Ladies: ik ben weg!! Tot morgen!!! :dag:
Ik heb nog 2 zegeltjes voor Tarzan nodig dus als iemand ze kwijt wil hou ik me aanbevolen…
@tkl: heb ze wel voor je, pb me je adres maar dan stuur ik je ze op
Wie heeft er voor mij nog bestekzegels van de c*000 over?
Linda,zal het morgen ff aan me moeke vragen of ze nog zegels over heb.Dus als jij ook dan even je adres pb’t kan ik ze naar je toesturen
ikke weer terug van werk en eten bij ouders
@ trl ik heb 2 volle spaarkaarten
@ cyn als je collega zondag naar de dominican gaat… en jij gaat ook weg… wie zorgt er dan voor de tokko daaro?
en toen was ik t kwijt.;.
was wel opgelucht dat er rustige berichten uit het ziekenhuis kwamen
@ marion doggy dance is leuk… moet jij lopen en je hond tussen je benen door enzo… beetje dansen “met” je hond…
de konijnen springen hier letterlijk en figuurlijk door de kamer, das goed teken, want dan zijn ze blij. t was gezellig bij de ouders, erg veel gelachen… had ik sinds vrijdag niet meer gedaan
en bij thuiskomst leuke post van vriendin met leuke schaatsfoto’s erin… me loves snailmail!!
@ beps heb de kaartjes ook binnen!!
Goedeavond.
@Bloem: Fijn je weer even te zien lachen. ![]()
Oh ja, volgens mij weten jullie het al, maar ik ga vrijdagavond ook naar BLOF.
Maar eerst morgenochtend vroeg die fietstest en de rest (hart)onderzoek. Bah… Helemaal geen zin an. :disgust:
@roanna: Ga jij vrijdag naar Blof , ik ook gezellig zeg
Nou , wie weet komen we elkaar wel tegen daar.:biggrin:
@Toohoos: :dag:
Joehoeeeee Roanna:dag:, wat lees ik nou ga je naar Blof?? Wanneer??
blof? wasda,? zo’n zeikband… als ik t alleen maar hoor!!!
own nee… dat zegt toos altijd…
en mn vriendin ook!! hahaha
@ roanna, doe dan morgen maar een beetje rustig aan, strax ben je helemaal uitgetelt als je naar blof mot!!
poehee ikke moe… gisteren lag ik al lang en breed te slapen… moet eigenlijk de konijntjes nog een schone kooi geven… mmm misschien kunnen ze nog wel ff een dagje langer…
@Bloem: Vinden de nijntjes vast niet erg om nog een dagje te wachten. Uhhh blof een zeikband, zeg ik dat :unibrow:? Nee joh, ze komen uit zeeland, kan ik toch niet maken.
@Bloem: Ja, had beter eerst naar Blof kunnen gaan en dan pas fietsen. :disgust:
Morgen kan toch ook nog wel de kooi ff verschonen? Ga je nu ook weer op tijd erin, morgen de beestjes verzorgen en dan ben je uitgerust voor Blof.
@Toos: Ja, wist je nog niet he? :biggrin: Maar ik ga deze aanstaande vrijdag naar Blof met nog een paar van hier, dus het zal hier wel erg rustig zijn vrijdagavond.
Na, na, na, na, nahhhhhhhhhhhhh.
Trouwens nou je een http://www.animaatjes.nl/plaatjes/a/auto/1179631875_www-animaatjes-nl.gif hebt, kun je ook naar concert at sea. Ideetje misschien? Misschien wil die vriendin ook wel mee:biggrin::biggrin:
@roanna: als we alle vier de plaats van concert nou maar weten te vinden he haha
@toos: wanneer is dat?
Nou leuk dan, mini meeting en ze zeggen het pas als ze kaarten hebben:crybaby::finger::finger:
Concert at sea? 27 en 28 juni.
ik weet niet waar t is…
@ toos, nee ga daar niet heen… zie de chaos al voor me… is mij te druk en zo…
nu geen puf om t uit te leggen, maar trust me
t klinkt heel logisch
ik denk dat ik idd ff zorg dat de beestjes van alles lekkers voorzien zijn en dan ga ik pitten
idd morgen opruimen, want vrijdag late dienst en meteen door naar A… als ik t kan vinden…
@ toos… er zijn nu ook nog kaarten!! ![]()