hi, hi. ![]()
Zo, drink ff mijn bakkie leeg en dan ff douchen en dan lekker de tuin in, de dikke kranten lezen.
Iedereen…hele fijne, zonnige dag gewenst en tot laters. Zet 'm op de meeleesstand. :paranoid:
Nou ik ook alle mail/post/fora/enz bijgelezen…
@Cyn: jij hebt ook alle mazzel die er is… zooo een vet hotel, veel vrije tijd…
@Roanna: Het hangt ons allemaal eens boven het hoofd… Maar zoals bij Viva en Fam… ze zijn zo fit(net als mn ouders 72 en 78 en nog zo fief) en van het een op het andere moment (binnen 2 minuten) is het 180 gr omgedraaid… Pfffff ik zal eens minder op hubbie mopperen ![]()
@Toos: Fijne dag en gefeliciteerd met hubbie: Neem een lekkere neut vanaaf van ons(uit je eigen flessen hihi)
Nu eens douchen en kleding aan, zit ook nog in mn big shirt…
Dan de schapjes en andere dingen halen en lekker in de tuin vanaaf…
@Beps: Inderdaad en daarom …pluk de dag. :kus: :dag:
Op naar de boodschapjes.
De kast is van de week gebracht hubbie heeft m op de plek gezet
Als alles klaar is, en ingericht dan zal ik nog ff een foto plaatsen!
Nu op naar ‘het dorp’…
@Cyn
Heeft ook zijn voordelen dat je veel hotels gaat kijken. Als je er nog eens op vakantie gaat weet je precies in welk hotel je wil zitten.
@Roanna
Zit lekker met de kranten in de :zon02:
@Beps
Nu op pad voor de booschappen en dan ook de :zon02: in
JAAAA :zon02: !!!
Heerlijk
en dan morgen mama-dag op de camping en dan lekker aan de BBQ!!! Mn favo-eten!!!
(dus vanaaf maar eens ons vleesje op de bbq bakken met stokbrood en salade … jammie… :lol:)
Wij vanavond BBQ-en bij mijn schoonouders. Maar meteen moederdag vieren daar dan hebben we het morgen rustiger.
Beps: :dag: En ja wat een mazzelp*kkie ben ik he!!!
Morgen lekker naar Scheveningen… zal wel lekker druk zijn daar… maar goed… Wel lekker weertje!!!
![]()
Cyn,supergaaf hotel hoor,heb ff gekeken,wat een mazzelaar ben je toch
Marion+Beps: gezelli aan de BBQ!!! Ik weet niet… het is niet mijn eten… Heb er mijn buik van vol gehad toen ik nog bij de slagerij werkte… mooi weer >> Druk! Iedereen aan de BBQ…
TRL: mooi he :wub: Hoe voel je je nu?
Cyn,super mooi denk dat de dagen nu niet snel genoeg voor je kunnen gaan…Lekker aftellen.
Voel me wel oke hoor,af en toe misselijk maar dat hoort erbij he.En als iemand me feliciteerd wordt ik nog wel emotioneel…Mensen gaan het nu via via horen he dus zal het binnekort ook maar op me werk vertellen…
Misselijkheid hoort er inderdaad (helaas) bij… Kan me ook wel voorstellen dat je emo wordt… Maar je weet het he… wij zijn er altijd!!
:kus:
goedemorgen… ikke ook weer boven water
so… die slaap had ik nodig… zit nog helemaal na te trippen en ik ga t advies van blof opvolgen: heel het weekend op het terras…!!
owh wat zijn die mannen goed!!
maar okey
ikke gauw boodschappies doen en dan op fiets (! :eek:!) naar B. voor wat kleren want ik heb echt serieus nix om aan te trekken met dit weer… dus!!
allemaal een fijne rustige ontspannen dag en tot later!!
@Bloem
Shop ze … zonder kleren is ook zo kaal he :slywink:. Hoop dat je iets naar je zin kan vinden, ik vond het zo moeilijk dit jaar.