T was ZOOOO GAAFFFFF dat we nog een keer wilden, en dan maar met de andere 2 DD’s zeg maar…
haha gezellig toch!!! Waarom niet? Als je het leuk vind, gewoon nog een keer gaan!!! ![]()
net bij het reisbureau geweest, die oad gebeld, vandaag tickets pas uitgeprint, wilden ze met de speciale ticketverzendtoestand sturen, zou ik ze maandag dus pas krijgen no way, meisje van het reisbureau stond erop dat ze ze per post versturen, last minute okey, en ophalen op schiphol vond ze ook niet kloppen, ik heb 7 januari geboekt, slechte zaak van meneer oad Ik krijg ze nu dus morgen of overmorgen…kun je daar ook nog achteraan lopen
Jemmig arme Viv…jullie hebben het straks dubbel nodig!!!
Ik stuur je energie en kracht…:kus:
thanx…
maar wel 1 positief ding, heb nu al wel vakantie, dus ruim 3 en een halve week vrij…
Viva: was er al bang voor… Tickets voor mijn vriendin zijn ook nog niet binnen… Heb meteen een boekingsbericht gestuurd dat ik ze morgen of overmorgen binnen wil hebben!! Pfff ze zijn weer zo traag als dikke str*nt!!
cyn je bedoeld denk ik dikke str*nt
Viva,het zit jullie ook niet mee,zo vroeg geboekt en dan wachten op de tickets tot de laatste dag ze lijken wel niet goed wijs.
Beps en Bloem,vrijdag weer lekker naar Blof.
pff ik nog een uur hier geen zin meer…Straks met mams het centrum mag een nieuwe telefoon uitzoeken abbo loopt af… De mijne ook maar zit nog te twijfelen tussen de nkia N73 of de sny w890i dus ff kijken hoe en wat
Viva: haha ja die ja! Wist het ff niet meer!!!
TRL: Ik zou voor N*kia gaan… Succes in ieder geval!
Cyn,maar vindt die zo groot heb ook al naar de n82 gekeken,maar die is ook zo groot past niet makkelijk in me (broek)zak
dat is waar!!!
Viva: vorig jaar was O*d ook al zo laat met de tickets… Had toen mijn eigen tickets ook pas 3 of 4 dagen van tevoren :finger: Voor sommige touroperators heb ik al tickets binnen voor 23 en 27 mei!!! Dus ze zijn echt traag!
Ik ook nog geen tickets binnen,maar zal ze wel een paar dagen van te voren via email krijgen.
ohhh nog 1uur en een kwartier
Goedenmiddag.
Ik heb ook nog niks binnen. :tssk:
@BLOEM & BEPS: Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaffffffffffffffff!
Ikke niet blind hoor! DDD…oke…mmmm… dat wel! ![]()
Nou nog ff een peukie en dan naar huis :dag: vanavond heeft Jessy weer cursus
Succes vanavond Damber en voor nu… wel thuis. :dag:
Zussie,wel thuis en succes met de cursus
@Roanna: Wilden eerst niets zeggen, en juliie daar overvallen :lol:
Leuk he, we hebben een mini-meeting
@Beps: Nou, ik vind het hardstikke leuk zeg. Hebben jullie al kaarten enzo? Als jullie hier eerst nog willen eten… zeg maar. Laat ik kokkie lekker nasi maken, of redden jullie dat niet?
@Nouja, hoe dan ook… heel tof van jullie hoor! Super!!! :zon02:
We hebben al kaarten(heeft Bloemmie geregeld, is onze kaarten regelaarster…ik moet altijd alleen betalen haha)
Of we het redden…geen idee. In Eindhoven begon Blof zelf pas rond 21.30
Ik ben om 16.30 vrij…mss red ik het wel,.,.of niet…
We msn-en of mailen wel oke!!
IK HEB ER ZIN IN!!!