@WR: Ik snap het, leuk voor je. Wie weet kom ik je nog wel tegen daarzo
Ik ben thuis… had een rotplek, laat beginnen dus rotplek…
Maar goed…
Vanaaf nog weg, eerst maar eens eten regelen enzo…
Ik ga ook zo achter de pannen, eten beef shanghai
Goede middag … nog even voordat ik achter de pannen moet!
@Crazy
WELKOM THUIS!!!
Weer een leuke tijd gehad in Marmaris … en weer meteen aan het aftellen he!
@Filiz
Leuk zo’n club … maar niet heus. Zo zie je maar weer hoe waar je handtekening is! Nu het touw zelf maar in handen genomen. Wordt wel nachtwerk maar snap wel dat je niet nog een half jaar langer wil studeren. Succes!!
@WR
Had dat vermoeden al … lijkt me net iets voor jou! En ALS we in de buurt komen deze zomer dan komen we bij jou boeken.
@Roanna
Ook hier nog stakingen? Heb er niets van meegekregen. Alleen gehoord op het nieuws van Belgie en morgen is Frankrijk aan de beurt geloof ik.
@Toos
MMMMMMM … lekker beef shanghai. Kom ik aan met mijn kipfiletjes.
@Beps
Wat staat er bij jullie op het menu vandaag?
@Crazy: Welkom thuis, alweer aftellen voor de volgende keer
@Marion: Bussen staken landelijk, vandaag, morgen en donderdag
Kipfilet in de beef shanghai?? Sta toch wat verkeerd te doen, is met gehaktballetjes:biggrin:
haii haii !
Zit nog niet zo lang op deze site dus begrijp er nog niet zoveel van ![]()
maar nog mense die van de zomer ook naar marmaris gaaan ?? ![]()
@Toos
Doe je zeker iets verkeerd, is met rundvlees ![]()
En WIJ eten doodgewoon een kipfiletje.
Klopt RUNDERgehakt:D Jij bedoelt teriyaki, dat is met rundvlees. Wat eet je bij het kippie
Jeetje … ben echt knap van de leg af geloof ik ![]()
Kippetje met aardappelen en erwtjes, heb geen zin om lang achter de pannen te staan. Wil vanavond ook nog even kijken hoe het met neefje gaat.
toos, marion- gezellig als jullie in de buurt mochten zijn:D
iedereen lekker aan het eten?
jenny- welkom hier, geen idee of er nog mensen naar marmaris gaan hier volgens mij niet…
Zo, de schapjes weer binnen voor 2 dagen.
@Toos: Heerlijk meid. Ja, hier ook een fris windje hoor. Aspergetijd is meestal tot de langste dag. 21 Juni dus, maar dat zal hij wel niet meer meemaken i.v.m. operatie.
@WR: Dat idee had ik al. Bij Le* of bij die andere dame? Of deed Le* nu alleen die boottochtjes? Nu weet ik het ook niet meer precies. Maar wel leuk werk. Echt wel wat voor jou.
Weet even niet mee wie het vroeg. Ja, de bussen staken nog. Morgen en donderdag ook nog en aangezien ik terug met de bus moet, is het dus kl*te. Mien manneke zei vandaag dat hij dacht, dat hij wel wat eerder klaar zou zijn bij de boer en mij dan op zou halen. Ik expres al lekker een bammetje meegegeten met de collega’s, zodat ik wat later zou zijn. Zit ik dus op het bankie buiten bij CB te wachten en hij komt maar niet. Ben ik alvast maar gaan lopen en ik was al dik voorbij de Mac (Bep en Bloem weten hoever dat van mij huis is :biggrin:) kwam hij me tegemoet. Was eerst nog op mijn werk naar binnen geweest om te vragen of ik er nog was (niet dus) en heeft me uiteindelijk ergens onderweg opgepikt. Pffffff…
Moeten nu ook nog eten. Kokkie is met het eten bezig en ik mag/hoef niet te helpen. Ja, zo dadelijk met eten. :biggrin: Wij eten ehhhh… gemengde sla met sherrytomaatjes, gebakken aardappelen, ikke een kipfiletje en mien man een runderhamburger. Luchtig toetje na. Nou, een haute cousine he? :slywink:
@Beps: Dacht het al. Een rotplaats dus vandaag. Nouja morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Iedereen eetze zo.
Wij roerbakcombi van appie…die hebben 4 keer kiezen 1 keer eten voor 8 euro…
Nu dus roerbakrunderreepjes, japanse groente, rijst/wilde rijst en terryakisaus… jammie…
off voor 4 personen…maar ik ben bang dat het op is hahahaha!!
Zo hondenschool, trainen en daarna, filmpje(als ik wakker blij tenminste)
hoihoi
Het klinkt allemaal lekker wat jullie gaan eten.
Ik heb net mijn eten op en was gewoon andijvie.
Ik ben helaas weer terug van ADR.
Het was echt fantastisch!!! Ik mis het nog iedere dag:(
Ik ben zelfs 2 uur naar het landen alweer naar het reisbureau geweest om voor sept te boeken.
Nu maar afwachten als mijn wensen in vervulling gaan!
Iedereen fijne avond.
Ik ga maar eens naar de halve finale van het eurosongfestial kijken.
GRoetjes Jac
@Jac: Zou het ook niet de laatste keer zijn? Hoorde bij hub ook al twijfel over volgend jaar. Was er trouwens veel veranderd?
roanna - is bij die andere dame, le* doet volgens mij alleen boottochten, maar dat weet ik ook niet zeker. je hebt vandaag genoeg lichaamsbeweging gehad dan met het lopen!
beppie- klinkt goed wat jullie eten, succes vanavond op de hondenschool
jac- welkom terug, genoten in adr, hopelijk kan je terug in september!
@Beps: Klinkt ook lekkel. Van de week ook maar eens naar kijken. Was nu niet bij Ap geweest, maar bij D*ka.
@Toos: Toch weer twijfel bij je hubs? Ik zit er nu ook echt over te denken om eens zo gek te doen, als alles hier goed verloopt. Maar dan ook voor dit najaar. Ach, wat loop ik toch te dromen. :drugged:
@WR: Oh, goed zeg!
jac…welkom back…gaat altijd veel te snel he de vakantie…miss in sept teryg…zou super zijn natuurlijk.
beps…nog een druk programma vanaaf
roanna…kokkie met het eten bezig…en jij lkkr niks doen…![]()
@Roanna: Stel je nou voor dat alles voorspoedig gaat met kokkie, waarom dan ook niet