Cyn dat had ik ook al bedacht, ik geloof dat er 5x per week een vliegtuig rechtstreeks gaat naar amsterdam of rotterdam of eindhoven vanaf bodrum, anders een binnenvlucht naar istanbul, of een uurtje langer in de bus idd naar dalaman…terug komen we toch wel…en als het mis gaat met mijn moeder, dan gaat het mis, ik kan er in ieder geval niets aan veranderen, neem volgende week maandag afscheid van haar, met in mijn achterhoofd, dat er vanalles kan gebeuren, maar als ik niet ga (ze is natuurlijk helemaal bij de les) gaat ze daar misschien ook wel wat achter zoeken…heeft ze wat om af te tellen.
nee idd cyn…
trouwens jij al tickets binnen voor volgende week dinsdag??? (oad)
Precies Viva. En zo blijft een mens toch maar een mens, hoe erg het ook weer voor die persoon is.
Daarom bedoelde ik laatst ook met …wie weet, wat ons allemaal nog te wachten staat en daar bedoelde ik met name mee, dat als mijn kokkie straks geopereerd word, hoe krijg ik hem dan terug? Hem mankeerd nu, zo te zien niets en toch is er wat. Zal er maar wat mis gaan… daar denk ik dan aan, wat ik natuurlijk niet moet doen. :disgust:
Jullie gaan in ieder geval even fijn (nouja) weg en zien wat er van komt. Het is jullie gegunt.
@Cynthia: Zo, die … heeft het dus nu voorgoed verbruid? Gaat nooit meer mee.
:biggrin: Ha, ha.
@Beps:
Rot plekje? Oh…siewig. :paranoid:
Viva: nee nog niet!! maar wij krijgen vandaag wel weer tickets binnen!! Mijn vriendinnetje haar tickets moeten ook komen… die gaat ook de 20ste naar Bodrum!! Ik laat het je wel weten!!
Roanna: nee inderdaad! Ik was echt in staat haar van de pier af te laten bungee-jumpen… maar dan zonder elastiek ![]()
HIHIHI(Wie ontdekt wat ???)
@Viva: Kussss wijze beslissing. Het komt vast goed!!!
en idd ff de batterij opladen
Haha deze vond ik op de hyves van een collega:
Ik ben een reisagent en ik heb een universitaire opleiding in marketing, boekhouden, public relations, computerkunde, psychologie, alle Europese talen en Swahili.
Ik kan tegelijkertijd voor 3 mensen tarieven uitzoeken, 5 reserveringen en een marketingplan maken, het rooster voor de volgende maand omzetten en 15 inkomende telefoontjes beantwoorden. Tussendoor krijgt u natuurlijk ook alle gidsen mee…
Mijn excuus, het is mijn fout dat u vrijdag bedoelde, toen U een reis boekte voor zaterdag! Het is geen probleem voor mij om 7 geschakelde poolside suites voor u te boeken met ieder 2 kingsize bedden en een slaapbank. En ja, het is mijn schuld dat het hotel geen helikopterplatform heeft!
Natuurlijk kan ik de reservering terugvinden van 6 jaar geleden, zelfs als u geen reserveringsnummer voor mij heeft en zegt dat de boeking is gemaakt onder een naam die begon met een X.
Ik begrijp heel goed dat u de klant bent die ons reisbureau kan maken of breken…Ja ik lieg als ik zeg dat de goedkoopste stoelen zijn volgeboekt…want ja…daar heb ik lol in!
Natuurlijk was deze bestemming een dom advies toen u vroeg: ‘Ik wil op vakantie, wat raadt u mij aan?’
Het is trouwens geen probleem voor mij om snel wat kamers aan te bouwen als het hotel van uw keuze geen plaats meer heeft. En dit keer zal ik het helikopterplatform niet vergeten…
Ik weet voor iedere bestemming waar u de beste vegetarische restaurants kunt vinden. Ik ken in alle steden en dorpen alle attracties die u kunt bezoeken zonder daar geld aan uit te hoeven geven.
Ik ben persoonlijk verantwoordelijk voor het eten in het vliegtuig, verkeersopstoppingen, de kwaliteit van de banden van uw huurauto, het weer en de hele nationale economie…
Natuurlijk vind ik plek op een overboekte vlucht middenin het hoogseizoen. Ja… dan kunt u profiteren van het kortingstarief omdat u een perskaartje heeft uit het lokale snuffelkrantje.
Ik up-sell, down-sell, cross-sell en weet precies wanneer ik wat moet doen! Ik lach, ik dans, ik spring en ik repareer de printer tegelijkertijd want…
IK BEN EEN REISAGENT!!
(en nu de winkel uit!!!)
@roanna: heb vandag koopavond dus pas tegen tienen op msn, heb d’r nog steeds zin an
Ik ga werken tot 21 uur dus tot later vanavond
Goeiemiddag,
Ik ben net terug van de kapper, asblond weer weggewerkt. Straks weer aan de crock.
@Viva: Ik denk dat je een wijs besluit hebt genomen, even de batterijen opladen. Zoals je zegt, je veranderd de situatie niet en niemand heeft er wat aan als je zelf onderuit gaat.
@Cyn: Wil je Bertha even lenen, mijn schoonmoeder kon het niet bepaald waarderen, misschien zij ook niet ![]()
@Marion: Merk je al wat van de nieuwe medicijnen bij J.?
Die dame is hub en door ons tante bertha gedoopt. Kom je ook in een sexy babydoll:biggrin:
Ikke wel!!!
Ach ja, ik heb weer wat om naar uit te kijken dan!!!
ik doe meeee!! hahahaha
@ viva, wijs besluit!! goed zo…!! en weer terug op t werk?!
okey gluren is klaar
ciao ciao baby
owh nog wel ff mn handtekening aanpassen
![]()
Damber: :dag:
Jullie zijn allemaal BLIND!!!
Maar Bloemmie wij lachen ze uit!!!
Haha nee ik ben niet blind
Maar ik ben er niet… dus ja…
Wel leuk ![]()