@Linda: Follow the leader. Moi!
Kan niet missen. Je hoeft, als je van de snelweg afkomt, afslag A’doorn Zuid, maar Noord kan ook, A’doorn city niet eens in of door. Gewoon meteen hier in de wijk :arrow: en daar is het.
@roanna: jouw huis vind ik wel haha komt helemaal goed, afslag zuid is dus t beste is dat de afslag die ook naar voorst gaat?
@Bloem: Kan het me voorstellen hoor, concert at sea is erg massaal. Ten minste 2 jaar geleden wel. Zijn 2 keer geweest en vond het trouwens wel leuk. De laatste keer was het veel Umoja en dat vind ik minder goed
@ toos, vind ik juist het gaafste… maar gelukkig… smaken verschillen
en 2 jr terug al massaal… nu helemaal!! elk jaar groter denk ik
@ roanna, okey afslag zuid… maareuhmm… bij utrecht rechtsaf om naar A te komen?? :unibrow:
Nee… dat is noord,en die kan jij het beste aanhouden. Kom je al bijna langs de Americahal , waar het is en dan een eindje verder, daar woon ik.
Zuid is bij die grote gele M van …Mmmmmmmmm lekker. :biggrin: Dan kom je in de andere kant van deze wijk.
Zo meiden ik ook weer thuis…
EN vrijdag: JAAAAA
Oh ik heb er zo een zin in, en de kaartjes al bij mn vriendinnetje binnen!!!
JAJAJAJA WE GAAN WEER NAAR BLOFF
wat zijn wij toch een Blofkonten!!!
Roanna: is het makkelijk bij jou vandaag dan? En kan je makkelijk bij jou parkeren??
Ik kan daar rond weet ik veel zijn… dan gaan we samen(met bloemmie en linda rond 8 uur die kant op ofzo??)
Nu ben ik doodmoe, morgen vroege dienst…8-12 en dan vanalles doen…dus…
Trusten :dag:
@beps/bloem/roanna: lijkt mij een goed plan
ik ga 8h denk ik niet redden
@Bloem: Vanaf Utrecht richting Amersfoort, daar de A1 aanhouden naar A’doorn en het maakt eigenlijk niets uit of je zuid of noord afslaat, maar jullie komen het eerst langs die gele M (zuid) en daar zou ik eraf gaan en dan wijst het zich vanzelf.
Nee ze hebben het nu over 2 avonden verspreid en het zou minder massaal moeten zijn en een stuk beter geregeld. Toen was het een grote chaos. De eerste keer konden alleen mensen van hier er gratis naar toe, stonden toen bijna aan het podium. Was wel gaaf
maar zo ongeveer wel
ik heb telefoonnummers!
@roanna, pm/ mail me ff je home-adress dan (incl postcode voor de routeplanner) dan heb ik dat vast
@ roanna, hahaha was kiddin’!!
@ toos, ja maar iedereen komt toch voor de hoofact en nu 2 dg dus ook meer kaarten beschikbaar… hoe dan ook… ik ga niet…
@Beps: Inderdaad is er bij ons voldoende parkeerplaats. Woon zelf wel op zo’n woonerf, maar overal rondom in de buurt van ons huis, zijn parkeerplaatsen. La ma weten hoe en wat. Zal ff mijn nummer PBen. Trouwens bij de hal is over het algemeen ook voldoende pkplaats en ik dacht ook dat het gratis was. Maarja ???
@Toos: Weet je al, dat we naar BLOF gaan vrijdag a.s.?
@roanna: mss wil toos nog wel mee
en wie weet… vind ze het nog ook wel leuk met ons ![]()
owh ja… wilde ik al een tijdje vragen:
@ viva: hoe is het nu met je zoon? hoe reageerde hij op t nieuws? alles rustig in de regio??
alright
heb mn tandjes al gepoets
ik ga slapen… tis alweer veeeeeels te laat
truste!!
Nee ik ga niet mee, A is voor mij 2.5 uur rijden
@bloem: slaap lekker en tot morgen werk ze morgen