TTT Deeltje 89, Er wordt wat afgekletst

sorry, we hebben wel bijgelezen… even een ego-berichtje

Goedemorgen meiden,

Gisteravond heb ik vrij gevraagd op mijn werk. Vanmiddag hebben we een gesprek bij de arts die mijn oma ‘behandeld’. Oma ligt nu op een kamer alleen, ze was gisteravond (om 22:30 uur) wel aanspreekbaar… maar ZO ZIEK!!! Ze heeft weer infuus, krijgt vloeibare antibiotica en verder is ze al ver weg… Ze denkt namelijk dat ze in het verpleegtehuis ligt…

Mijn broer is gisteren ook op de hoogte gebracht. Mijn schoonzusje heeft contact opgenomen met defensie zodat zij er ook vanaf weten… Vanmorgen heeft mijn broer te horen gekregen dat ze voor morgen een plek vrij hebben in de helicopter… Broer heeft dus gelijk met ons gebeld… wat moet hij doen??? Hij kan terug komen naar nederland, de vraag is dan of oma haar ogen dicht doet. Na 1 week moet hij dan weer terug en kan hij niet weer terugkomen voor een eventuele begrafenis. DILEMMA!! Moet hij oma zo zien?? Of kan hij beter de oma herinneren zoals ze wegging en hier naartoe komen als ze haar ogen dicht heeft gedaan?? pffff

Dank jullie wel meiden voor al jullie steun

Willen Roanna wel een hele fijne dag toewensen!

damber : dit is wel een serieus dilemma voor je broer dan. Ik zou kiezen voor het laatste : oma herinneren zoals ik ze heb gekend en dan naar hier komen als ze haar ogen gesloten heeft. Maar dat is elk zijn keuze. Veel sterkte hoor :kus:

damber en viva- wat ontzettend moeilijk voor jullie dit allemaal, en ook voor jullie broer/zoon is het moeilijk nu te beslissen wat te doen. weet verder niet goed wat te zeggen. heel veel sterkte en denk aan jullie:kus:

Lieverds…
Dikke kus, ik kan jullie geen raad geven.
Wij zelf zeggen in dit soort situaties altijd: Doe wat je hart zegt dat goed is… want die denkt dan anders dan je hoofd!!!
Nog een :kus: en veel kracht en wijsheid

Het is niet zo dat als mijn oma haar ogen heeft gesloten dat dan vaststaat dat mijn broer dan terug kan komen. Er vliegt maar 1x per week een vliegtuig en het is dan nog maar de vraag of er ook plaats voor hem is!!! En soms kunnen ze niet vliegen ivm stof… hij moet met de helicopter opgehaald worden en ja, als het te stoffig is, kunnen ze niet vliegen

Nee dat begrijp ik maar toch is het moeilijk hierin iemand iets te raden…
Als je broer nu haar wil zien of spreken, dan zou ik nu komen. Nu kan hij nog met haar praten(al is het verward). Maar dan is dus de keuze nu of als het straks over is… Maar wanneer is straks???
Nogmaals heel veel kracht en wijsheid

Goedemorgen all.

@Damber: Heel moeilijk om je hierin raad te geven. Heeft ook met gevoelens en in dit geval de tijd te maken Morgen zal er plaats zijn in de helicopter, dus zou hij eventueel deze week nog hier kunnen komen om, tussen haakjes, afscheid van Oma te nemen. We weten natuurlijk niet hoelang dit nog zal/kan duren.

Mocht Oma de ogen dicht doen en hij zou hier nog niet geweest zijn, is het dus de vraag, of hij dan wel weer mee kan i.v.m plaats en of ze wel kunnen vliegen en dan kan hij er ook niet bij zijn. Wat een dilemma!

Als hij zeker zou weten, of nu, of met een eventuele begrafenis, lijkt me de keus niet zo moeilijk, maar in dit geval dus wel.

