Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Turkije lover:27 mei - Kusadasi
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Wr: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Cynthia: 12 juni - Bulgarije!!!
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Crazymar: 28 juni voor 3 weken Marmaris
Filiz: juli - side 4-evahh
Linda: 4 t/m 6 juli - Familieweekend naar ?
Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Beppie 14 september- Kusadasi(8 dgn)
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Miere: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
En dan de verjaardagen nog ā¦
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
Overmorgen mini-meeting bij Blof
Filiz, uiteraard snappen we het dat je niet alles bij kunt lezen. Je hebt nu zoveel aan je hoofd⦠wat wil je nog doen/ waar wil je nog heen⦠helemaal begrijpelijk
Cyn, canvasdoek voor mams bestellen vandaag⦠Tijd zat
Zus, op zoek naar een nieuwe foon, ik heb de n*kia 6500 classic
Raak, lekker druk geweest maar wel een megaverslag gemaakt
Bloem, niet zo naar je zin op het werk⦠verder veel moe!! Denk je een beetje aan jezelf??
Roanna, eten op een boot
Gisteren met Jessy cursus gehad, meissie is zo braaf!! We hebben doggy-dance gedaan⦠Helemaal GE-WEL-DIG!! Verder is madammetje is ook flink aan het wisselen⦠in 3 dagen tijd al 3 tanden kwijt⦠(2 heb ik er)⦠Jessy heeft geen onder-voortanden meer.
@ damber is dat doggy dance iets voor erbij of ben je aan een nieuw cursus begonnen?! ik vond dat super gaaf, maar bij ons mocht je pas deelnemen aan de cursus als je ook behendigheid had gedaanā¦
Een bakkie en dan aan het werk. Gelezen over doggy dance, nooit van gehoord maar heb dan ook geen hond meer. Blof, canvas, telefoontjes, boten bezichtigen, werk dat een beetje tegen valt.
Gisteravond nog een ijsje gaan eten met de kids van zus. Hebben daar in het dorp een ijssalon met heeeeeeeele lekkere ijs. Daarna kreeg ik bezoek en toen was de avond heel snel om.
@Filiz
Druk met van alles en kan het hier niet meer bijhouden. Is niet erg hoor, geniet maar van je laatste weken hier.
@Raak
Welkom thuis! Een leuke moederdag gehad in Cochem.
Ik nog geen canvas besteld⦠ga vandaag eens verder kijken!!! Heb trouwens van mams en paps een Philips Wake-up-light gehad⦠omdat ik altijd zo moeilijk wakker kan worden!! Maar vandaag was het heerlijk wakker worden Ook meteen een stuk beter voor je humeur
Damber: dat is een wekker⦠en die zet je bijvoorbeeld om 07.00 uur⦠en die begint dan om 06.30 heel licht te branden⦠en wordt steeds iets feller, tot hij om 07.00 uur volop brandt, en dan krijg je muziek of een alarm, of vogeltjes te horenā¦
moet zeggen heerlijk geslapen, ik was gisteren outā¦helemaal gesloopt, en niet veel gedaan.
Bloem balen zeg, niet leuk op je werk
Filiz aan het afronden
Marion visite
Cyn wakeup light???
Trl twijfels over telefoon, die van Damber is mooi plat, en veel optieās, glashelder geluid, ook met mp3
gisteravond bij mams geweest, ze lag er rustig bij, tv voor haar, of ze echt kan kijken dat weet ik niet maar ze was goed spraakzaam, mijn moeder een echte koffieleut, zei tegen mij ik lig hier al de hele week en heb nog geen kopje koffie gehad, zei dat kan ook niet want dan verslik je je, o ja zei ze dat kan niet want dan krijg ik longontsteking, en dan zijn we nog verder van huis. Ook zei ze ik heb een hele grote beroerte gehad en wees op de rechterkant van haar hoofd. Ze beseft dat haar linkerarm niets doet, of ze ook in de gaten heeft dat haar linkerbeen niets doet dat weet ik niet. Maar ze was goed wakker, en had ook yoghurt gekregen, ijskoud uit de koelkast en dat ging goed, ze mag nu ook via een gaasje water drinken, althans drinken, je doet een gaasje in een glas water en legt het dan op haar lippen en ze zuigt dan het water eruit, zonder dat ze zich dan verslikt. We leggen allemaal onze verwachtingen anders neer, eerst was het als ze zich maar een klein beetje zelf kan redden met die lamme arm, nu zijn we al blij als ze misschien ooit weer goed kan slikken, ze nog een kopje koffie en een bordje pap kan eten, zodat die sonde eruit kan.
Vanavond gaan Damber en mijn schoondochter bij opa eten, en even een doekje overal langshalen, dan heeft hij ook zijn aanspraak gehad. Zaterdag gaan we dan even de hele boel weer strak trekken bij hem. Mijn vader heeft gisteren ook voor het eerst in tig jaar zelf een paar boodschapjes gedaan en dat gaat ook goedā¦
Linda: Heerlijk!!! Heb het ook zo hard nodig haha!! Heb vandaag mijn vader maar eens op pad gestuurd om Dollars te regelen!! Lijkt me makkelijker dan euroās in Mexico!
Goeiemorgen,
De week is weer door midden. Ben vandaag vrij, nou laat alleen het :zon02:netje het afweten. @Viva: Gelukkig dat paps zich toch een beetje kan redden, dat is in ieder geval positief. En zoān dag dat mams goed wakker is, is weer een lichtpuntje. Jij hebt nou lekker vakantie, nou de tickets nog. @Bloem en Beps: Mini meeting bij Blof, gezellig @Filiz: Een hoop te regelen en te doen voor je gaat @Marion: Dagje kantoor vandaag, druk geweest met van alles en nog wat @Trl: Hoe gaat het? @Damber: Doggy dance, wel gezien, nooit gedaan. Heb wel een hond, maar die is oostindisch doof en een beetje lomp af en toe. Zie die nog niet doggy dancen. Die moest met de hondencursus over een stok springen, maar liep gewoon door en de slurf was feest, erin en er niet meer uit:biggrin:
Zussie,gefeliciteerd met je promotie.
Cyn,vakantiegeld binnen lekker hoor,shoppen in Mexico
Viva,gelukkig dat het met je vader goed gaat.En zo te lezen bij je mams ook wel wat vooruitgang.
Linda,lekker vrij?