TTT Deeltje 89, Er wordt wat afgekletst

Viva/Damber : zit niet mee allemaal he,zulke slechte berichten komen natuurlijk nooit gelegen maar dit is wel een heel slecht moment zo vlak voor de vakantie.Voor je broer ook een zwaar dilemma.heeel veeel sterkte en dikke dikke:kus:
Roanna : veel plezier vanmiddag, wat zal jij er chic opstaan zeg, alleen jammer dat je niet zo actief bent he:p
Bloem : ook weer werken?'t is weer maandag he
Beps : was al heeeel vroeg wakker gemaakt door de puber, valt niet mee he
WR : ff naar de dokter??? weg op Schiphol, maarre krijg er hoop ik leuk baantje in Gumbet voor terug
Trl : cluppie verloren, da’s pech hoor. Hoe gaat ie verder? Turkije komt al dichtbij, gelukkig he
Filiz : eerst naar school en dan werken, druk druk in de laatste weekjes
Toos : Les miserables leuk geweest, gelukkig hoor, en nu op naar het weekend voor de volgende ervaring.laat maar komen
Kaylo : gaan lekker gratis watersporten op verlof
Linda : eerst daagje hard werken en dan lekker gaan genieten, veeeeel plezier vanaaf

Ja dat is zeker vreemd. Ziet er mooi uit trouwens

@roanna
Dat ziet er schitterend uit.

@kaylo / toos
Het bijgebouwd gerenoveerd.
Vorig jaar zijn wij in een kamer geweest (gelukkig niet die van ons) maar die was heel muf, overal vochtplekken. Daar had je echt niet willen zitten.
Verder vond ik de badkamer erg deprimerend, zwarte tegeltjes en geen raam. M. wilde er bijna niet in.

@damber en viva
Wat een keuze… ik denk dat hij dat alleen zelf kan beslissen.
Jullie iig sterkte met het gesprek.
:kus:

@Roanna
Mooi gebouw zeg … waar jullie getrouwd zijn!
En zo te horen sta je sjiek op, moet wel als je daar naar binnen gaat he :slywink:?

Roanna : dat is idd een romantisch gebouw

Zo dames. Ik krijg net telefoon dat de 'gelukkigen" onderweg zijn vanuit L’stad, naar hier.

Ga ik snel even een broodje eten, anders trek ik het niet, wachten op kokkie die zo thuis komt van de boer en dan wegwezen.

Jullie ook allemaal nog een fijne dag verder al dan niet op het werk. :dag:

@Viva & Damber: Jullie heel veel sterkte gewenst bij het gesprek met de artsen vanmiddag. :kus:

:dag: Allemaal!

Viva en zussie,zeker en dilemma voor je zoon/broer.Maar zoals al gezegd is,hij moet doen wat zijn hart ingeeft,het blijft een moeilijke keuze.

Roanna,op sjiek.

Raak,gaat wel oke hoor,nog een week en dan op naar Turkije,maar heb er wel gemengde gevoelens bij hoor.Door de telefoon is askim wel lief en hebben we leuke gesprekken,maar heb het bewust dan niet over de zwangerschap.

toos : heb zoiets gelezen op vakantiereiswijzer en Jac had ook al een pb’tje gestuurd.

Vorig jaar kwam Hub toevallig de eigenaar tegen van ADR en heeft daar een poosje mee gekletst. Hij heeft de big boss gewezen op de inderdaad muffe kamers in het bijgebouw en de slechte staat waarin de badkamers waren. Hij is met de general manager het hotel doorgegaan in opdracht van de big boss en laten zien hoe je als gast tegen achterstallig onderhoud aan kijkt en dat dit nou niet bepaald 5 * was. Die boss heeft er dus wel wat mee gedaan

Onze kamer viel gelukkig heel goed mee, was heel netjes. Maar dankzij jouw ventje gaat iedereen dus toch nog wat luxueuzer zitten :hihi: :thumbsup:

Ik ben heel benieuwd hoe het eruit ziet. Ja je betaald er tenslotte ook voor, bij ons vielen de tegeltjes van de muur en zat alles aan elkaar gekit

toos : nog paar weekjes geduld ! Voor ons nog 27 dagen ! :zon02:

Zo hier druk…

:ninja:

Ja, doet de tekst geen eer aan he Beps:o

Nee absoluut niet…

En nog steeds niet…
Iedereen in de zon???

Hier geen zon te bespeuren, helaas !

Beps : zal toch niet meemaken dat iedereen aan het WERKEN is ??

Morgen treinstaking ! Niks geen treinen in België ! Dat wordt dus dagje thuis :tongue:

Beginnen al deze avond om 22u en staking zou 24u duren

Kaylo : zal wel weer een files geven. Hoef je dan niet met eigen vervoer te komen ???