TTT Deeltje 89, Er wordt wat afgekletst

raak : nee, dat hoeven wij niet. Sommige ministeries wel, maar wij dus niet. Is niet eerlijk tegenover anderen, weet het, die moeten verlof nemen.
Hangt ook veel van je baas af, en wij hebben een héél makkelijke !

@kaylo
En dan maar hopen dat het zonnetje morgen wel schijnt.

@trl
Wat een lief vestje heb je van je moeder gekregen.
Jullie hebben leuke telefoongesprekken, maar niet over de zwangerschap.
Misschien moet hij nog alleen nog wennen aan het idee, hij is vast niet vergeten dat je zwanger bent toch. Ik hoop voor je dat het straks in Turkije helemaal goedkomt.

MK : is te hopen ! Zonnetje ben je rap gewoon hoor !

Zal morgen een chaos zijn op de wegen !

Hoor net van een collega dat er nu al moeilijkheden zouden zijn. Nu maar hopen dat we op een deftig uur thuisgeraken

Nog een leuke avond iedereen ! :dag:

@kaylo
Ik hoop dat de drukte meevalt en dat je normale tijd weer thuis bent.
Veel plezier morgen op je vrije dag.

Ik ben morgenochtend vrij.
Nog helemaal vergeten te zeggen, ik word ook weer tante. Mijn zus is 3 maanden zwanger.

MK : weer tante : proficiat, altijd weer leuk he zo’n kleine in de familie erbij
Kaylo : wel thuis en fijne dag morgen dan hoor, dat is mooi meegenomen

Ik moet morgen naar Duitsland, vergadering van, als het aan mij ligt half uur, dan lunchen en weer naar huis, ben ik heeeeeeel de dag onderweg:wasted:

Mk,Gefeliciteerd!!! Dat hoop ik ook,daarom in turkije een goed gesprek hebben en wil ook met hem naar het ziekenhuis daar om een echo te laten maken…Door de telefoon heb ik het er niet over,omdat hij dan stil valt en ik me ook rot voel dan,dus vandaar.

Meiden ik ga naar huis
Eerst ff met de puber-hond lopen
en dan boodschapjes en eten,…
Meld me vanaaf nog wel
:dag:

@trl
Als hij er echt niets van wil weten, dan was hij toch niet zo lief aan de telefoon.
Straks met de echo, als hij een echt mensje ziet bewegen…

@beps
Laat die ‘puber’ maar lekker rennen, kan ze morgen uitslapen :smiley:

ben er ook vandoor, kom vanaaf wel langs doei doei eetse allemaal

Mk,ja wie weet,wacht het allemaal maar af.

ikke weer thuis
met een knallende koppijn, maar wel bijgelezen

@ roanna, mooie trouwlocatie en jij helemaal op sjiek. hopelijk hebben jullie het droog gehouden
@ trl, ik zou cker wel ff voor mezelf op een rijtje zetten hoe jij ertegenaan kijkt, wat als hij wel/niet besluit neemt, wat wil jij minimaal… je moet nu aan jezelf en de toekomst van je kindje denken. als ik de verhalen van jou hoor over je vriend is hij best een laat maar waaien/ i do it my way-type en in dit geval heb jij daar nu ff nix aan… denk aan jezelf en de kleine wurm
@ mk gefeliciteerd!! met je zus… nog zo;n kleine wurm!

@ viva/ damber: heb nooit spijt van die dingen die je gedaan hebt… iedereen zegt: ik kan geen advies geven… ik zou ik niet zijn als ik het wel zou doen :stuck_out_tongue:
broer/ zoon kan nu komen en nu afscheid nemen… misschien knapt ze op, misschien is ze er volgende maand niet meer, misschien neemt ze deze week afscheid.
in alle gevallen, als viva-zoon-damber-broer nu komt, kan hij haar nu bijstaan, afscheid nemen voor evt volgende maand/ de tussenliggende periode of erbij zijn als het deze week gebeurd…

blijft hij daar, zit hij op hete kolen, gebeurd er echt iets dan kan hij misschien niet meer komen maar is dan igg te laat om afscheid te nemen (tenzij ze lekker volhoudt tot na aug…)
maar goed… das mijn idee…

ik heb mn goeie daad ook weer gedaan: heb nl iemand aan werk geholpen.
@ wr… heel veel succes!! ik hoor het wel als je nog meer vragen hebt!

