TTT Deeltje 89, Er wordt wat afgekletst

Weltrusten allen. :slapen:

Ik ga er ook maar een bietje op tijd in. Morgenochtend 8.30 uur testfietsen. :eek: Oh, dat had ik al verteld he?

@Bloem: Tuurlijk vind ik het leuk met jullie, maar t is een beetje ver. Enne een beetje jammer dat roanna mee gaat:biggrin:

@Roanna: succes morgen met de testen

Doe je wel je fietsbroek aan, met zemen leren lap. Anders heb je weer blaren op rare plaatsen.
In ieder geval succes morgen
Ik ga ook zo mn mandje in, moet er morgen ook om 6 uur uit

Nee hoor Toos, dat zou ik ook niet doen hoor en al helemaal niet als je er toch ook niet zo’n liefhebber/fan van bent.

Enneh… jij gaat nog naar zoveel leuke dingen van dit jaar.
:biggrin: Ook leuk toch?

Nou ik ga ook naar mijn bedje toe morgen weer een lange dag slaap lekker allemaal tot morgen

:stuck_out_tongue: :finger::finger:

Zo is dat, genoeg te doen de komende weken

Ik ook naar boven, nog niet slapen. Ga me even voorbereiden voor morgen. :lol:

@Toos: Vrijdagavond ben ik hier niet hoor. Ga ik weg!

:dag:

:kus: Truste all.

:D:D:lol::lol::smiley:

@Roanna: Echt waar, ga je doen dan? O ja, naar marianne weber toch:tongue:

Ik ga mn mandje opzoeken.
@Roanna: Succes morgen
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/w/welterusten/107048.gif

@Toos: Ga slapen jij. :smiley: Je moet er het vroegst van ons uit! :unibrow:

Nee joh, Corrie Konings met haar Rekels.

Ben ik nog even,

minimeeting in A, bij de americahal, ben daar ooit nog eens geweest met back to the 60…van veronica, zo gaaf.
Met zoonlief gaat het wel goed hoor, die baalt dat hij zover weg zit, en hier niets voor ons kan doen, hebben het officieel gemeld via het ministerie, daar is een noodteam actief voor dit soort calamiteiten, toen het gebeurde had hij binnen 12 minuten, een majoor en een maatschappelijk werker naast zijn bureau… Vind het zielig voor zoals hij zegt ach dat mensje, maar weet ook dat niemand hier wat aan kan veranderen…
Vandaag de hele dag zo’n beetje aan de telefoon gezeten, alles geregeld betreffende opname in het verpleegtehuis, de indicatie ontvangen voor mijn vader zijn zorg, die is goedgekeurd door het cwi…abonnementen van mams opgezegd, anwb ect… administratie een beetje doorworstelen en je komt een heel eind zeg maar, alles begint nu een beetje vaste vormen aan te nemen, en de problemen waar ik tegen aanloop die neem ik per dag dan maar op me.
Tickets in huis…dus dat is ook geregeld. Naar de kapper geweest, kort koppie laten knippen, geen tijd en zin, om lang voor de spiegel te staan om een beetje fatsoenlijk eruit te zien, dus snel klaar kapsel, kop onder de kraan, afdrogen, een beetje jamjam erin en klaar is annie.
Damber en schoondochter bij opa geweest, was meegenomen en de boel gladgetrokken, opa zijn haar weer geschoren en gezellig blijven eten, kroketje met patat, opa vond het gezellig.
Het gaat heel goed met mijn vader tot zover, mams was ook wakker, schrok wel dat de auto weg moest paps had het haar verteld, en de dame van de indicatiecommissie was ook bij mams langs geweest nu dacht ze dat ze morgen al ging verhuizen naar het verpleeghuis, maar dat is niet zo.
Zo voor iedereen wel terusten…

Ben ik ook nog even.

Heb weer met verbazing jou verhaal zitten lezen Viva en ook nu weer… mijn petje voor je af. Het moet toch allemaal gebeuren, dus beter meteen maar alles wat niet meer noodzakelijk is, eruit doen. Alles voor zover dan, voor je vader geregeld.

Het feit ligt er nu eenmaal en als jij zo alles kunt regelen voor je vertrek, kunnen jullie in ieder geval met een gerust hart weggaan.

Er zal als jullie terug komen, nog genoeg te doen en te regelen zijn, maar dat zie je dan wel weer. Nu even aan jezelf denken, mag ook hoor! :kus:Fijn dat de tickets nu binnen zijn. De tijden nog hetzelfde?

Weltruste voor nu. :dag:

Roanna, 11.20 uur de lucht in, terug om 0705 uur nou ja maakt niet uit, mijn zwager brengt ons naar schiphol, hadden we niet gevraagd, Damber zou ons op de trein zetten, mocht niet van mijn schoonzusje…heel lief dus. Om 7 uur staat mijn zwager dinsdag voor de deur…dus tijd genoeg dacht ik zo.
Van paps moeten we zelfs weg, hij is bang dat ik er anders bij neer val. Zoveel is er al geregeld, maar dat had ik niet zonder hulp van de meiden en hubs kunnen doen, als we weg zijn gaan mijn schoonzus en zwager 2x per week naar mijn vader en moeder, de meiden zorgen voor opa en oma, de ouders van mijn schoondochter springen ook in, dus hulptroepen alom. Als ik nu al de administratie op orde heb voor zorg etc, ga ik inderdaad een stuk opgeluchter weg…

Bij Damber op het werk zijn ze ook zeer begaan, als mijn moeder toch zou verhuizen, als we weg zijn, mag Damber vrij zijn om mee te gaan met mijn moeder, mijn mobiel schakelen we door naar haar nummer, het ziekenhuis weet wanneer we met vakantie zijn, ook de indicatiecommissie en de zorgverlener van mijn vader weten het, meer kan ik toch niet doen…
Er wordt ook nog gekeken om een verpleegtehuis in de buurt van mijn vader, en ook dat het huis geschikt is om bijvoorbeeld als het met mijn vader niet goed gaat, hem mee te laten liften op de indicatie van mijn moeder, en speciale therapie voor alzheimerpatienten…gewoon zeggen hoe het zit, en alles radars komen in werking.

Ook op mijn werk zijn ze meegaant, mijn manager heeft mij gezegd, dat als ik weg moet ik weg moet gaan, en geen verlof afschrijven, verlof is vrij voor hem en als het nodig is dat ik met mijn vader of moeder wat moet doen, gewoon de deur dicht en gaan… Als het structueel zou worden moet ik het melden, dan regelt hij het met personeelszaken…

nu voor iedereen welterusten meiden

Goede avond of ja … eigenlijk al nacht.

@Beps
Weer internet … helemaal happy!!!

@Roanna
Telefoon van kokkie opgezegd.
Morgen naar het ziekenhuis … succes met de testen.

@TRL
Gelukkig positieve reacties op het werk.

@Viva
Jeetje wat een heb je al een boel geregeld zeg!! Fijn idee dat er van alle kantenhulp geboden wordt. Ga je een beetje rustiger op vakantie.

En nu het bed in!! TRUSTE!!