TTT Deeltje 89, Er wordt wat afgekletst

:zon02:

Goedenmorgen
Gelukkig schijnt de zon nog vandaag, dus dat is geregeld, maar het zou gaan regelen

Ik een half dagje, vanmiddag mn nageltjes weer op lengte en in kleur!

@Viva: Alles lijkt goed geregeld! Je doet het goed! Echt op zo een korte termijn al zoveel geregeld en in orde gemaakt. Het komt goed. Ook zoonlief alles goed :kus:

Tot straks

Goedemorgen,

Viva,fijn dat je zoveel hulptroepen hebt en iedereen wil helpen,ga je toch wat geruster weg.En alles al zo snel geregeld.Zeker petje af voor jullie.
Bloem,bedankt voor het aanbod,maar heb aan 1 kaart genoeg voor Tarzan.
Roanna,succes vandaag.
Marion,hoe gaat tie?

Hier geen zon maar bewolkt

:mexico:Cynthia: 17 mei - Mexico:MEXICO:

Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Turkije lover:27 mei - Kusadasi
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Wr: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Cynthia: 12 juni - Bulgarije!!!
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Crazymar: 28 juni voor 3 weken Marmaris
Filiz: juli - side 4-evahh
Linda: 4 t/m 6 juli - Familieweekend naar ?
Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Beppie 14 september- Kusadasi(8 dgn)
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Miere: 4 oktober Blue Cruise Marmaris

En dan de verjaardagen nog …

28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill

morninkkkkkk

gisteren helemaal vergeten!! dacht eraan toen ik in bed lag (jaja…) maar ging er niet meer uit hoor!
@ damber, gefeliciteerd met je min of meer promotie waar je het niet over kunt hebben! igg super! goedddddd
@ viva, wow wat een gedoe en geregel… abbo opzeggen… klinkt zo definitief… en dat is het ook, en dat weet je maar daadwerkelijk handelen… schrikken!
is er idd niet nu al de mogelijkheid dat ze ergens samen kunnen wonen??
je paps klinkt als een lieverd, lekker samen friet met kroket eten met de kleindochters… hihi stiekem wel lekker genieten voor hem…
lijkt ook alsof opa al meer kon, maar omdat oma alles uit handen nam…
ik hoop zo dat je lekker ongestoord van je vakantie kan genieten!!

@ roanna, zat nog ff te denken. je hebt telefoon van kokkie opgezegd maar houdt hij nu nog wel prepaid.?? loop je daar in de stad, moet ie je ophalen en kun je hem nergens bereiken :stuck_out_tongue:
succes met fietsen he :wink:

owh en ik zit echt te genieten van Ko en Ka… weet niet of ik het verteld had, maar heb een grote ren gekocht voor in de kamer… nou ja, tis eigenlijk 1 voor op t gras, maar hij blijft staan. soort van hekwerk… heb nu een konijnenspeeltuin in de kamer staan, kan er net overheen stappen zo hoog is ie en de bunnies hebben nu denk ik 2m2 speelruimte, doosje erin, kruip door sluip door en ze zien er veel happier uit… ze knorren nu ook de hele tijd (blijblijblij knor knorknor) en komen naar t hekje gerend als ik de kamer binnen kom (eten!!) hahahah he… jammer… ik moet alweer werken… :frowning:

Zo meiden ikke op het werk, giga plek, maar dat hoort bij heel vroeg beginnen

Meld me wel af en toe voor ik naar huis ga,…om 12 uur hihihihihihihihi

Goedemorgen :dag:

Bijgelezen maar niet veel om op te reageren (Viva heeft de vragen al beantwoord :smiley: )

Ikke nu al 40 minuten op het werk, dus ga nu echt maar eens wat doen

Goede morgen …
Mijn bakkie en dan aan het werk, hulpje is er nog maar 2 dagen in de week want ze zit op cursus nu, gedaan met het lieve leventje voor mij :slywink:

@TRL
Gaat goed met mij hoor. Heb alleen de laatste dagen niet veel tijd gehad om mee te kletsen. Op bezoek of er komt bezoek, verjaardagen, naar kantoor. En dan komen de kleine beestjes weer, daar ook weer wat drukker mee.

Marion,oke dan,gelukkig dat er niks is,gewoon druk…
Bloem,nijntjes blij en gelukkig met de ren.

goedemorgen meiden,

iedereen werkse, weinig om op te reageren
Bloem konijnenren, is net zoiets als een puppyren.

:ninja:

goeiemorgen ! Kom ook nog maar eens binnenwippen en goeiedag zeggen !

Jammer genoeg is het zonnetje niet meer van de partij, maar toch nog altijd droog.
Verder ook niet veel te melden

Tijdens de lunch wel nog even wat shoppen. Heb nog enkele bloesjes, topjes, bikini en van die dingen nodig.
Nog 31 dagen ! :vak02:

@Kaylo
Hier nog steeds de :zon02:
Heb de korte broek al aan, zo meteen een hemdje en dan in de tuin aan het werk. Morgen wordt het weer minder dus wil nog wel even van de :zon02: genieten.

marion : groot gelijk ! Genieten als het kan !

Hier ook nog een waterig zonnetje, ben aan de sop, en aan de strijk, dus geen tijd voor het zonnetje
Kaylo nog even shoppen, ik dit jaar niet, heb nog zat om aan te trekken, en mijn hoofd staat niet naar shoppen, ook vind ik de mode niet leuk

Viva : begrijp je wel hoor meid !

Goeiemorgen!!!

Ik weer aan het werk!

Bloem: mijn collega gaat de zondag nadat ik ben teruggekomen :wink:

Zucht… kon een gratis kaartje krijgen voor een concert van Jan Smit voor morgen… maar ik heb bedankt… moet zaterdag vroeg me bed uit en 13 uur vliegen dus nee zie dat niet zitten… :thumbsdown:

Ga ff wat doen!!!