TTT Deeltje 89, Er wordt wat afgekletst

Hello all,
Cyn : allereerst een supergave reis toegewenst en van iedere minuut genieten hoor !!!
Jac : welkom terug in het regenachtige kikkerlandje, valt niet mee he
Filiz : geboekt, wat zal dat een zalig gevoel geven nu je echt de datum hebt om naar uit te kijken
Bloem : is beetje zielig, nog nix geboekt, alleen wat vrije dagen opgegeven,ach arme jij, maar vanavond toch heeeeeel veeeel plezier hoor
Beps : geldt voor jou ook he : heeel veeeel plezier
Linda : weet niet of je nog online komt maar ook heeeel veeel plezier
Roanna : heeft dr huisje al aan kant om de visite strakkies te ontvangen en dan op weg naar ??? waarheen ook alweer ???
Marion : boekt ook net als ik op laatste moment.Jij weet ook wat te doen geloof ik de komende weken.J al lekker aan de aardbeien
Viva : aan de winkel voor Pa en de rest
Trl : heeft gisteren gezellige visite gehad en nu slecht geslapen
Damber : halve zolder als bench, en geen tijd om foto/video te plaatsen,is logisch he meisje jullie hebben het nu zooo druk
Kaylo : is een sprookje aan het vertalen, wij willen het wel horen hoor
Nu ben ik ff lunchen en dan mn nagels doen, misschien tussendoor nog een beetje werken:lol:

@ marion jaaaaaaaaaa zo zijn de mannen weer compleet…
die energie… die passie… die beleving :wub: me like those men!!

@ damber its all good!!
@ roanna en filiz, lekker is dat he? :frowning: ze zijn nu al eeuwen bezig bij mijn app. en omstreken… elke keer is t raak… ben dus ergens wel blij dat ik niet zomaar een dag vrij heb, want dan zou ik er dus niet mee uit kunnen slapen…

@Raak: gister de nagels hier weer gedaan… Maar ze houden zich zo goed we gaan het maar eens naar 5 weken verschuiven voor de volgende erop kunnen!!!

Zooo ik hoop dat ik eerder weg mag… kan ik rustig met hubbie eten voor ik naar a’dorp ga…
a’dorp…is wel voor blofferds vanaaf…

hihi beps :smiley: nieuwsgierig aagje :wink:
Raak; nageltjes weer in orde laten maken :smiley:

Heb net de pers aan de foon gehad… zie onderstaand bericht in de telegraaf… vanavond allemaal even naar hart van nederland kijken… wie weet kom ik in de uitzending :smiley:

http://www.telegraaf.nl/binnenland/4006060/_Smetvreespatient_wil_in_eigen_auto_afrijden__.html?p=3,2

damber : die man met smetvrees ?

Hihi het moet niet gekker worden in NL…
hoe zit het dan met de auto en de examinator??? Die besmet toch ook die auto…

Hallo!!!

Zo een zwarte broek gescoord, en ook meteen maar een nieuw shirtje erbij gekocht… Nu even mail enzo checken… Straks koffer pakken, en dan ben ik er wel klaar voor denk!!

Bloem: ik ga niet naar JS omdat ik om 08.30 op Schiphol moet zijn, JS begint pas om 23.00 en dan ben ik pas om 02.00 uur thuis… 06.30 me bed uit… 13 uur (qua tijdsduur) vliegen en dan als ik aankom meteen aan de slag… :wink: Dus nee laat JS even schieten…

:dag: tot straks

ja die man met smetvrees… ennuh beps… geen idee :smiley:

Cyn : indien ik je niet meer “zie” : GENIET VAN JE VAKANTIE !!! :vak01::vak01:

Kaylo: dankje!!!

Beps: Jij hebt toch ook zo’n kaart voor je ds… waar je je eigen spellen op kan zetten???

Cyn, ook ik ga je alvast een hele fijne vakantie toewensen… Uiteraard zit ik nu al te smachten om foto’s van je nieuwe camera :wink:

Zal mijn best gaan doen!

JAAAAA lekker goedkoop haha

Beps: haha ja goed he!!! Mijn broer had die voor me gekocht… en meteen volgegooid!!! :smiley: Dus kan mooi mario karten, nintendogs en heb zelfs spongebob!! :biggrin: :tongue:

En toen was iedereen weg ! Allemaal op weg naar BLOF ? Wens jullie in elk geval een héél leuke avond toe. Geniet ervan !

@Cyn: dat is dus ook zo leuk…al is een spelletje een btje ruk…maakt niet uit KOST TOCH NIETSSSSSSSS

hihihi Damber in hart van nederland, sorry meneer/mevrouw daar mag ik niets over vermelden, moet toch niet gekker worden

De boodschapjes binnen, soep staat op, en al 3 maaltijden weer klaar voor paps, die kunnen dan weer de vriezer in, de laatste dingetjes gehaald voor de vakantie…
Morgen nog bij paps aan de sop (met zijn 3tjes), hubs maandag nog werken en ikke dan alles strak trekken, de was van paps nog doen, bij mams op visite en dat is zo’n beetje wat ik nog moet doen voor dat ik vertrek,

Cyn, een hele fijne tijd in Mexico…

Ik kom nog uitgebreider terug, maar alvast voordat ik te laat ben.

@cyn
Heel veel plezier in Mexico, geniet van deze super snoepreis!

@linda, @roanna, @beps en @bloem
Heel veel plezier vanavond!

Viva: dankje!!! Jij ondanks alles veel plezier in Gümbet… Denk echt dat het je goed zal doen!!! :kus:

Beps: precies!! Heb ook Pokemon, en Medical Centre :smiley: hahaha