even niet bijgelezen,

vanochtend om 10 uur naar het reisbureau geweest, om te annuleren een annuleringnota moest ik tekenen en ophalen, 10 wachtende voor mij bij oad telefooncentrale, zitten we daar mijn mobiel, paps aan de telefoon, ziekenhuis heeft gebeld gaat niet goed met mams, wij naar huis Damber opgehaald, naar het ziekenhuis, daar aangekomen, mams eigenlijk niet meer bij kennis (coma) gesprek met de arts, toestemming voor comfort gegeven, aflopende zaak, alle toeters en bellen eruit, schoondochter gebeld, ook naar het ziekenhuis, om half 1 mams een spuitje met morfine, weer een gesprek, nu met de neurloog, grote schade, lichaam is op, ze trekt het niet meer, half 2 even een kop koffie gaan drinken beneden met paps en hubs en de kinderen, defenisie gebeld, peuk roken buiten, 5 voor 2 telefoon verpleegster, we moeten naar boven, daar aangekomen, paps voor de deur (neemt een andere lift) mag niet naar binnen, wij rennen…was mijn moeder om ongeveer 10 voor 2 overleden, voor iedereen inclusief de artsen totaal onverwacht, zou nog een dag of 2 kunnen duren…
even in memostijl geschreven, ik heb geen fut om nu verder alles uit de doeken te doen, krijg zo mijn schoonzusje en zwager nog even hier.
Alles geregeld, met de begrafenis ondernemer as vrijdag om 10 uur wordt mijn moeder gecremeerd.

:crybaby:

Vreselijk, wilde hier even gezellig binnenhuppelen, maar zit nu te bibberen van schrik.
Ga niet uitgebreid reageren, weet ook de details niet maar wil Viva en Damber condoleren met dit enorme verlies en heel veel sterkte toewensen.

Viva en Damber;gecondoleerd met het verlies van je moeder en oma

Sterkte komende dagen

Viva/Damber heel de middag zitten wachten op een berichtje, wat ik 's avonds nooit doe is mijn laptop aanzetten, wilde hem nu de hele avond aanhebben enliep maar heen en weer. mijn angst was bewaarheid, helaas is vanmiddag je moeder/oma al gestorven.ik weet het woorden schieten hier tekort maar wilde toch mijn meeleven op papier zetten.mijn gedachten zijn bij jullie en de rest van de familie.probeer troost te vinden in alle lieve dingen die jullie de laatste weken in haar leven voor haar gedaan hebben jullie waren zo goed en zo lief, niks was teveel.ze rust nu in vrede en hoeft geen pijn meer te hebben.ik wens jullie heel veel sterkte, zo sorry:crybaby:

Viva en Damber,gecondoleerd met dit verlies heel veel stekte voor jullie en de rest van de familie.

Goede avond allen …

@Kaylo
Treinstaking morgen en een extra dagje vrij.

@MK
Je wordt weer tante … gefeliciteerd!!

@Raak
Dat is wel lang rijden voor een half uurtje vergaderen en een lucnch! Telefonisch vergaderen geen optie?

@Viva-Damber
Zoals Raak al zei … woorden schieten te kort! Wil jullie condoleren met dit grote verlies. Wens jullie veel sterkte :kus:

Goedeavond.

Ik ook leuk en goed gehad en even hier kijken en ja ook mijn voorgevoel kwam uit. :tear:

Ik wil ook Viva, Damber en familie condoleren met dit grote verlies. Toch nog vrij onverwacht, maar wel verlost van al de pijnen en wat haar anders nog te wachten zou staan.

Viva en Damber, heel veel sterkte voor nu en de komende tijd.

@Iedereen: Ik kom nog wel een keer mijn verhaal van vandaag vertellen.

@MK: Gefeliciteerd met het weer tante worden.

Dag meiden.