TTT Deeltje 89, Er wordt wat afgekletst

Toos : Moezelwijn te zoet voor mij maar wel lekkere droge Riesling en Bratwurst op de bbqm mmmmmm
Beps ::dag:

:dag:
:ninja:

wow vandaag wordt er precies nie veul afgeklets he, iedereen is van het laatste zonnetje aan het profiteren zeker

haha het verbaasd mij ook!!! Ik gewoon druk aan de arbeid :wink: Nou jaaa druk :wink:

Ik al weer bijna naar huis!!! nog 30 min
hopelijk wel internet thuis grrrrr

Beps : wel thuis en blijven hopen he :biggrin:

Deze bedoelt Cynthia, denk ik. :nod:

http://tbn0.google.com/images?q=tbn:DHy2G6G6hDOe7M:http://www.komplett.co.uk/img/p/1200/341105.jpg

Zo vanmiddag even geboekt voor Tarzan, diegene die nog wil gaan en gebruik wil maken van de actie moet niet te lang wachten

@roanna: kunnen we vanaf jouw huis lopend naar concert?

Goedemiddag.

Zo, net even een klein buitje gehad hier, maar het zonnentje schijnt alweer.

@Beps: Ik zag het gister op tv dat KP* storing had en zo ook dus xs4a** hier en daar. Wij gelukkig niet.

Lekker rustig geweest vandaag he?

@Marion: Inderdaad Marion, ikke opgehaald door mijn privechauffeur. Heb lekker eventjes alleen in de stad kunnen wandelen en ben meteen even neer de winkel van Orang* gegaan, om de de telefoon van mien manneke op te zeggen. Hij maakt er toch nooit gebruik van. Is hem allemaal te pieterig en klein zegt tie. Zal wel eens zo’n bejaardentelefoon voor hem aanschaffen. :biggrin:

@Raak: Ook niet zo druk momenteel op jou werk? Alweer een nieuwe bestemming uitgezocht? :vak01: :slywink:

Dat kan wel, maar is best een eindje tippelen. Heengaande laten we ons brengen en terug lopend of proberen een bus te pakken. (2 haltes) Het ligt wel bij ons in de wijk, maar niet direkt om de hoek zeg maar.

@roanna: ok helemaal goed

Roanna: jaaa die is het!!

nou ik ga me omkleden en dan paps op halen om naar de training te gaan dus tot later vanavond

Veel plezier Linda en tot vanavond.

@Cynthia: Ja, echt zo’n hebbeding he? :biggrin:

JAAA INTERNET THUIS!!!
me so happy

Oh wat goed dan Beps. Ik hoor net, dat de KP* storing nog steeds voort duurd.

Jij blij. :wink:

Beps: JEeh!!!

Roanna: ja toch!!!

Zit me echt te vervelen hier!!

Beps,heb je mazzel,collega van mij zit thuis al 2 dagen zonder internet.
Marion,ik heb het pas aan 2 collega’s verteld,en die reageerden positief.

Nu lekker bij ouders eten,tot laterrrr

TRL: Fijne avond:dag: