TTT Deeltje 89, Er wordt wat afgekletst

Ben weer bezig met mijn foto-album… Kom ik er net achter dat ik een gedeelte vergeten ben… Kan dus de helft weer leeghalen :finger:

Hallo iedereen.

Voordat ik het vergeet, want ik ben er vananvond niet. Oh nee? Nee, ik moet ergens heen. :paranoid:

CYNTHIA:

Hele fijne werkvakantie toegewenst en probeer naast het werken daar, ook nog een beetje te genieten van het land en de cultuur. Goede reis ook. :vak01:

Roanna: dankje!!! Veel plezier vanavond!!!

@Cynthia: Komt goed! :wink:

@Kaylo: Jij mag weer met de foto daar ergens bovenaan hoor! :wereld:

roanna : staat er al eentje op, schijnt een moeilijke deze keer :D:D

Dames, veel plezier bij blof!!!

Namens mij ook ! Nog 15 minuutjes en WEEKEND ! :zon02:

Bedankt dames. En jullie ook een heel fijn weekend. :wink:

Damber en Viva extra even, want die hebben het er toch maar druk mee, hoewel ik weet, dat ze het met liefde doen. Kanjers! :thumbsup:

Roanna, thanx

en dank je wel Cyn, we gaan het proberen…

@cyn
Een nieuwe camera, een zwarte broek gevonden en een mooi shirt erbij. Nog even de koffer pakken en de reis kan beginnen. JS komt niet uit vanavond, maar die komt een andere keer wel weer.

@bloem
De nieuwe baan toch niet helemaal wat het moet zijn, ik hoop dat het nog beter wordt.
Druk in de weer met Ka en Ko, af en toe onder de krassen, maar nog steeds heel blij met de nijntjes.

@beps
Hoe staat de nieuwe kast?

@damber
Vanavond misschien op tv. Jessy een nieuwe ren en verder druk met opa, oma. Super dat je de zaken waarneemt volgende week.

@filiz
Ticket geboekt dus het aftellen kan beginnen. Alles afronden voor school en afscheid nemen van iedereen, dat zullen nog een paar drukke maanden worden.

@jac
Weer een schitterende vakantie gehad in ADR en alweer nieuwe plannen…… weer naar ADR?

@kaylo
Leuke opdracht gekregen met een sprookje. Valt niet altijd mee die turkse lessen, maar straks in Turkije ben je weer blij dat je zo je best hebt gedaan op de avondschool.

@linda
Gelukkig weer lekker in je vel en weer helemaal op de plekkie bij de BC*.

@marion
Drukke tijd voor de boeg met alle lammetjes, ik hoop dat alles op tijd klaar is en dat jullie wel lekker op vakantie kunnen deze zomer.

@miere
Eindelijk een definitief einde, ik hoop dat je nu tot rust komt. In het najaar lekker op vakantie en misschien straks ook nog, is het nog gelukt?

@roanna
Dat viel even tegen in het ziekenhuis, ik kan me goed voorstellen dat je flink baalde. Sterkte volgende week met de nieuwe testen. Misschien valt het mee en anders moet het maar. Je wilt toch het beste voor je lijf.

@toos
Wat een leuke foto’s en geweldig dat je schoonmoeder het niet kon waarderen.

@trl
Nog steeds een emotioneel als je het grote nieuws vertelt, geeft toch niets, dat hoort er allemaal bij.

@wr
Ben je alweer terug? Hoe heb je het gehad en ga je komende zomer nog werken in Turkije?

@viva
Wat een toestanden allemaal in dat ziekenhuis. Iedere keer als je daar heengaat denk je weer ‘wat zal er nu weer gebeurd zijn’. Je moeder is dus goed bij de tijd, verwen haar maar lekker met crème en andere smeerseltjes. Je hebt al bergen werk verzet om alles aan te vragen en te regelen, ik hoop dat je alles een beetje los kunt laten en toch nog wat kunt genieten van jullie vakantie. Je lichaam komt iig lekker tot rust, dan kun je er straks weer tegenaan.
Goed te horen dat iedereen zo begaan is en dat ze allemaal willen helpen. En wat grappig om te horen dat je vader zich zo goed redt, hij blijkt toch meer te kunnen dan iedereen dacht.

