TTT Deeltje 89, Er wordt wat afgekletst

@viva en damber…wat een afschuwelijk nieuws…!! geconduleerd, met het verlies van jullie moeder/oma…heel veel sterkte de komende tijd…!!
hele dikke kus voor jullie…

zucht…
vreemd dat die dingen zo lopen…
het ene moment gaat het beter en het volgende moment…
ik vind het heel naar dat jullie niet echt erbij waren of afscheid hebben kunnen nemen.
igg heeft ze heel hard gevochten de afgelopen week, maar ze was zo moe.
ik hoop dat ze nu ergens is waar ze nog steeds alle liefde van jullie kan voelen en ik vind het een fijn idee dat viva-zoon-damber-broer waarschijnlijk morgen in die helicopter kan stappen en igg deze week bij jullie kan zijn…

veel sterkte, veel tranen en een mooi afscheid… dikke kus

ik ga slapen, welterusten, tot morgen

@Viva, Damber en familie: Gecondoleerd met dit grote verlies en wens jullie heel veel sterkte de komende tijd. Ik heb de hele dag aan jullie gedacht en weet hoe jullie je gevoeld moeten hebben vandaag. Een dikke kus voor jullie

Ga ook het bed in … morgen naar kantoor en heb het gehad voor vandaag. Truste en tot morgen.

goedenavond

viva, damber- gecondoleerd, heel veel sterkte de komende periode en wat extra sterkte de komende dagen waarin jullie alles moeten regelen.

ben de rest nu even kwijt.

iig bloem idd super goede daad voor mij verricht, ben erg happy met me baan!

iedereen slaap lekker

Meiden…ik kom nog even weltrusten zeggen. Ik denk dat iedereen een beetje van de leg is nu. Maargoed, misschien morgen weer beter.

@WR: Tof voor je dat je een baan hebt. Heb ik het goed begrepen via onze Bloem? Toch wel handig zo’n netwerk om je heen he? :biggrin:

@Marion: Weer gehad voor vandaag? Rare dag he? Truste en tot morgen.

@Toos: Ja, zo komen er weer veel herinneringen boven he? Zelfs bij mij, al zijn mijn ouders al zo’n 17 jaar geleden overleden. Maargoed, laten we maar zeggen, hoort bij het leven, hoe erg het ook is. Maarja, als lijden een last wordt, wat is beter, zeggen ze toch! :crybaby: Hou je haaks he!

Weltrusten allemaal en tot morgen. :dag:

Ja, het maakt wel weer veel los bij mij. Het is ook nog niet zo lang geleden. Ik ben ervan overtuigd dat mijn vader het nu goed heeft en het besluit om te stoppen de enige goeie was. Het zal bij Viva ook wel een tijd duren voor je zover bent

Meiden welterusten en tot morgen

@viva en damber:kom net thuis en heb t verschrikkelijke niewus gelezen, gecondoleerd heel veel sterkte voor nu en de komende tijd

@Viva en familie::tear: heel veel kracht voor de komende dagen. Het is (te) snel gegaan, maar verder lijden is ook niet wat je je (o)Ma wil zien doen. :tear:
:kus:

:zon02:

Meiden ik ben het weer kwijt, maar dat zullen jullie begrijpen. Zoals Roanna en Toos ook zeggen, het triggerd eigen gevoelens, altijd.

Ik was zo moe(door onze pupper) dat om 21 uur gister het licht helemaal uitging. Ik gewapend met oordopjes naar bed en gewoon 9 uur geslapen… ZALIG
Nu op naar het werk(om 10 uur beginnen) dus…

Morgen,

Beps,lekker geslapen 9 uur lang,dan zal je het wel nodig hebben gehad.
Wr,leuke baan in Gumbet gevonden met hulp van Bloem…Lekker hoor nu aftellen.
Bloem,goede daad verricht dus.
Roanna,leuk feestje gehad.

Bloem,ik heb al een aantal dingen op een rijtje gezet,en mocht askim er dus echt niks van willen weten dan heb ik de keus ook al gemaakt en die mag duidelijk zijn.

:turkey:Turkije lover:27 mei - Kusadasi :turkey:

Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Wr: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Cynthia: 12 juni - Bulgarije!!!
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Crazymar: 28 juni voor 3 weken Marmaris
Filiz: juli - side 4-evahh
Linda: 4 t/m 6 juli - Familieweekend naar ?
Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Beppie 14 september- Kusadasi(8 dgn)
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Miere: 4 oktober Blue Cruise Marmaris

En dan de verjaardagen nog …

28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill

woehheeoooee en bovenaan t lijstje!!!
@ trl goed zo :thumbsup:
@ beps ik was je al kwijt!! dacht er om 23h aan en dacht dat het toen te laat was om t sms-en… hihi maar gewoon moe dus…
ik heb gisteren gewoon nog 2x hardop moeten lachen om jouw reactie vanwege die knul in het grijs/geel… hahaha… magisch…!! :biggrin:

ikke heb dus een vakantiehuisje geboekt… volgens mij ben ik nog nooit in NL ‘op vakantie’ geweest… nou ja, tis meer een weekendje weg en er wordt geschaatst, dus eigenlijk is het gewoon een schaatsweekend :stuck_out_tongue:

@Bloemmie: het zal…knul grijs/geel,…a’doorn… die??? Ben het anders kwijt…ach behoor mss toch tot de DDD’s!! Zooo lekker geslapen… Huisje geboekt?? Waar??? Wanneer???

@TRL: dat is idd al lang duidelijk… Want je moet tenslotte niet meer ‘alleen’ aan jezelf denken, omdat je niet meer ‘alleen’ bent… :kus:

Beps,precies,ik denk en hield altijd rekening met anderen,nu denk ik wel een keer aan mezelf,ongeacht wat askim wil,dit kindje gaat er komen met of zonder hem…

Goede morgen meiden … bakkie en ontbijtje zit erin. Weinig te melden van deze kant. Het is een beetje stil in mij…

Nu optutten voor kantoor, geen zin maar het moet. Tot straks … voor allemaal een dikke :kus:

@TRL: :kus: hihi gewoon omdat je lief bent!!!

Goeiemorgen,
Ik heb eigenlijk ook nog niks te melden. Vandaag een vrije dag, heb nog geen plannen.
@Beps: Leuk he zo’n puberende pup, wat kunnen ze dan heerlijk eigenwijs zijn. Voor jouw doen lang geslapen. :kus:
@Bloem: Een vakantie in nederland geboekt, niks mis mee. Helemaal leuk voor je
@Trl: Bovenaan het lijstje, aftellen voor jou
@WR: Een baan gevonden via Bloem, gefeliciteerd
@Marion: Succes op kantoor vandaag
@Roanna: Ben toch wel benieuwd hoe het was gister

goeiemiddag !

Viva/Damber : gecondoleerd met het overlijden van jullie mama/oma. Wens jullie heel veel sterkte toe. Ook mijn gedachten gaan uit naar jullie. Hele dikke :kus:

MK : weer tante ! Wat leuk ! Proficiat !

WR : proficiat met je nieuwe baan ! Veel succes daar !

Voor de rest niet veel te melden. Was gisteravond op hetzelfde uur thuis, geen problemen ondervonden van de treinstaking. Zal vandaag dus wel even anders zijn. :thumbsdown:
Maar ikke lekker thuis dus ! Even profiteren om wat “bij te koken” en de diepvriezer te vullen. Kunnen we weer tijdje verder !

Iedereen nog een fijne dag verder ! :dag: