Cyn ik duim alvast voor je!!!
MK, wat een verslag… balen dat hubs veel moet werken, maar daarna kunnen jullie lekker van de vakantie genieten, mooie tijden!!
Pokeren/ naar bluf hahhahahah
De foto’s zijn nu aan het uploaden van Jessy, straks ook nog ff de video’s hahhaa
Cyn,heel veel plezier in MEXICO en vooral genieten…Jammer dat je vlucht nu al vertraagd is,zal voor je duimen dat het niet nog meer wordt.
Blof-gangers,heel veel plezier vanavond.
Linda,heb de zegels binnen bedankt,nu ff inleveren en dan een leuke datum prikken.
@Damber: Er is ook een verkiezing voor de ‘tandloze hond van t jaar’… hihihihi!!!
Nee hoor, Aiji is al klaar met wisselen, maar ze luisteren zo slecht in die periode!!!
Zo Linda en ik zijn gearriveerd in A’dorp!! Bloemmie is onderweg verwacht ik, dus…
Wij gaan BLOFFEN!!!
Bewogen dagje hier vandaag. Kreeg vanmorgen een telefoontje van mijn zus. Wat ben je aan het doen, moet je weg? Want ik heb dringend een taxi nodig voor 2 personen. Oke dat kan, waar moet je heen dan? Jij moet even naar B*xm**r komen. Ik ben met W in het ziekenhuis, dat is haar zoon van 13. Hij heeft vanmorgen een ongeluk gehad maar mag nu mee naar huis. Schrok me te pletter, de auto in en snel op weg.
Hij heeft wss door de harde regen een auto niet aan zien komen, pas op het laatste moment zag ie hem maar kon niet meer uitwijken. Daarna is hij met zijn hoofd op de straat gevallen. Bloedt natuurlijk meteen ontzettend en hij wist niet meer wat er gebeurd was, daarom is er meteen een ambulance gebeld. Zus was heel snel bij hem zodat ze ook met de ambulance mee kon. In het ziekenhuis aangekomen ging hij steeds meer herinneren en mocht hij mee naar huis onder de voorwaarden dat hij vannacht ieder uur wakker gemaakt wordt. Gelukkig is hij er goed afgekomen met een zware hersenschudding, een grote open bult op zijn voorhoofd, zijn gezicht helemaal afgeschaafd aan een kant en een heel dik oor. Vanavond nog even met J naar hem gaan kijken, die was helemaal onder de indruk en had geen rust voordat hij W gezien had.
@Kaylo
Sneeuwwitje vertalen in het weekend. Wens je succes, zal niet meevallen. Vind het ook nog steeds zo moeilijk, woorden is goed te doen maar dan die tijden, heb daar de meeste moeite mee.
@Damber
Geen tijd om de site bij te werken. Komt wel hoor, opa en oma zijn nu belangrijker. Intussen al gebeurd … misschien straks even die kleine van je gaan bewonderen.
@Raak
Nieuwe nagels vandaag.
@Cyn
Een nieuwe spelletjeskaart in de DS, 3x raden wat jij gaat doen in het vliegtuig. Nu al vertraging … hopelijk komt er niet meer bij.
@Viva
Nog een hele waslijst met dingen te doen voordat je op vakantie gaat. Dat is altijd zo maar nu al helemaal. In ieder geval al voor een paar dagen gekookt voor paps. Hoe was het met mams vandaag?
@MK
Jullie ook nog druk voordat jullie op vakantie gaan. En wat een supertijden zeg, hoop dat ze zo blijven.
okey
bijgelezen
@ allen, sluit me aan bij de update van MK
@ mk, super update… en wat een mage heerlijke tijden!!
@ cyn misschien ben ik al te laat, maar heeeeel veel plezier in mexico en met je collegas ennneuhmm werk ze
@ marion, jeetje he, ik kan me voorstellen dat jij en je zus je suf geschrokken bent… hopelijk loopt het met een buil op zn hoofd goed af…
@ roanna, hahaha dat had je nog helemaal niet verteld!! grappig dat mensen de helft opvangen… ghihii…
in case you are wondering
het was super, giga gaaf…
drukker, voller, meer mannen ( :unibrow: ) die allemaal luidkeels meezongen en genoten (en ik/ wij dus ook )
‘gelukkig’ speelden ze niet precies hetzelfde als vorige week, al was het vorige week wel cooler, maar nog steeds mega top
nog ff wat gedronken bij roanna… beps en ik gingen nog ff wat eten en toen naar huis…
kon niet te hard rijden want boven de 110 gingen mn waarschuwingslampjes weer branden, morgen toch maar weer het autobedrijf bellen
okey
ikke strax/ nu slapen en uitslapen en morgen op de hondjes van mn ouders passen
dus… slaap lekker
Cyn,das balen zeg zo wordt de reis alleen maar korter…Maar gelukkig dat je het nu al weet en niet op schiphol hoef te wachten…
Bloem,Beps,linda en Roanna,een geweldige avond gehad.
Viva,druk met de laatste dingen regelen
Zussie,leuk filmpje.
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Turkije lover:27 mei - Kusadasi
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Wr: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Cynthia: 12 juni - Bulgarije!!!
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Crazymar: 28 juni voor 3 weken Marmaris
Filiz: juli - side 4-evahh
Linda: 4 t/m 6 juli - Familieweekend naar ?
Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Beppie 14 september- Kusadasi(8 dgn)
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Miere: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
En dan de verjaardagen nog …
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
Nou meiden, het was inderdaad weer als vanouds, super gaaf. Vond het ook zo gaaf dat ik er nog 3 bij me had, waarvan er vooral 2 uit volle borst (nouja :unibrow: ) meezongen en deinsden (lees drummen) Hi, hi. Ook Linda heeft zich heel goed vermaakt en zou zo weer gaan. Dus wie weet …volgend jaar weer.
Na het concert nog even een uurtje hier thuis blijven bijbeppen, over van alles en nog wat en de dames die nog ver moesten, wilden toch eerst nog even langs de Gele M. Linda heeft hier geslapen en is na een sober ontbijtje om 8 uur hier weggegaan, omdat ze moest werken. Al met al… super avond geweest.
@Damber: Leuke foto’s en filmpje. Wat luisterd ze al goed zeg!
@Marion: Jee, dat is dat ook weer wat he! Jij maakt nog weleens wat mee he? Nou, hopenlijk gaat het vandaag weer wat beter met de pechvogel.
@Cynthia: Nog niet weg? :dag: Ach ja, alom bekend. Kan ik je nog zwaaien of ben je nu echt op weg? :dag: Ik hoop het voor je!