TTT Deeltje 89, Er wordt wat afgekletst

goedemiddag,

iedereen bedankt voor de felicitaties

roanna- ja idd via bloem kan ik aan de slag!:smiley:

mk- gefeliciteerd!

toos en kaylo lekker een vrije dag, geniet ervan

trl- bovenaan het lijstje, schiet al op voor je, hopelijk komt er daarna wat meer duidelijkheid omtrent wat askim wil, vind het iig erg knap dat je ook zonder zijn support dit kindje wil!:kus:

:ninja:
Wat een rust

Merhaba,
Viva en Damber, gecondoleerd en heel veel sterkte wens ik jullie toe.

Ik ben dus weer terug na een heerlijke vakantie in Marmaris. We hebben het erg gezellig gehad met z’n allen, genoten van alles en iedereen.
Ben zowaar zonder stress terug gekomen, maar heb nu makkelijk poraten want over ruim 5 weken ben ik alweer onderweg daarheen!

Heb niet bijgelezen, sorry…maar hoop dat het iedereen goed gaat. Straks weer aan het werk en het gewone leventje weer oppakken.
Dikke kus voor allemaal XXX

Wr,dat hoop ik ook dat ik duidelijkheid krijg,maar dat moet hij maar geven hoor.Ja wat is knap op ook zonder zijn support dit kindje te krijgen.De andere optie is niet in mijn hoofd opgekomen,dat is iets wat je dan nooit meer vergeet en ook iets wat ik niet kan.Maar moet wel zeggen dat ik met gemengde gevoelens naar Turkije ga nu hoor,maar dat is natuurlijk ook niet vreemd.

Crazy,welkom terug en weer aftellen heerlijk hoor.

crazy- welkom terug, lekker genoten en over 5 weken alweer lekker terug

trl- ja is ook zo, maar het is niet niks wat je nu doormaakt met askim en de kleine! maar kan me voorstellen dat je met gemengde gevoelens er heen gaat. hoop dat alles goed komt voor je!

Wr,dank je :kus:.

@viva en damber
Gecondoleerd met het verlies van jullie moeder en oma.
Ben je zo dicht in de buurt en dan gebeurt het nog als je heel even weg bent.
Ik wens jullie en natuurlijk ook (o)pa heel veel sterkte.

daag dames…

mk…helemaal over het hoofd gezien dat je tante bent geworden…proficiat…!!

verder heb ik eigenlijk alleen maar zin om gal te spugen…maar dat zal ik jullie niet aandoen…
ik ga een sigaretje roken…
en tot ver in de nacht (zoals de situatie er nu uit ziet) verder met schoolwerk :frowning:

xx

filiz-je mag je gal best spuwen… wat is er aan de hand iets met school?

naja…miss lucht t wel op…

voor t afstudeer project zijn we in groepjes van 6 ingedeeld…
over 2 weken hebben we presentatie, maar we hebben nog geen zinnig woord op papier staan…
3 weken geleden was de afspraak dat iedereen alle info naar mij zou sturen, dan zou ik het onder elkaar zetten…ja bull niks gekregen…
vandaag dus maar ns mn zegje gedaan…docent erbij…bleek dat je buiten t werkstuk ook nog n draaiboek moeten maken…
daar moeten we dus nog helemaal aan beginnen…en over 2 weken hebben we al presentatie…
ik zie het echt allemaal somber in.
vandaag dus nog maar eens wat werk verveeld…en eigenlijk heb ik me alle werk op de hals gehaald…>>>verwacht veel van jezelf en weinig van andere, dat bespaart veel moeite…:frowning:
wordt dus de komende dagen nachtwerk…
mocht je je afstudeerproject niet halen…kun je nog een half jaartje terug naar school…en dat zou natuurlijk mn hele planning door elkaar gooien…dus dat moeten we echt niet hebben!!
bovendien zit ik bij mensen in de groep waar ik nog neeoit mee heb samen gewerkt, dus je weet niet hoe die mensen zich aan hun afspraken houden>>naja ondertussen ben ik dr wel achter…maar t schiet dus allemaal niet echt op…

oja…en in de logboeken van die 2 weken dat ik erniet was, wordt dan ook doodleuk geschreven dat ik in tr zit…
terwijl me me op school netjes heb ziek gemeld…
wordt op school natuurlijk niet op prijs gesteld als ze erachter komen dat je gewoon op vakantie was…

ja idd…lucht wel redelijk op…
ach ja…kan nu maar beter iets gaan doen…:wink:

@filiz
Leuk zo’n groepje waarop je kunt bouwen :frowning:
Veel succes om alles op tijd af te krijgen.

jeetje wat een gedoe voor je, en dan ook nog eens balen dat school er achter kan komen dat je op vakantie was.
Maar lekker van je klasgenoten dat ze je zo in de steek laten. En geven ze nu ook weer niet thuis nu blijkt dat er nog meer gedaan moet worden dan verwacht?
Nou hopelijk komt het allemaal goed, want je plannen moeten gewoon doorgaan natuurlijk.
heel veel sterkte en succes:kus:

Goedemiddag.

Wat een rust he? :wink:

@Filiz: Inderdaad, wat een gedoe en dat kan je dus nu echt niet meer gebruiken he. Alles moet nu wel even gehaald worden, want er kan niet meer alsnog even ingehaald worden, wat jou plannen betreft. Hi, hi. Succes ermee.

@WR: Oke, dan heb ik denk ik ook al wel een idee wat en waar je gaat werken in Gumbet. Leuk.!!! :thumbsup:

Was een bietje laat thuis omdat die k*tbussen weer niet rijden en ik dus moetst wachten op vervoer. Ga donderdag wel op de fiets, want dit is ook niks zo.

@Toos: Lekker dagje voor jezelf? Zeker van het zonnetje genieten he? :zon02:

@MK: Ook weer op kantoor of van uit huis weer even lekker meekletsen? :wink:

@Beps: Harstikke druk zo te zien op het werk, of geen goed plekkie kunnen krijgen.

De rest allemaal aan het werk nog denk ik.

@Crazymar: Welkom terug .

Ik ga zo ff schapjes doen, Wacht even tot dat mien manneke klaar is met douchen. Stonk nog naar de asperges. :stuck_out_tongue:

Latersssss

@Roanna: Ik heb vandaag de toko een beetje glad getrokken en in het :zon02: gezeten. Was wel een fris windje, maar toch wel lekker. Kokkie weer klaar met de asperges vandaag. Hoe lang gaat dat door?
@Filiz: Ben je mooi klaar mee met zo’n groepje. Hoorde dat bij de meiden ook nog wel eens. Er is er altijd een die de kar trekt en de rest lift mee

@WR: Wat ga je in turkije voor werk doen en waar?

@MK: Was het eigenlijk een beetje vergeten, DDD he, maar gefeliciteerd hoor. Weer tante, leuk!!

@allen
Dank je voor de felicitaties.

@roanna
Vanmorgen thuis (maar dan geen tijd voor de pc) en vanmiddag op kantoor.

roanna- laat thuis door dat de bussen niet reden, hoe lang blijven ze staken? is het daarom niet?

toos-lekker van de zon genoten, en het huis gedaan, ik ga in Gümbet werken, en dan het verkopen van uitstapjes