@Roanna
Ik huil met je mee … is gezelliger :crybaby:
Sta er ook nog niet in. Al ben ik er wel aan gewend, is voor mij meestal pas op het laatste moment.
Zo ben ik nog even voor de house begint,
mams was heel erg moe en slaperig, ze mag als ze echt wakker is overdag, 3x appelmoes, en yoghurt dat vind ze heerlijk, maar is daarna zooooooo moe, dus ben er maar kort geweest.
Bloem Jessy heeft vanalles, knaagbot, speeltjes balletje weet ik veel, maar die draden zijn toch wel zo interessant, hetzelfde dat ze in de tuin altijd een kluit aarde weet te bemachtigen, ze weet dat het niet mag, en toch in een onbewaakt ogenblik heeft ze er weer een te pakken… Ze zit nu overdag op zolder die is afgebakend met een puppy ren, nu kan ze niet meer bij draden komen, ik vind een bench niet erg voor een hond hoor, maar niet als je de hele dag werkt, dat vind ik zo’n klein oppervlak voor zo’n beest, ze heeft nu dus ook eigenlijk een bench maar dan wat groter zeg maar.
@Marion: :dag: Hoestie bij jou daar? Merk je nu al wat bij J. of kan dat nog niet?
zo even kort maar krachtig, ik voor de tv met hubs lekker house kijken
@Viva: Oh wel fijn dat ze weer wat kan/mag eten. Tja en de rest is toch weer even afwachten he? Voor je gevoel weer even fijn dat je geweest bent, ook al is je moeder zo moe. Heeft ze wel door als jullie er zijn of slaapt ze dan ook?
Gezelli!!! Nou, dan stoor ik je niet langer. Geniet ervan. ![]()
@Marion: Ja, en dan met hele grote koeieletters in het lijstje. :zon02: :unibrow: Me too.
@Filiz: Ow, geweldig meid. Eindelijk is het dan bijna zover. :wereld: Hopenlijk komen we je nog eens tegen in Side. Je weet maar nooit! Moet daar ook ooit nog een keer heen dus. ![]()
@ roanna ja wij houden de boel wel draaiende als marion strax tot dr nek in t jonge grut zitten!!
wanneer gaan jouw zwager enzo naar spanje met de bus?
ikke had gewoon morgen met mn beste vriendin naar istanbul kunnen hebben moeten vertrekken… owh well… blof is ook leuk!! als ze dan weer ‘mens’ spelen is alles weer goed
@ viva ja snap ik, nu maar hopen dat jessy netjes in de ren blijft zitten zonder draadjes ![]()
hiero is de ren nog steeds hun thuis
alleen als ze eruit zijn, snappen ze niet altijd dat ze aan de verkeerde kant zitten… dan zit er 1 in de ren en de andere erbuiten… kwestie van door t deurtje lopen maar ja… hihi…
anyway film, stukkie kijken en dan lekker naar bedje toe!!
@Roanna
Merk er nog niets van eigenlijk, zijn ook nog aan het opbouwen, vandaag weer een hogere dosering.
Vind wel dat hij weinig eetlust heeft, hij was al aan de magere kant maar nu helemaal. Ook kan hij moeilijk in slaap komen, komt rustig om 23.00 uur naar beneden en heeft dan nog niet geslapen. Gelukkig is hij overdag niet sloom, de schoolprestaties lijden er dus niet onder.
Tuurlijk gaan we met koeieletters in het lijstje als het zover is ![]()
@Viva
Even relaxen bij House … geniet ze!
@Bloem
Jong grut of niet … kom tussendoor nog wel kletsen hoor! Moet juist dan wat aanspraak hebben.
is t alweer begonnen? hoeveel denken jullie dat er dit jaar weer te voeden zijn?
Zo, moest even een bietje opruimen, want krijg morgen visite. ![]()
@Bloem: Niet mijn zwager dit keer, maar 2 zusjes van kokkie zouden mee en die gaan alsnog. Ze gaan de 2e Juni vanuit hier weg. Met de bus weet je nog? ![]()
@Marion & Bloem: Welja…we troosten ons eigen maar dat wij ook ooit een keer in het lijstje komen. :zon02:
Wie zijn er dan nog? Marion, Bloem, Beps nog een tijdje en ikke. En vast nog wel een paar.
Gaan wij wel uitzwaaien.
Oeps Marion, dat is dan wel iets om in de gaten te houden. Is dat bekend (weinig eetlust) bij die medicijnen als bijwerking ? En ja dat laat gaan slapen en toch fris zijn, herken ik ook wel een beetje van onze zoon en die mankeerde verder niets.
@Viva: Bench is niet erg hoor, ze vinden het er zelfs prettig in! Aiji gaat er zelfs in liggen als we thuis zijn. De honden van mn vriendin willen erin, als ze rust zoeken…
Als je maar wel zorgt dat je hond genoeg beweging krijgt
House is nu echt een herhaling van een herhaling… Ik ga zo slapen…
Pfffff weekend…morgen eerst nog een hele dag!
@Bloem
Hebben de 1e ronde alweer gehad, dat waren er 150 die moesten lammeren. Nu is de 2e ronde bezig, ongeveer 90. En voor de volgende maand staan er tussen de 300 en 400 gepland. De bokjes blijven bij moeders lopen en de dames moet ik voeden. Kan mijn lol weer op he? Hoop dat het voor juli voorbij is want dan wil ik op vakantie. En dan … als toetje in het najaar nog een ronde.
@Roanna
Is wel 1 van de bijwerkingen maar hij heeft altijd al tijden gehad dat hij minder at. Zitten in een gunstige tijd nu, hij is wild van aardbeien, kan je wel raden wat hij op zijn brood krijgt he? Heeft ie dat alvast binnen.
@Marion: Dan heb en krijg je het dus nog druk zat. Daarom is het fijn om je dan 's avonds even hier te ontspannen. ![]()
@Beps: Had Kaylo de foto goed? Zo ja, krijgen we dan even je fiat, kunnen we verder. Een Opl of Citron is ook goed hoor! :teeth:
@Beps: Sorry Beps. Had het nog niet gezien. :unibrow: Staat er al! Tja…DDDDDDD
@ marion waarom moeten de dames weg en de mannen bij mams blijven? mamma’s kindjes?!
@ roanna, we wisselen elkaar wel af… er is altijd wel IEMAND!!
ikke mooie (chick flick) film aan t kijken…
@Roanna
Hoop dat het kletsen 's hier er dan in zit. Vorig jaar stond mijn bed nog net niet in de stal ![]()
@bloem
In verband met ziektes mogen de dames niet bij moeders blijven. Worden meteen na de geboorte weg gehaald. Er zijn verschillende ziektes die door melk en mest worden overgebracht. Hebben de ziektevrije status en willen die wel houden natuurlijk.
De mannetjes blijven bij moeders omdat ik het anders te druk heb als ik die ook nog moet voeren
. En … de meiden krijgen kunstbiest en dat kost tussen de 2-3 euro per dier. Krijgen minder voor een bokje en dan zou een bokje meer kosten dan dat het op brengt.
@ marion owh zo ik snap t
gelukkig voor jou is het vaak 51% mannen en 49% vrouwen ![]()