TTT Deeltje 89, Er wordt wat afgekletst

Bloem,een buddag balen zeg,maar nog 3 dagen en dan weer weekend,met een gezellig mini meeting.

Ik nog geen nieuwe telefoon n73 werd afgeraden krijgen ze een hoop klachten over binnen,nu twijfel over de n82 of de toch handzame w890i.Mams wel een nieuwe n*kia 6500 slide.

@Bloem:Och meid toch. Een buddag. Ik kan me er wat bij voorstellen hoor. Hopenlijk is dat niet blijvend en anders toch stiekum maar eens uitkijken naar wat anders? Tja, het valt altijd niet mee he?

Nou, inderdaad als je tot zolang ook nog moet werken vrijdag en dan dat eind moet rijden… dan zien we je/jullie vanzelf wel. Maar wel gaaf dat jullie ook gaan.

TRL: Ik kreeg net met de reklame iets mee en daar kon je een Oranprepaid Nok 2630 bestellen. Je krijgt dan 18 maanden lang € 20 beltegoed voor maar € 5 per maand. Toestel gratis, maar zit even te kijken of er geen addertjes onder het gras zit.

Ik denk dan dat ik dan die van mij maar omzet met nummerbehoud en die van mijn manneke maar opzeg. Hij doet er nooit wat mee en kost alleen maar geld. Even kijken maar.

Ikke thuis… Even een canvas voor mams bestellen (stiekem) haha… Ze is nu toch even naar de AH!!

En dan ga jij even snel op internet Cynthia? Stoute meid, maar wel leuk wat je van plan bent. :slywink:

@Trl: Ik heb net even op de Nok**site gekeken, maar dat zijn inderdaad mooie toestelletjes die jij en je moeder hebben/willen. Dat zijn al bijna complete computertjes met carrkit. Super. Heeft mijn zoon ook.

Roanna: ja leuk he! Maar het wil nog niet helemaal lukken… Ze zijn alweer terug :thumbsdown:

@ cyn cool!! is dat naar aanleiding van die van mij? en ookal ziet ze em… tis echt een verrassing als ie eenmaal bezorgd is!

@ trl ik heb geen klachten over de N73… behalve dat ie niet tegen 5200m hoogte kan, maar ach :wink:

@ roanna, ja daarom… en voorprogramma geloof ik wel…

ik baal echt van het werk en de sfeer. tis zo’;n groot bedrijf maar tis echt allemaal ieder voor zich. en het werk… het lijkt gewoon niet op te schieten, word er moedeloos van…
t wordt steeds verleidelijker om een mailtje te sturen naar oude bazin… beetje overwerken, beetje kletsen en internetten tussendoor, weet ik tenminste alles enzo… zucht… die goede oude tijd :wink:

Bloem: haha ja!! Maar zij krijgt er 1 van 2 orang-oetans… Die zijn echt te schattig!!

cool!! welke maat kies je?!

meiden…ik ben er net achter gekomen dat bijlezen geen doen is nu…
sorry…!! zou graag weten wat er allemaal speelt opt moment…

viva problems met de tickets…
bloem n rot dag…hoop voor beide dat t snel goed komt…

maar heb t opt moment zo druk met school…afstudeerproject dat niet opschiet…
dan alle andere opdrachten nog…en een grote die maandag al ingeleverd moet worden…

daarbij is er nu ieder weekend iets te doen int dorp…wat ik niet wil missen omdat het de laate keer is…

en dan nog de voorbereidingen voor mn afscheidsfeestje…

en dan askim die graag van baan wil switchen…dus ook daar nog regelmatig mee bellen…

schiet dus allemaal niet op…
maar zal gewoon blijven langskomen…en reageren als t kan…
maar als ik dus niet van alles op de hoogte ben.>>>>sorry!!

hoop dat het met iedereen goed gaat…!!
en voor nu…allemaal een fijne avond…xx

@ filiz, ik snap t volkomen!! is ook allemaal niet nix, alles afronden, afscheid nemen, dit nog en dat nog, want wie weet is het de laatste keer…
geniet er lekker van meid!!

Bloem daar ben ik nog niet helemaal uit… Denk niet al te groot hoor!

doe je 30 bij 30 ofzo… das een mooi formaatje…!

Ja zoiets had ik in gedachten! Maar heb een kortingsbon van webprint… heb ik een canvas van 30x40 voor de prijs van 20x30… Dus denk dat ik dat doe!

ja da kan… ik zou wel ff goed kijken hoe dik t frame is en of het elders (zonder kortingsbon) niet nog steeds goedkoper is… de prijzen verschillen namelijk echt enorm!!

ik zag het ja!! Ga morgen weleens goed kijken op mijn werk… Zit alleen… en heb toch niks te doen!! :wink:

kijk!! goed tijdverdrijf!! :smiley:
is t al bedtijd? zal eens met mn konijnen gaan praten of ze alweer willen slapen… baasje is moe!

mmhh… volgens mij waren ze t wel met me eens…
ik ben kapot… dus lekker slaapie laap doen!!
truste tot morgen!

@Bloem en Beps: Gaaf!!! Tot vrijdag!

Goedemorgen,

Filiz,geniet van de dingen die je nog wilt doen en wat je nog te wachten staat,de laatste dingen allemaal regelen,zal nu wel een hoop op je afkomen.
Cyn,nog gelukt met de canvas?
Bloem,balen dat het werk- en de werksfeer tegenvalt,misschien toch uitkijken naar wat anders.Maar geen oude schoenen weggooien,voordat je nieuwe heb;)
Marion,ook wat stilletjes,druk of van de zon aan het genieten?
Viva,hoop dat je vandaag de tickets binnen krijgt.

fijne dag allemaal