Wat vreselijk, wie weet hoe lang dit gaat duren…
Hallo dames, ook ik weer bijgelezen.
Volgens mij was Blof niet zo leuk hahahhaha leuk dat jullie zo genoten hebben en helemaal schoor zijn van het meezingen en pijnlijke spieren van het dansen.
jessy heeft inderdaad een heerlijk koppie, zelfs zonder tandjes. Vandaag heeft ze haar 2 bovenste voortandjes uitgespuugd, 1 daarvan heb ik HIIIIIIIIIIIIIHAAAAAAAAAA ![]()
Roanna, gefeliciteerd met je zoon!!!
Wr werken in Turkije… leuk hoor!!!
Verder nog iets/iemand vergeten??? xxx
oeffff
ik leef nog…
hondjes in de druilregen… ff eten geven en gauw weer weg
en toen… de stad… na half uur langzaamrijden om in de parkeergarage te komen loop ik de trap af… kreeg het meteen spaans benauwd… al die mensen, al die kinderwagen en koterzeultrollie’s, tassen, omas met rollators, kinderen met ballonen op mijn ooghoogte…
spaansbenauwd dus… snel gehaald wat ik moest hebben en rapido weer weg
ff boodschapjes gedaan en zit nu midden in de wedstrijd:
welk-konijn-kan-hetsnelste-15-rondjes-door-de-kamer-doorrennen… de route: kooi, achterlangs, onder de doos door, buiten de ren, aan mn linkervoetsnuffelen, langs de bank, onder de salontafel door, onder de verwarming door, op de bank, over het kussen, van de bank af, rechtervoet snuffelen en weer terug naar de bak
ik denk dat kaatje gaat winnen ![]()
echt een ramp dat cyn nog niet weg is…
vraag me af wanneer de arkescrying wel een keer in 1x goed en op tijd en naar de juiste bestemming gaan!
wat rot voor cyn…!! zal nog wel ff gaan duren dan…![]()
JEETJE!!! Cyn d’r vlucht is al vertraagd naar 18:00 uur!!!
Goh wat super balen zeg voor Cyn…
Marion,nog wat van je neefje gehoord vandaag?
Bloem,wie heeft de wedstrijd gewonnen,kootje of kaatje ?
19:30 uur inmiddels ![]()
Kan nog wel ff duren als de motor stuk is…met een btje mazzel krijgen ze een andere maatschappij…
Ze hebben 20 euro eetbonnen gekregen, maar ze weten niet eens of ze vandaag nog wel gaan…(ohhh ze is er vet klaar mee…en ik denk alleen dat dit dan wel een staartje gaat krijgen… Allemaal reisbureau’s :unibrow:)
staartje…zeg in dit geval maar een staart van n paar meter…
ikke ga ervandoor…naar de kerk met de jonkheid…en daarna uiteraard 1tje drinken
fijne avond allemaal…xx
Seray,welkom terug,lekker nog 2 dagen bijgeboekt en de beslissing genomen om toch daar te gaan werken,leuk vooruitzcht.
Filiz,is er een speciale avond dan in de kerk?Ben daar niet zo in thuis
Goedeavond.
Zo, weer terug van de zoon, want vanavond komen de oudere jongeren en daar horen wij niet meer bij. Ha, ha. Vinden we zelf dan he! Ze gaan playstationnen en pokeren. :drugged:
Ik kreeg daar ook een smsje van Cynthia dat ze op Schiphol zaten en nu had het vliegtuig weer startmotorproblemen. Het zal ook eens niet.
Ik heb haar sterkte en verder succes gewenst. Inderdaad, wat een goeie reklame voor de reisorganisatie’s en reisagenten. Niet dus! Nu weer 19.30 vertrek. Pfff…
@Toos: Oh, jij ook weer onboard. :dag:Gelukkig, ik dacht ook al.
@WR: O ja meid, welkom terug en ben ook benieuwd naar wat je nu gaat doen daar. Leuk voor je hoor!
@Filiz: Veel plezier en denk erom… wel voor het zingen de kerk uit he, met die jonkheid. :biggrin: ![]()
Volgens schiphol.nl mag Cyn nu boarden!!
Eindelijk dan ze zal wel helemaal gebroken aankomen daar.
Roanna,vergeten,maar alsnog gefeliciteerd met je zoon.
Ik hoop dat het goed gaat…
Ik gun het haar,…maar weet dat ik niet met arkecry ga…NOOIT!!! 1 keer kan, 2 keer aan eengesloten niet(zoals bij Toos en de keer erop ook) maar als dan de volgende die ik ken ook het probleem heeft… Dan heeft de organisatie een VET PROBLEEM en dus IK NIET!!! NOOIT!!!
Dat ze nu mogen boarden zegt ook niets, al hoop ik het voor haar. Vanmiddag waren ze ook al aan het boarden, volgens de site van Schiphol en even later kreeg ik dat smsje van haar.
Nou, wij zijn dan een keer met hun geweest naar CranCanaria en hebben denk ik geluk gehad, want zowel heen als terug op tijd en alles goed geregeld. Maar als je deze verhalen leest en hoort… nou geef mijn portie dan maar aan Fikkie. ![]()