TTT Deeltje 89, Er wordt wat afgekletst

Oh Beps, toch al wakker en zelfs de schapjes al in huis. Toe maar! Wat een energie!

Ik zit nog in m’n dolletje hoor!

O ja, kunnen weer de handtekening aanpassen. :arrow: :hihi:

moggel…

de concert gangers een leuke avond gehad zo te lezen…:Dgelukkig…

iedereen n fijne dag…!! xx

Zo meisjes… ik heb lekker even gebadderd. Zo even lunchen en wachten tot kokkie terug is van de boer en dan op naar de verjaardag van onze zoon.

Allemaal nog een fijne dag, ondanks het K*Tweer. Maak er wat leuks van.

Tot laters :dag: :dag:

@Roanna: Helemaal vergeten!!! Gefeliciteerd!!!(ik dacht nog, ik moet niet vergeten je te feliciteren toen ik gister van de wc afkwam haha!!!, maar goed, we zijn tenslotten de DDDD’s dus vergeten hoort erbij!!) :kus:

middag dames, wat een kl.teweer, word er niet vrolijk van :finger:
Concertgangers : was weer kicken he, altijd de moeite waard, vond her echt spijtig dat ik er niet bij was:(
Cyn : hoop dat je nu echt om 14.30 de lucht inga, balen hoor
Marion :hoe is het met je neefje, dat was weer ff schrikken he
Damber : leuke video !!danst er al aardig op los zo te zien
Viva : van alles aan het regelen voor de reis

Iedereen een fijne dag ondanks het weer, ik ga mn eigen spa creeren, lekker badderen, scrubben, maskertje erbij en dan de schapjes doen:D
tot strakjes

Roanna : gefeliciteerd met je zoon !!! en een heel fijne dag he

Geeft niks hoor Beps. Daarvoor hangt die ook op de KD. Kan je het (bijna) niet vergeten. Hi, hi… Bedankt! :wink:

@Raak: Ja, jammer dat je er niet bij was, maar wie weet een volgende keer. Jij ook badderse en verwen je eigen maar lekker. :unibrow:

@roanna…gefeliciteerd met jullie zoon…!!

merhaba!

Ik weer terug, uiteindelijk daar nog 2 dagen bijgeboekt. het was weer super en over 2/3 weken weer terug, beslissing genomen, ik ga werken!

Hoe is het hier, ga maar even bijlezen, is een hoop:)

morninkkkkkk!!!

:biggrin:

@ roanna gefeliciteerd met je zoon!! veel plezier
@ cyn hoop echt dat ze de lucht ingaat… strax is het niet eens meer de moeite om te gaan!!

@ beps hoor geruchten over 6 juni??

ikke ga zo de hondjes van paps en mams uitlaten… wilde eigenlijk op de fiets gaan, maar dat laat ik maar ff voor wat het is… ook nog de stad in… bah wat een takke weer!!

@blofdames
Leuke avond gehad zo te lezen.

@marion
Dat was even schrikken met je neefje, is hij de nacht goed doorgekomen?

@wr
Welkom terug, ga je je baan op schiphol nu opzeggen of kun je daar later weer terugkomen.

@bloem
Veel plezier met de hondjes.

@roanna
Gefeliciteerd met je zoon.

@raak
Maakt haar eigen spa :smiley: lekker genieten.

@bloem…mornink…!! helemaal bij…?

@wr…welkom terug…spannende beslissing…!! lkkr weer aftellen…:smiley:

:kus:Goeiemiddag,
Kon 2 dagen niet online, collega van hub had de router beveiligd en zo goed dat niemand er meer op kon. Als het goed is, is het probleem opgelost.
@Roanna: Gefeliciteerd met jullie zoon. Viel even tegen in het ZH, hopen maar dat het uiteindelijk toch mee gaat vallen.
@Bloffers: Hebben het goed naar hun zin gehad en nog nagenoten bij een van de D’s
@Marion: Jeetje dat is schrikken, je neefje is er naar verhouding nog goed afgekomen. Druk met de beessies
@WR: Welkom terug
@Damber: Zo kan Jessy niet meedoen aan een schoonheidswedstrijd, wat een lekker bekkie. Je was niet op tv, ze gaven alleen een schriftelijke verklaring. Wat een probleemgeval die man
@Raak: Lekker aan het badderen?
@Filiz: Datum geprikt, voor je het weet is het zover
@Viva: Druk met de koffers, huis van paps, koken, boodschappen. Probeer volgende week even alles van je af te zetten en probeer te genieten.
Heb net even gekeken en als het goed is vertrekt Cyn om 14.30. Tja Arkefly he. Het maakt ze geen bal uit al zit het hele vliegtuig vol met touroperators. Verschil met ons, ze hadden hun wel gebeld en ons hebben ze gewoon naar schiphol laten komen.

hi meiden, wat een mooie updates ik sluit me gemakshalve hier even bij aan,
vandaag naar paps geweest, en aan het hozen geweest, allerlei etenswaren uitgezocht en meegenomen, paps doet er niets meer, en voor je het weet loopt het de kast uit.

wr.dus toch werken in gumbet, waar???

even gekeken op schiphol, cyn is nog niet vertrokken, leve arkefly, weet niet of het mag om het voluit te zetten, doe het lekker toch, wat een but organisatie

@toos
2 dagen geen internet, dat is flink balen.

Er staat nog steeds niet dat het vliegtuig van Cyn vertrokken is…
De kinderen slapen, hubs is aan het werk en ik ben lekker onder de zonnebank geweest. Wat is dat toch lekker, ik had nog wel 3x willen draaien, maar dat is ook weer niet goed.
Nu weer snel verder in mijn boek, 1000 schitterende zonnen.

@viva
Alles nog goed met je vader, eet hij netjes op wat jij allemaal voor hem klaarmaakt?

Mk, mijn vader gaat het best wel goed, mee hij blijft alleen hopen dat het goed komt met mijn moeder, maar ik laat hem maar.Hij eet wel alles op wat ik voor hem maak, dus dat scheelt al weer

Meiden net een sms van Cyn. Waren vertrokken, maar terug op schiphol, kapotte startmotor…
Ik heb ook haar al gezegd: IK VLIEG NOOIT MET ARKEFLY!!!(die naam mag voluit om iedereen te waarschuwen tegen deze maatschappij!!!)

tjeeeeee lekker zeg…arkecry dus met hoofdletters