TTT Deeltje 89, Er wordt wat afgekletst

Haha nou… voor zover ik weet wel… Heb dollars in huis… paspoort ligt klaar… en verder moet ik me koffer pakken en gaan met die banaan! :smiley:

Cyn : lekker idee he, wie weet kom je wel met een leuk mexicaantje thuis:D

NEEEE ik wil geen jongen meer in het buitenland… Pfff Mexico is nog verder dan Turkije! :thumbsdown:

Hahhhahah… 1 dag van tevoren de koffer nog inpakken!!! Dat zou voor mij stressen worden… :smiley: :smiley: :smiley:

ik pak een uur van te voren in, altijd!!
Cyn : nou een voor een paar daagjes dan :unibrow:

Terug van shoppen. Jurkje gescoord om 's middags boven bikini aan te doen om te eten, en een mooie luchtige bloes in frisse kleurtjes. Verder was er niet veel te bespeuren !

Damber: haha ik doe het altijd 1 dag voor vertrek! :wink:

Gadver de eerste nieuwe facturen vanwege de nieuwe vliegbelasting zijn binnen!!! :finger:

Kaylo : dat is toch weer leuk geslaagd, zal zonnig staan hoor !!
Ladies ik ga er vandoor op naar de kapper, grijze haartjes weg en accuut weer 10 jaar jonger:D see you all, werkse doei doei

raak ::dag:

Kaylo: lekker geshopt zo te hoten!! Begint voor jullie ook alweer op te schieten!! :smiley:

Kaylo… lekker geshopt!! jij nog 31 dagen… dus ikke nog 30 :smiley:

Roanna,fietstest anders gelopen dan je verwacht had,sterkte:kus:
Cyn,al in vakantie stemming?
Kaylo,lekker geshopt en nog geslaagd ook

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon14.gif

Heb Wr ook nog niet gezien,die bleef toch maar een week weg of heb ik dat verkeerd?

damber : is makkelijker voor jou hé ? zo vergeet je niet te vertrekken ! Haha !

TRL: Begint langzaam te komen!

Cyn wanneer kom je eigenlijk terug?

Donderdag 22 mei… :wink: Dus volgende week ben ik er al weer :finger:

gaat niet goedkomen hier buiten, er komt een mega:storm: bui aan, alles donkergrijs

pfff zo’n takke eind vliegen voor een paar dagen