TTT Deeltje 89, Er wordt wat afgekletst

@Beps: Zaal open: 19.00 uur…Aanvang 20.00 uur, maar er is zoals gewoonlijk eerst een voorprogamma en dan komt Blof. Ook meestal rond 21 à 21.30 uur. Zo was het tenminste andere jaren wel.

Ik hou MSN wel in de gaten. :biggrin:

Nou heb ik er nog meer zin an! :stuck_out_tongue: :biggrin:

Roanna: er zijn weer een heleboel scheepsbezoeken deze zomer :smiley:

@Cynthia: Ik zat net op die site hier te kijken.

R. heeft eind Juni via zijn werk, een bezichtiging op een van de nieuwste schepen van HAL, de Eurodam.

Ik denk dat ik de Splendour van Carnival ga bekijken… En misschien nog wel 1… maar die splendour is op zondag… dus dan komt altijd uit! :smiley:

@Cyn
*** weer geen goede beurt gemaakt het weekend. Zelfs zo erg dat ze helemaal niet meer mee mag.

@Viva
Goede beslissing meis! Even er tussenuit.

@Beps
Een rotplekje vandaag. Pechvogel.

@Toos
Nee ik merk er nog niets van. Duurt zo’n 2-3 weken.

@TRL
Op pad voor een nieuwe telefoon vandaag.

@Blof
Leuk meiden! Minimeeting in Apeldoorn!!

@Marion: Ja, dat vergat ik je ook steeds te vragen. Ik ben daar ook benieuwd naar.

@Cynthia: Die van Eurodam is ook op zondag, maar wel in Rotterdam.

Zo, ik ga even met het eten bezig. Nouja…is al klaar, maar ga even de tafel voor zover het nodig is :biggrin: dekken. Even de reklamefolders doornemen in het zonnetje. Nu kan het het nog! :zon02:

Jullie ook allemaal wel thuis en eet smakelijk straks.

Latersssssss

Roanna: ja dat vind ik best ver voor een middagje bootje kijken :wink:

Vind dat eten aan boord zo lekker he :smiley:

@Raak: :dag: Wat ben je stil! Druk zeker? :biggrin:

hellooo dames, allen de vrije dagen weer overleefd. waren nogal wat bbq´s he die langskwamen. wij hebben het ook zalig gehad Cochem is echt een leuk plaatsje in een leuke omgeving, enne het weer…maar dat was toeval, de rest is er altijd.ben weer helemaal bijgelezen
Viva : na alle ellende toch wijs besluit genomen : goed zo meisje. je hebt nu al lekker vakantie en tickets komen echt wel hoor:vak01:sterkte he
Marion : heeft gezellig toernooi gehad van J. 3e plaats, mooi hoor
nu al lek gebeten door de muggen, jakkes
Toos : heeft weer mooie haartjes, leuk bezoek ook, heb de foto´s gezien. en groot voordeel ook, alleen de gezellige visite bleef toen over haha
Beps : heeft vandaag een rotplek gehad maar is nu thuis in een mooie bloementuin, toch??
Roanna : is zich al aan het verheugen op de minimeeting as vrijdag enne
mmmmm echt!!nasi, misschien probeer ik ook kaartjes te krijgen hihi
Bloem : gaat gewoon lekker nog een keer naar Blof, ondanks alle vreselijke
konijnenbetenwonden, wauw is dat een nieuw woord ?? ik struikel er zelf bijna over
Trl : gaat lekker shoppen met mams, suc6 met de keuze, ik zou toch voor de N73 gaan, heb ik ook gehad, fijn toestel
Linda : is vandaag ook aan het werken en neemt deel aan de minimeeting
van as vrijdag, veeeeel plezier alvast
Kaylo en MK : zijn ook nog ff langsgeweest en toen : blanco bij mij, sorry
Miere : gaat ook lekker naar Turkije en heeft vrijdag vrij daagje
Damber : vanaaf op cursus met Jessy, suc6.lekker ff ontspanning tussen alle ellende door he meis, de batterij beetje opladen. fijne avond hoor
Filiz : is ook weer terug en heeft fijne dagen gehad enne… veel zon natuurlijk
Cyn : is voor moederdag lekker naar scheveningen geweest, was ook een beetje omadag, maarre… nix omadag bij cyn he hahaha, je zou ze zo achter het behang plakken he.nou wijs besluit :p: nooit, nooit meer mee
Ik ga naar huis, heb het hier wel gezien, hier valt nix te verdienen, iedereen ligt nog steeds in het zonnetje. fijne avond allemaal en eetse.
Tot morgen :dag:

Raak: fijne avond :dag:

Moest dus eerst ff bijlezen en zat dit apostel te typen:teeth:

Ja hallo Cyn… je moet er wat voor over hebben hoor! :biggrin: Nee hoor, begrijpelijk! Maarja, R. gaat ook met het werk, dus voor hem geen probleem en qua afstand van hieruit ook niet.

oh enne nog gefeliciteerd met weer nieuw deeltje allemaal

Oke Raak. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. :biggrin: Er zijn nog wel kaartjes.

Ook wel thuis voor zo. :dag:

Roanna: dat is waar!!! Ik zal mams vanavond even blij maken… die vind dat geweldig! Volgende week is er ook een bezoek aan een schip… maar ja dan zit ik in Mexico!!

Oh meiden volgende week om deze tijd… lig ik tussen de dolfijnen!!! :smiley:

Zo, eten op maar moet nog wel ff truussen. Doen we zo wel.

@Cynthia: Ach niks an toch? :zon02: Zwemmen met dolfijnen? Wie heeft dat ook al niet eens gedaan? :slywink:

Ja, dat eten aan boord is zekers lekker, vooral als het door van die mooie tafelbediendes ( knappe gozers) verzorgd wordt. :stuck_out_tongue:

haha ja zijn allemaal een beetje aziatisch he :wink: Maar wel allemaal klein!

Nou wij hadden laatst op de Prinsess een uit Mexico met een normale lengte, (huh?) maar wel een lekker ding. :stuck_out_tongue:

@ raak, wij zijn alweer bijna toe aan een volgend deel :wink:
@ roanna, ik moet tot 18h aanwezig zijn, en ik heb niet heel veel behoefte om er vantevoren te zijn… 21.30 beginnen ze… je ziet mij/ ons wel verschijnen…

@ beps, 6 juni waren ook nog kaarten vrij :stuck_out_tongue:

zucht…vandaar echt een buddag op t werk… zo;'n dag waar je het allemaal ff niet meer ziet zitten en het huilen je nader staat dan het lachen… :frowning: heb me in kunnen houden en heb dus niet gehuild maar goed… diepe zucht…

hihi… dit is echt heel grappig!!
weet niet of de apostellen konden typen of getypt worden :stuck_out_tongue:
epistel!