TTT Deeltje 89, Er wordt wat afgekletst

cyn : bijna terug weg ! Gelukzakje ! :stuck_out_tongue:

@Cyn
Jammer van Jan Smit maar hij zingt nog wel langer, kan altijd nog. Je moet idd goed uitgerust zijn voor je snoepreisje naar Mexico.

@Viva
Even geen tijd voor de zon. Nog een paar dagen en dan mag je de schade in halen.

Marion: jajajajaja!!! :smiley:

Goedemorgen.

Hier nog steeds mooi weer. Vannacht wel hard geregend.

Nou ben d’r weer. Kreeg een andere dokter want ze hadden onderling hun diensten geruild. Volgens mij ging die fietstest best wel goed. Heb 'm helemaal afgemaakt en dat is al beter dan de vorige keer, toen ik eerder moest afhaken door verzuring in de benen.

Maar…dan kom je bij die arts en die neemt alles nogeens met je door en die vond, dat mijn hart te snel vermoeid raakt. Geen zuurstofgebrek, maar gewoon gaat falen zeg maar. Ik kon daar nu in meedenken zei hij, door volgende week weer een nucliaire test (hartscan) te doen en als blijkt, dat mijn hart slecht functioneerd, kan er altijd nog zo’n kastje geplaatst worden, ter voorkoming van hartritmestoornissen.

Nou meiden, dat is dus even het laatste waar ik op zit te wachten, om met zo’n ding in mijn lijf te gaan lopen. Kan ik volgende week weer een halve dag in dat K*T ZH gaan zitten en de week erop weer voor de uitslagen daarvan. Pfffffffffffffff… gloeiende, gloeiende!!! :disgust: Sorry, maar ben een bietje teleurgesteld in mezelf nu.

Meisjes ik moet nu gaan werken. See jou all later en spiet mien van deze ego ff.

Laterssssssssssss :dag:

@Cyn: Ik zou ook liever vroeg naar bed gaan voor Mexico, dan naar Jan Smid. :tongue: Grapjeeeeeeeee :slight_smile:

Ik ga.

roanna : dat is vervelend nieuws meid. Sterkte hoor !

Roanna, lieve schat! Het zit jou ook niet mee de laatste tijd!!! Maar als zo’n kastje noodzakelijk is… de artsen zullen het niet zomaar zeggen… :kus: maar ik snap je reactie echt wel!

@Roanna: :kus: het zit niet mee…maar ik begrijp je teleurstelling in je eigen lijf!! (maar doe maar gewoon we willen je niet missen!!!) ik zie je morgen voor de echte knuffff

Ik mag gewoon al over 30 min NAAR HUISSSSSSSSS

Beps: jeetje wat een werktijden!! Heerlijk toch!!! Geniet ervan :kus:

beps : heerlijk aan je nageltjes laten frutselen ? Ik mag zaterdag

@Roanna
Oh meis toch, zit jullie ook niet mee op het moment!!! Eerst kokkie en nu jij. Maar als het moet? Zoals Beps al zei, we willen je niet missen … dikke knuffel :kus:

Roanna : dat is wel een tegenvaller voor je he, je ging er echt heen met de overtuiging dat alles ok is. Maak je nou niet te druk want dat is ook weer niet goed voor je hart en ik sluit me toch wel aan bij de opmerking dat de dokter wel weet wat nodig is, ook al willen wij het niet altijd horen natuurlijk. sterkte:kus:
Beps : wow snel weg meissie, het is tijd !!!
Ik vanaaf naar de kapper en morgen nagels haha, staan we er allemaal weer op op tijdens het weekend
Cyn : lekker vroeg naar bed meissie, jantje wacht vast wel op je tot je terug bent uit mexicooooooo
Viva : jullie hebben echt al veel beslissingen genomen en alles in de juiste banen geleid. nu kun je toch al iets geruster in het zonnetje gaan zitten volgende week he, je hebt het dik verdiend hoor meid :kus:

Roanna, meisje toch…dikke knuffel

Ik ben nu met de koffers bezig die van hubs is al gepakt.

Viva: ja moet ook gebeuren he!! Ik ga morgen mijn koffer pakken… Heb net even snel bij de D**n supermarkt after-sun gehaald…

Roanna: dikke knuf voor jou!! Hoop dat alles met een sisser afloopt… maar inderdaad… kan me voorstellen dat jen niet op nog een dag zh zit te wachten… en… als het nodig is… is het nodig om met zo’n kastje te lopen…

kaylo: lekker shoppen :smiley:

Beps: al lekker naar huis :slight_smile:

ikke nog 2,5 uur… dan mag ik ook naar huis hihi… nog f telefoondienstje draaien, dus kom wel :ninja: hierzo… morgen ochtend weere telefoondienst… dus ook dan mag ik meegluren hihi

Jessy heeft vanmorgen weer een (onaangesloten) kabel doorgeknaagd… heb de ruimte dus maar weer wat kleiner gemaakt… ze heeft nu een halve zolder ipv een hele… nog ruimte genoeg hoor, maar dan kan ze helemaal niet bij draden komen. Nu Viva thuis is, hobbelt ze gewoon in de rondte… maar als we niet thuis zijn of we gaan slapen heeft ze de zolder.

Ik heb trouwens een filmpje van de doggy dance (heeft Viva gisteren gemaakt)… ga ik vanavond ff uplaoden… :smiley:

Damber : jij mag ook lekker bijna naar huis. Is maar goed dat Jessy niet meer bij de draden kan anders kom je straks thuis en heeft ze een punkkapseltje:lol:

Ze kan gelukkig niet bij draden komen die onder stroom staan… .dat scheelt alweer… krijg wel steeds een hartverzakking… ondanks stroomloos :wink:

Damber: wat een dondersteentje he!!! :wink: En gelukkig dat er geen stroom op staat!

Nou inderdaad hahahah

Heb jij alles verder al geregeld mbt mexico???