Nou, heel veel sterkte en wijsheid ermee en laat je broer doen, wat zijn hart hem ingeeft en welke mogelijkheden hem geboden worden. Pfff…

goede morgen all…

ikke net wakker…:)dadelijk naar school, en dan door naart werk…

mooie update van marion…ik sluit me er voor het gemak maar even bij aan :wink:

@viva en damber…nu alleen op een kamer…miss wel beter voor haar…moeilijke keuze voor zoon/broer…houd ons op de hoogte en nogmaals…heel veel sterkte…

iedereen een fijne dag…
werkze, of genietze van het zonnetje

@Viva-Damber
Pfffffffffffff … wat een dilemma! Kan er ook geen raad in geven. Gaat er om wat voor hem het belangrijkste is, nog met oma te kunnen praten of samen met jullie afscheid nemen in het geval ze haar ogen sluit. Maar dat is niet zeker of die mogelijkheid er in zit.
In ieder geval zowiezo heel moeilijk voor jullie zoon/broer om nu zo ver weg te zitten. Jullie hebben elkaar en hij zit daar in zijn ‘uppie’. Natuurlijk zijn er wel mensen om mee te praten maar dat is toch anders, dat is niet eigen. Een dikke kus voor jullie allen maar vooral nu voor D :kus:

Goeiemorgen,
@Viva en Damber: Moeilijk voor je zoon/broer en moeilijk om als buitenstaander daar raad in te geven. Mijn gevoel zou zijn om terug te komen en afscheid van oma te nemen. In een week kan veel gebeuren en het zou voor hem heel waardevol kunnen zijn in de dagen dat hij hier is om oma en jullie te steunen. Laat hij in ieder geval doen wat zijn gevoel zegt, ook hij moet straks hiermee verder. Wens jullie heel veel sterkte en kracht toe:kus:

Nou meiden.

Daar zit ik dan met mijn goeie gedrag mooi te wezen. Heb een zwart/witte jurk, (ja, ja, jurk) aan en zwarte schoentjes met hakje en daar gaat dan vanmiddag mijn zwarte Zar*colbertje op. Nou, netjes zat toch? :unibrow:

O ja en een licht grijze panty. Pffffffffff wat zitten die dingen naar, als je dat niet meer gewend bent.

Maargoed, ik ben er klaar voor.

@Toos: Toch ook weer een leuke avond gehad. Nu weer op naar de volgende he? :thumbsup:

roanna : amuseer je !

@Roanna: Klinkt netjes hoor. Hoe laat moeten jullie daarheen?
Ja was een geweldige avond, vond Les Mis prachtig gezongen, soms kippevelmomenten. Vrijdag de toppers, ben heel benieuwd, heb er zin in

@Kaylo::dag:, wist je al dat de watersporten nog gratis zijn, kan ventje lekker blijven waterskieen:nod:

toos : ja, heb ik gelezen. Die is terug gelukkig :wub: !! En bijgebouw gerenoveerd. Ben benieuwd. Animatieteam ook terug (de helft toch)

@Toos: We gaan hier om een uur of 2 weg en ze gaan om 3 uur trouwen op het gemeentehuis, waar ik ook ooit jaaaaaaaaaaren geleden getrouwd ben. :zon:

Zat een foto te zoeken hier ergens op het forum, maar daar schijn ik nu als “niet aktief gast” te boek te staan. :paranoid:

Ja, Gala is in Adr met de helft van het animatieteam, turks restaurant is naar het waterpark verplaatst en op de plaats van de turk is nu een a la carte steakhouse, wel tegen betaling trouwens

@Roanna: geen actief gast, hoe kan dat nou?

http://tbn0.google.com/images?q=tbn:KPOgBwF9O-6zZM:http://www.cmghome.nl/gemeentehuis%2520oud.jpg

Hier gaan ze dus trouwen en daar was ik ooit getrouwd. Mooi he?

Ik zat even bij de foto’s van Truus van het campingforum te zoeken en zag daar een heel andere layout als eerst en ik was daar dus n.a. gast. Vreemd!