TTT Deeltje 89, Er wordt wat afgekletst

Toos,jammer heb je vrij laat de zon het afweten,hier ook maar een flauw zonnetje helaas.Het gaat wel oke hoor met mij,maar heb nog wel steeds dat als ik het aan iemand vertel ik begin te snotteren,raar hoor.Heb 't nu aan 2 collega’s verteld,maar wil eerst me afdelingshoofd inlichten voordat ik het de rest van de afdeling vertel en dan zal het wel snel in de rondte gaan…

TRL: Lekker hoor vanmiddag even vrij!!!

Ik vandaag en morgen nog werken… en dan pas volgende week weer… Waarom heb ik eigenlijk zoveel vrij :wink:

Cyn,ja tis hier zo stil zeg niet normaal.Wanneer kom jij terug dan?

Tlr…emotioneel meis het hoort erbij (denk dat je een meisje krijgt) hiihihihi

Hier is het heerlijk weer, flauw zonnetje en een heerlijke temperatuur…

Ik kom 22/05 weer terug… Dus volgende week donderdag… om 08.20 ofzo al :wink:

Cyn,en dan vrijdags gelijk weer werken?
Viva,we zullen het zien in december of je gelijk krijgt

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif

@Cyn
Wake up light? Had er nog niet van gehoord. Net maar eens bekeken, zijn best grote dingen of niet?

@Damber
Gefeliciteerd … promotie!!!

@Viva
Een hele geruststelling voor je dat paps zich beter redt dan je verwacht had.
Mams goed wakker gisteren. Hopelijk kunnen ze met de therapie zover komen dat ze weer goed kan slikken. Ze moet al zoveel inleveren en als je dan ook niet meer kan eten en drinken is helemaal vreselijk.

@Toos
Geen zon in het Zeelandse? Hier schijn ie (nog) volop.

Goedemorgen.

@Viva: Gelukkig even wat rustiger berichten van en over je ouders. Het is nu toch een kwestie van afwachten, hoe alles zich verder gaat ontwikkelen en wie weet … overal zijn wel oplossingen voor te vinden, al zou je zelf graag anders willen. Meid, ga lekker even een paar dagen weg met je hubs en zo te lezen, kun je de zorg gerust even aan die “meiden” overlaten. :thumbsup:

@Toos: En ik maar denken… weet niet waarom… dat jij in dat pak liep. :stuck_out_tongue: Vond het er wel heel geslaagd uitzien!!!

@Cynthia: Al je vakantiegeld? Ik heb net even op mijn bankrekening gekeken, maar ik heb nog niks, maar verwacht het wel vandaag of anders morgen. Moet denk ik wel even een kruiwagen huren om het in te doen. :disgust:

@Trl: Dat zul je echt nog wel even een poosje houden hoor, dat je snel emo bent. Die hormonen toch ook he!! Gelukkig is het wel een gezonde en tijdelijke afwijking, zeg maar. :biggrin:

@Damber: Promotie? Gefeleiciteerd dan zeg! Hoera!!!

Ik denk dat ze bij Beps KP* storing hebben, want heb haar nog niet gezien vandaag. :ninja:

Zo, dames, even weer bijgeklets en nu moet ik zo gaan, want moet weer naar de andere kant en blijf dan een uurtje in de stad, totdat mijn manneke me weer komt ophalen. Bussen staken. Fietsen? Veel te ver. :stuck_out_tongue:

@Marion: :zon02: Hier ook hoor. Ga zo nog zonder jas weg, want het zou hier vandaag nog mooi blijven. :thumbsup:

TRL: ja!! Mijn collega gaat zondag naar de Dominicaanse… dus is wel handig als ik weet wat en hoe… Dus werk meteen vrijdags weer!!!

Roanna: nou weet niet of het al binnen is… Alleen dat het onderweg is :wink:

Marion: mmm valt wel mee… Beetje een uit de kluiten gewassen nachtlampje!! :wink:

goede morgen…kan nog net…:slight_smile:

@marion…van een bakkie genoten en toen aant werk
@damber…gepromoveerd voor de doggie dance ;)…gefiliciteerd iig
@cyn…vakantie geld binnen…das altijd fijn…
@viva…gelukkig gaat het stukje bij beetje beter met mamz…
@roanna…nej fietsen en bussen is ook echt niks bij dit weer…!!
@toos…geniet van je vrije dag…!!

en toen was ik het alweer kwijt…

ikke vandaag ook lkkr vrij…:smiley:
dus ga maar eens aan mn verslagen verder…

iedereen een fijne dag…!!

Filiz: succes!!!

Goedemiddag dames, ik heb ook weer ff tijd gehad om bij te lezen, vanmiddag wat meer tijd om mee te kletsen hoop ik
Bloem : ik kan onzin typen he als ik moe word haha. jammer dat niet iedere verandering een verbetering is he.ff afwachten misschien en anders beetje uitkijken naar iets anders.voor mij ook nix een groot bedrijf
Roanna : vandaag last van staking, te ver om te fietsen
Trl : nog geen telefoon, mams wel en nog beetje last van hormonen
Cyn : gaat canvas bestellen, is lief.wake up light werkt goed he, mijn broer en mijn zus hebben er ook een.boot met geld ook weer onderweg
Filiz : is heel druk he, vanmiddag vrij en moet verslagen maken, in de tuin ??
Damber : heeft doggy dance gedaan met tandloze Jessy:unibrow: en nog promotie gemaakt ook, proficiat hoor !!
Marion : lekker ijs wezen eten, daar is nu de tijd voor he. Was echt heel gezellig in Cochem waren met 15 man, alles tussen 4 en 80 jaar.de jongste was mijn kleindochter, de oudste mijn moeder, leuk he
Linda : lekker vrij vandaag en kan ook meekletsen
Toos : hier is nu ook weer lekker zonnetje, komt bij jou ook nog wel hoor, ga maar lekker genieten van je vrije dag
Viva : gelukkig wat positiever nieuws he.wat fijn dat je vader het zelfstandig zo goed doet en dat je moeder toch ook iets of wat aan de beterende hand is.hopen dat het zo voort zet he

@tkl: ja vrij vandaag mijn wekelijkse vrije dag

@TRL
Hoe reageerden je collega’s op het grote nieuws? Leuke reacties gehad?

@Roanna
Weer naar de andere kant vandaag en verplicht de stad in en wachten op je privechauffeur. Is echt een straf of niet?

@Filiz
Succes met de verslagen. Lekker buiten in zon er mee aan de gang of toch maar binnen?

@Cyn
Kan ook niet anders … moet wel een vogelnest in passen toch :wink:

:ninja:

Ik ben er
Thuis idd storing…
Nu op een rotplek, ben wel bijgelezen…
maar goed, hopelijk vanaaf thuis weer gewoon internet:dag:

@Beps::dag:
@Raak: lekker weekend gehad in Cochem, nog aan de bratwurst en moselwijn gezeten? Is een leuke plaats trouwens, ben er in een grijs verleden ook wel eens geweest
@Damber: Gefeliciteerd met je promotie, vanavond bij opa eten. Ga je voor hem koken?
@Linda: Geniet ook van je vrije dag
:zon02: heeft een snipperdag vandaag denk ik

@toos: de zon is hier nog volop aanwezig

Marion: hahaha :wink:

Raak: ik weet nog niet of het echt goed werkt… Heb onrustig geslapen vannacht… dus morgen weer proberen!!

:wink: