goedemorgen meiden,
wat een bagger weer zeg, regen, regen en nog eens regen, na een week heerlijk in het zonnetje te hebben gezeten is het nu weer echt oer hollands weer
Bloem, Beps, Linda en Roanna fijne avond in de americahallen met blof
goedemorgen meiden,
wat een bagger weer zeg, regen, regen en nog eens regen, na een week heerlijk in het zonnetje te hebben gezeten is het nu weer echt oer hollands weer
Bloem, Beps, Linda en Roanna fijne avond in de americahallen met blof
@ marion das wel super lief maar dit is wel een heeeeeeeeeeel oud plaatje!! is volgens mij nog met de oude drummer ![]()
@Cyn
Koffer aan het pakken of op zoek naar die nette zwarte broek? Of nog aan het dromen over het zwemmen met de dolfijnen en de witte palmenstranden van Playa del Carmen?
Morgen rond deze tijd zit je al bijna in het vliegtuig op weg naar al dat moois. Wens je …
Heel veel plezier
http://playa-del-carmen.price-travel.com/images/playa_del_carmen_banner_ingles.jpg
in Mexico
goede morgen allemaal…!!
ikke mn bed uitgeblazen door de buren…geen idee wat ze zijn aan het verbouwen…maar hier trilt t hele huis…
hier ook geen zonnestraaltje te bekennen…
iedereen al aant werk zo te lezen…
diegene die naar blof gaan vanavond>>>veel plezier…!!
@Bloem
:redface: En hij stond nog wel bij ‘concert at te sea’, dacht dan heb ik zeker de goede foto. Maar hij is veranderd hoor, hoop dat het nu een goede is.
Goedemorgen.
Ik ook niet zo lekker geslapen, maar toe maar. :biggrin: Hier regent het niet hoor! Nouja, het zei*t hier. Moet er weer aan wennen hoor. Was/is wel even goed voor de tuin.
Werd vanmorgen alweer heel vroeg me bed uitgeboord. Onze buren hebben een nieuwe schuifpui en daardoor van de week ook al uit bed gebonkt en ik denk dat ze het nu aan het afwerken zijn. Maar wat een lawaai. Kan je beter bij BLOF zitten.![]()
Nou, ik ga maar even wat doen. Ik moet vanavond ergens heen, maar weet toch even niet meer waarheen??? Komt wel weer in de loop van de dag. :biggrin:
Nou dames…werkse of wat dan ook. Fijne dag verder. :dag:
@Filiz: Jij ook al? :unibrow: :unibrow:
@Roanna-Filiz
Allebei door de buren uit bed getrild. Lekker dan. Zal hier niet gebeuren want onze buren zitten in Turkije … grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
@TRL
Ook al niet goed geslapen … balen hoor!
@Marion: Nu ist plaatje goed,…ik zie Norman iig!!!
Gisteren leuk huiswerkje meegekregen : de vertaling van Sneeuwwitje ! Van het Turks naar Nederlands. Valt verdorie niet mee :mad:
Weet ik wat te doen dit weekend :biggrin:
kaylo sprookjes vertalen…pffffffffffff
viva : weet het, stom hé ? Maar je moet er iets voor over hebben om de taal te leren
nou ik neem me petje voor je af, ik krijg turks echt mijn mond niet uit, krijg er een gespleten tong van en kan gewoon de woorden niet onthouden…
zo ik naar de winkel en de boodschappen voor het weekend halen voor ons en voor paps
Haha ! Heb ik ook soms problemen mee, zeker als het van die “aanelkaargebreidde” woorden zijn
Beps en Bloem, was absoluut niet aanvallend bedoeld, en snap dat jullie het goed bedoelen. Denk dat het anders wordt gelezen dan ik bedoel ![]()
Kaylo, sprookjes vertalen… pffff knap hoor!!
@kaylo…sprookjes vertalen om turks te leren…gaat toch ook n beetje ver…!!
ikke ga ook te werk…
iedereen een fijne dag…!!
@Damber: :kus: maar…hihi…werk haar dagboek eens bij…weet helemaal niet wat er allemaal gebeurt is de afgelopen maand…
hahahahah solly… druk met van alles en nog wat, maar je hebt gelijk
Heb weer een heleboel foto’s en filmpjes te plaatsen. Had gisteren ook beloofd om een filmpje te plaatsen van madammeke… maar ja… als je om 22:00 uur pas thuis komt, dan nog moet douchen en om 6:00 uur het wekkertje weer gaat… ga je niet meer zo snel achter de flapdoos zitten. Ik zal proberen vanavond / ander morgen foto’s en video’s te plaatsen van mijn al-groot-geworden-kleine-meisje
Ze is ‘al’ zeker 50 cm lang…
Ik snap je tijdgebrek hoor, zoveel zelf te doen, opa, oma, mams en paps volgende week vakantie…MAAR IK BEN NIEUWSGIERIGGGGG