TTT Deeltje 89, Er wordt wat afgekletst

Oh, dat is me dan wat Cyn. Maarre… wel heel sejiek dan.

Ik vind trouwens aan het diner ‘s avonds ook wel, dat men een beetje netjes aan tafel kan komen. In Spanje is dat vaak wel het geval. Je komt daar in vele hotels niet in je zwemspullen of korte broek (heren) aan tafel bij het diner. Staan ze bij de ingang en word je echt niet toegelaten in korte broek. Heeft ook wel weer wat! Wij gaan altijd netjes aan tafel, als we ergens op vakantie zijn, alleen s’ morgens niet. Ga ik meestal in een strandjurk ofzo, omdat je vaak nadien toch gaat zwemmen of naar zee gaat.

Roanna: ja vind ik ook goeD! Maar ik voel me eigen het lekkerst in een spijkerbroek!

Cyn,een nette zwarte spijkerbroek dan misschien???Of een linnenbroek lekker luchtig…Hoop dat je kan slagen…

Roanna,liet kokkie zolang op zich wachten,niks geshopt dan in de stad?

Ja, maar dat mag meestal ook. Mijn manneke heeft altijd op vakantie nette spijkerbroeken bijzich. Volgens mij heeft geen eens nette broeken, Ja, wel een pak enzo, maar die neemt hij nooit mee. Zie me al! :thumbsdown:

Ik heb 3 zwarte nette broeken, maarja die moeten wij ook dragen op ons werk.

Nou meisjes, ik ga ff eten zo. Cyn werkse nog ff en tot morgen ofzo. :dag:

Laterzzzzzzzzzz:dag:

Hier ook nog steeds lekker warm …

@Kaylo
Een vrolijke jurk gescoord.

@Roanna
Door de stad lopen sjouwen … wachtend op kokkie.

@Cyn
Nog verplicht shoppen voor een nette zwarte broek. Zou een galajurk huren :wink:

@Viva
Naar het ziekenhuis vanavond … hoop dat mams weer zo wakker is.

@ TRL: Nee TRL, daar was de tijd weer net de kort voor om te gaan shoppen. Ik ben met het dolmusbusje ha ha, van ons werk naar de lokatie in de stad gegaan, want dat was voor kokkie korter om mij daar op te halen. Maarja, hij moet ook eerst zijn werk afmaken bij de boer, maar hij heeft dit keer zijn telefoon gebruikt, ja ja, :stuck_out_tongue: om mij te bellen toen hij wegging van daar.

Jullie…Eet smaklijk ook. :wink:

@Bloem: O ja, hij houd zijn telefoon wel aan, maar dan als prepaid met kaart. Kan hij nu gewoon zijn beltegoed opmaken en als het op is, dan een kan hij een kaart kopen. Hij had Oran** smart, maar die bestaat al niet meer. Heet nu text of zoiets. Werd iedere maand € 5 van zijn rekening gehaald en dat liep maar op, omdat hij het haast niet gebruikt. Nu dus niet meer!

@ roanna helder!! vreselijk balen dat je lijf niet doet wat jij wilt dat het doet
en dan idd weer 2 dg in het ZH… balen/onweer/donderwolk!!

@ cyn, gratis naar JS?! die vind je toch keitof… en om 13h vliegen… wat let je dan???

@ damber ik weet dat jij jessy anders opvoedt als dat ik zou doen, maar als ze aan kabels vreet als je er niet bent, verveelt ze zich… waarom stop je haar niet gewoon in de bench met een knaagbot of flostouw??

erhmmm ikke de rest alweer kwijt… solly
drukke dag gehad, veel gedaan, gesprek gehad…
ik ben dus alweer leeg!! morgen wel uitslapen want late dienst en daarna meteen door naar A.
poehee ben ik toe aan weekend/ niet werken

Zo ik ook thuis, hubbdie de compie opnieuw gedingest, dus ik kan EINDELIJK ff kijken wat er allemaal gebeurt is.

Pfff doodmoe, denk dat ik optijd erin ga…
Morgen een drukke dag :wink: Moet ik wel fris zijn…haha

goede avond all…!!

@viva…sterkte in het ziekenhuis…(K)
@damber…hier ook k*t weer…bahbah
@cyn…verplicht shoppen…leukz…succes ermee
@roanna…wezen shoppen (als ik me niet vergis)
@kaylo…een mooie jurk gescoord…:Dveel plezier ermee…!!

sorry rest weer kwijt…
ikke vandaag weer stage gehad…
toen ff snel de stad in…‘moet zo opzoek naar t lijstje’
en nu aan de verslagen verder…zou eigenlijk moeten gaan trainen…maar ach dan alleen maar t kantine gedeelte…

xx

:mexico:Cynthia: 17 mei - Mexico:MEXICO:

Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Turkije lover:27 mei - Kusadasi
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Wr: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Cynthia: 12 juni - Bulgarije!!!
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Crazymar: 28 juni voor 3 weken Marmaris
Filiz: 6 juli - side 4-evahh
Linda: 4 t/m 6 juli - Familieweekend naar ?
Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Beppie 14 september- Kusadasi(8 dgn)
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Miere: 4 oktober Blue Cruise Marmaris

En dan de verjaardagen nog …

28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill

vandaag geboekt…zondag de 6e vlieg ik om 23.00 uur…redelijk laat…maar ach dit keer maakt het toch niks uit om een dag te missen :teeth:

@Cyn: Heel veel plezier in mexico!!! Geniet ervan!

Verder ben ik helaas weer thuis:(
Echt niet leuk!!!
Heb ontzettend genoten en ben gelijk door gegaan naar het reisbureau.
Zaterdag hoor ik meer of het lukt.

Groetjes Jac

@Filiz: OHHHHH de datum bekend!!! Heerlijk dan eindelijk weten wanneer het gaat gebeuren!!!

:frowning: en ik ga en sta niet in t lijstje…

@beps…idd…raar gevoel nu het echt vast staat…:slight_smile:
@bloem…jou hebt vorig jaar ook dubbel zoveel erin gestaan…!!!
@cyn…voordat ik het vergeet…heel veel plezier in mexico…!!

@ filiz… dat viel toch wel mee… ik zet niet al mn schaatsreisjes erin hoor :wink:

owh maar mag wel mn handtekening aanpassen

En die kan ook in t lijstje haha

nee hoor!! hoe ist nou? ga niet voor elk dagje weg in t lijstje!

Goedeavond ladies.

@Bloem: Ik sta er (helaas) ook niet in. :crybaby: Houden wij het forum wel in stand als iedereen weg is. :slight_smile:

@Jac: Alweer geboekt? Hoezo moet je tot zaterdag wachten dan? Kunnen toch gelijk zien of er nog plaats is. Of is het vanwege je werk, of weet je het nog niet zeker?

By the way…morgenavond ben ik hier niet. :unibrow:

@ Bloem
Weer leeg na een dagje werken. Het is bijna weekend en dan kan de accu weer opgeladen worden.

@ Jac
Welkom thuis! Het zit er weer op voor jou maar alweer naar het reisbureau geweest. Weer een reisje naar AD in gedachten?

@ Filiz
Ticket geboekt … 6 juli naar Side!!! Komt al lekker dichtbij he?