maar goed
film voorbij,… bedtijd ook al… ikke ga lekker slapen, morgen een hele lange dag…
Leerzaam hier op WW he
?
Truste!!!
ja nou!!
ik vraag me nu alleen af… en ik denk dat ik het al wel weet… maareuhmm hoe oud gaan die kleintjes weg enneuhmmm wat gebeurd er dan met ze…
anyway
bedje tijd… slaapie doen
trusten allen (lees t antwoord morgen wel
)
Hallooooo,
Kom ook nog ff snel langs,vriendin op visite gehad en kreeg alvast hele leuke kadootjes,ook haar moeder had wat meegegeven,zo leuk…
Filiz,lekker ticket geboekt dus een datum om naar uit te kijken…
En nu ga ik lekker slapen,weltrusten allemaal
@bloem
Ze worden 2 keer in de week opgehaald dus blijven nog een paar dagen hier. Dan gaan ze naar de mesterij en als ze een kilo of 10 wegen naar de slagerij of naar Spanje.
@TRL
Vond die kadootjes ook altijd zo leuk. Wens jullie ook welteruste samen ![]()
Ik kom nog even weltrusten zeggen.
:kus: :slapen: Truste all.
:idea:
Goedenmorgen vandaag zonder zonnetje!
Hier nog geen regen, wel vroeg beginnen, maar dan heb ik ook wat meer tijd om in A’dorp te komen vanaaf…
Ik meld me weer…
goeiemorgen ! Geen zonnestraaltje te bespeuren vandaag ! Gisterenavond stond wel de helft van Gent blank. Bij ons gelukkig niet !
Marion : jou staat een drukke tijd te wachten zo te zien ![]()
Goedemorgen :dag:
Veel plezier bij Blof vanavond!!! ![]()
Beps & Bloem, er wordt niet gezegd dat een bench zielig, erg of wat dan ook is… maar ik voel me daar niet fijn bij. Daarbij komt… nu heb ik de puppyren dusdanig gezet dat ze niet meer bij draden komen… Speeltjes, kluifjes en dingetjes voldoende dus ze hoeft zich niet te vervelen. Inderdaad, iedereen heeft zijn/haar eigen manieren en ideeen van een hond houden. Maar dat houdt niet in dat als een ander het anders doet… dit verkeerd is
Jessy heeft de halve zolder, daar voel ik mij prettig bij… dus doe ik het op mijn manier ![]()
Hier ook alleen maar regen, regen en nog eens regen…
Gisteravond was het bij ons heerlijk, heb zonder jas tot 22:00 uur buiten gelopen… heerlijk ![]()
Jessy heeft rondgeraced in het weiland… Heerlijk vond ze het. We gingen het land uitmesten en Jessy liep los met ons mee…
damber : rolt Jessy zich dan lekker in de mest ?
Onze vorige hond deed niets liever dan in paardenvijgen rollen !
Goede morgen, hier begint de dag ook met
Goedemorgen,
Beetje later dan anders,slecht geslapen…Hier ook regen…
Beps,Bloem,Roanna en Linda,veel plezier bij Blof vanavond.
En voor iedereen een fijne dag ondanks de regen.
Nee dat niet, maar met het losgetrapte gras (met wortel en al) lopen zeulen vond ze heerlijk
![]()
Cynthia: 17 mei - Mexico:MEXICO:
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Turkije lover:27 mei - Kusadasi
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Wr: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Cynthia: 12 juni - Bulgarije!!!
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Crazymar: 28 juni voor 3 weken Marmaris
Filiz: juli - side 4-evahh
Linda: 4 t/m 6 juli - Familieweekend naar ?
Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Beppie 14 september- Kusadasi(8 dgn)
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Miere: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
En dan de verjaardagen nog …
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
@Damber: Ik krijg het gevoel dat je je aangevallen voelt, en dat is niet de bedoeling!!! Ik licht alleen toe wat Bloemmie zegt!! Er lezen ook nog andere mensen mee, en die weten het mss niet!!! Jij doet wat jij prettig vind. Wij vertellen je iets, maar niet omdat je het anders MOET doen, maar omdat WIJ het ANDERS deden en ons dat goed beviel! Haal eruit wat je prettig vind, en als dat niets is KLASSE!! Puppyren is tenslotte net een bench zonder dak!
Ik ondertussen op het werk!
Maar hier regent het nu wel…pfff irri…
Ohhh ik zie dat mn laatste 100 posten zijn ingegaan voor mn volgende STER!!!
EINDELIJK(alleen een jaar later dan gepland haha!)
@Linda-Roanna-Beps-Bloem
Een muzikale minimeeting in het Apeldoornse vanavond. Gaat vast een dolle boel worden met 4 van die DDDD’s bij elkaar.
Heel veel plezier
http://www.glandigomusic.com/media/Image/Foto_Nederlandse_Artiesten/Groot_Blof.jpg
bij Blof
morninkkkkkk
@ damber
ben t met beps eens… je geeft aan dat jessy stout is geweest… ik geef aan hoe het zou kunnen… jij geeft aan dat je het al anders opgelost hebt: superrrr jessy blij, iedereen blij
gisteravond regen en nu ook… vind het niet zo heeeel erg…
ikke zo weer werken, tot laat…en dan naar A.
dus see y’ll laterrrrrrrr