TTT Deeltje 89, Er wordt wat afgekletst

@Toos: Daarom. Als alles goed verloopt en we hebben de goedkeuring, ga ik echt eens gek doen. Ik wil dit al zolang en zo graag. :vak01:

Ach ja, dromen kan en mag altijd he? :biggrin:

Ja natuurlijk moet je dat blijven doen en als het kan en mag

Precies.

Wat ben jij goed Toos. Ik heb even gedaan wat je zei, en nu doe ie het weer. :thumbsup: :thumbsup:

Soms val ik van internet, even stekkertje eruit wil wel eens helpen. Dan meldt je modem zich opnieuw aan

Hoe was trouwens de bruiloft gister??

Nou, het was niet echt een bruiloft.

Mijn neef en zijn vriendin wilden gaan trouwen, omdat beide al een huwelijk achter de rug hadden en zij beide (grote) kinderen hebben, om alles veilig te stellen, zeg maar. En wat ik al zei, ook omdat ze van elkaar houden.

Vroeg in het jaar, hadden ze ons al gevraagd om getuigen te willen zijn en of we mee wilden denken over hoe en wat. Het moest zo eenvoudig mogelijk, niet zozeer vanwege de financien, maar meer omdat biede al een huwelijk erop hadden zitten en toch ook niet meer de jongste zijn. Begin 50tiggers.

We hadden dus Zutphen uitgezocht als trouwlokatie, omdat zowel ik, als hij er vandaan komen. Zij is Indisch.

We hadden allemaal onze netste kleren aan, zeg maar. Zij zag er ook heel leuk uit en had wel een echt bruidboeketje erbij . De mevrouw van de burgelijke stand was van alles een beetje op de hoogte en hield een heel mooi verhaal. Toen kregen we, omdat het niet druk was, nog een rondleiding door het oude gemeentehuis en vandaar uit zijn we wat gaan drinken.

Tegen zessen waren we weer hier en zijn we met z’n achten gaan wokken tot 22.00 uur en daarna nog ff hier thuis wat gedronken. Natuurlijk door hun kinderen mooie foto’s gemaakt en dat was het wel zo’n beetje. Heel eenvoudig, maar wel heel gezellig en intiem.

A.s zaterdag hebben we wel weer een echte bruiloft. Kreeg van een oud collega een uitnodiging voor hun 25 jarig huwelijkfeest. We gaan dan met meerdere oud en heden collega’s er naar toe. Zin an! :wink:

He he dat was het wel zo’n beetje. :wink:

Ze hebben groot gelijk om het op die manier te doen. Ik geloof dat als ik het opnieuw zou moeten doen het ook niet groots aan zou pakken. Nog een feessie, gezellig!!

Ik ga bankhangen, dus tot latersssss

Ik ga foldertjes lezen. :dope:

Laterssssssss

rustig hier, kom even iedereen goede avond wensen!

tot morgen:dag:

@WR: Tot morgen en slaap lekker voor straks:dag:

hi ik ben ook weer thuis en ff bijgelezen
niet zo heel veel gebeurd om te reageren
Jac : welkom thuis, en ook al weer snel weg ??
WR : fijn he dat Bloem je heeft kunnen helpen, wat zul je 5 maanden een leuke tijd hebben.
alle dames lekker gekookt en gegeten, nou ik vieze duitse schnitsel op, veel te groot en niet te eten en bedolven onder een ondefinieerbare saus hahaha
Nou, ga ff bankhangen en de halve finale onzin aanhoren
Fijne avond allemaal en tot morgen
Oh enne Jenny : welkom hier hoor, gewoon meelezen en meekletsen dan kun je het hoop ik volgen

doei doei

@Raak: :dag:Selamat malam.

@WR: :dag: Weltrusten en tot morgen.

@Raak: Zit je ook naar die maffe kalkoen te kijken, t is te zot voor woorden

ola
ikke weer thuis van werk en eten bij de ouders (pasta a la pappie…)

@ filiz, crazy: sluit me aan bij de anderen
@ roanna, zo zijn wij ook min of meer getrouwd, alleen zelfs thuis eten en in de achtertuin… en op vrijdag dan… vooruit :wink:
@ wr, nee je hebt het mis, je gaat wel werken bij de dame die roanna en toos bedoelen. en naar aller waarschijnlijkheid met le* en zn broers en al wat niet wat daar rondloopt…

ff voor de duidelijkheid: ik heb WR het telefoonnummer van mn oude bazin gegeven…

ikke moe, schaatskalender is officieus bekend… valt een beetje tegen
maar goed, dit keer goed plannen en dan komt t wel goed, ook nog tijd voor wat anders…

Zo ik zit naar de broers Grimm te kijken,… beter dan een nep Hindi…eh kalkoen…ehhhh weet ik veel…:lol:
Zo hubbie naar zn werk, en ik met oordopjes naar bed
Tot morgen

aiji al geleegd?

kaatje knort heel heftig… denk toch ff dierenarts ivm verkoudheid
en auto deed vrijdag weer raar, had autobedrijf gebeld maar wordt morgen teruggebeld… heb hier helemaal geen puf voor al dat gezeur…

en… niemand meer hier
nou ikke slaapie slaap doen, aangezien ik er morgen weer om 6.15 h uit moet en dat ben ik niet meer gewend… dus: slaap lekker allemaal!

@Bloem: Dat is ook geen service van dat autobedrijf, ben je mooi klaar mee. Kaatje verkouden? Morgen vroeg eruit, 6.15 is ook geen tijd. Slaap lekker voor zo