Met mij gaat alles prima.
Hubs moet veel werken tot aan de vakantie, dus ik neem ook zijn oppasdag over, maar met het weer van de afgelopen weken is dat geen straf.
Afgelopen weekend lekker gevaren hier in de polder en gisteren met de kleintjes naar een grote speeltuin in de buurt. We vermaken ons wel.

Ik heb voorlopige vluchttijden gekregen, op de heenreis 05.40 en op de terugreis vliegen we om 22.15 uur.

@MK: Mooi gedaan, heel mooi gedaan. :kus::thumbsup: En wat een mooie tijden zeg! Hopenlijk blijft het zo. Wel veel nachtwerk voor de kleintjes zowel heen als terug, maar ach, dat zal zich ook wel weer redden. Zo vaak gebeurd dit niet! Niet iedereen kan dat zeggen…wat een mooie tijden. Wij hadden het 3 jaar geleden naar Alanya ook zo. Echt 8 volle dagen.

Vorig jaar naar Gumbet, hadden we precies dezelfde tijden, als Viva nu.

Oh het ruikt hier zo lekker naar… knoflook enzo he. Kokkie is druk doende met koken voor de gast(en) van vanavond. :smiley:

Net telefoon gehad… vlucht is vertraagd naar 13.25… Dacht het al hoor… Want Aruba/Curacao was vanmorgen ook al vertraagd… Nou ja kan ik dus iets langer slapen… Had ik ook wel naar JS gekund… :wink: :finger: ark*fly :finger:

@roanna
Kokkie heeft het er maar druk mee :wink:
Komt alleen linda eten of beps en bloem ook?
Best wel weer bijzonder dat jullie er vanavond met z’n vieren zijn.

@cyn
Dat begint al goed :frowning:
Kun je niet alsnog naar JS?

@Cyn: VEEL PLEZIERRRRRRR
EN zwam ze ehhhh zwem ze bij Flipper!!!

MK: haha ja dat zijn mijn collega ook al… maar nee ik ga toch gewoon niet!

@Cynthia: Oh sunde! :lol: Tja, maar je had het zeker al wel verwacht na al die verhalen van Toos en wie al niet meer. :thumbsdown: Maar dan nog!

@MK: Wat ik begrepen heb, komt Linda zo van haar werk hier na toe en eet een hapje mee en Bep ging eerst nog thuis eten met haar hubs en komt dan hier naar toe. Bloem weet ik niet precies, want die moet langer doorwerken en zou dan gaan rijden. Maar het maakt niet uit, wie er mee eten, want het is nu klaar en er is genoeg. :lol:

O ja nog even vertellen. Ik weet niet hoe dat bij jullie op het werk is, maar vrijdag is het bij ons altijd wat rustiger wat gasten betreft. En wij, de meiden aan de kassa, zijn vrijdags altijd een beetje melig en als gasten mij dan een fijn weekend wensten, zei ik tegen iedereen dat ik vanavond naar BLOF ging. Dus sommigen van…oh leuk en anderen van… oh, ik ook.

Dus mijn collega ook steeds van…Ank… waar ga je vanavond ook alweer naar toe en ik weer van…ik ga lekker BLUFFEN vanavond. Toen zei er iemand van de gasten… ja, dat is weer helemaal in he? Ik vroeg, wat is in? Pokeren, zei hij. :lol: Die dacht dacht ik ging pokeren vanavond. Nouja.!:drugged:

Nou, ik ga even verder met stofzuigen. :dag:

roanna: hahahahaha

ik heb nu lekker een pizza!!

Ladies ik ga mijn koffer maar eens pakken!!!

Tot over een paar dagen!!!

En duimen he… dat mijn vertraging niet langer gaat worden!!!

:kus: :dag: